Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag en advies: Hoeveel speed gebruik jij gedurende de dag?

Vraag en advies: Hoeveel speed gebruik jij gedurende de dag?

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Draaimiddel zei:
schoenmaat 42
Klik om te vergroten...
😂😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
D
Draaimiddel
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
HuisbaasBob zei:
Wat is je vraag precies? Hoe lang je er mee doet, of hoeveel je moet nemen
Klik om te vergroten...
bedoelde eigenlijk hoeveel je moest nemen haha, heb nou wel genoeg gehad... Zaterdag werd toch afgelopen nacht :grin:
D
DraaimiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Als ik het doe, en dat is maar af en toe, dan neem ik ongeveer iedere anderhalf uur een lijntje de hele nacht door.
Ik heb eens vooraf afgewogen hoeveel dat in totaal is, en dat was ongeveer 150 mg in totaal.
Op tijd stoppen in de ochtend, rond acht uur, en dan kan je 's avonds weer pitten!
Klik om te vergroten...
Heb het afgewogen en heb in totaal 120mg speed genomen. Ik weet achteraf niet waarom en terwijl ik het zelf écht wel wist... heb ik nog een lijntje om 05:30 genomen... Toen dacht ik dat het wel leuk zou zijn, maar nu een paar uur later toch niet.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Draaimiddel zei:
Heb het afgewogen en heb in totaal 120mg speed genomen. Ik weet achteraf niet waarom en terwijl ik het zelf écht wel wist... heb ik nog een lijntje om 05:30 genomen... Toen dacht ik dat het wel leuk zou zijn, maar nu een paar uur later toch niet.
Klik om te vergroten...
Classic😂 Hang in there beeb❤️
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Javelin zei:
Indien nodig: 1.86m, 82kg, schoenmaat 42

We hebben wat meer info nodig…
Klik om te vergroten...
Aan de schoenmaat van heren zou je nog iets kunnen afleiden.

Of is dat een mythe(?)
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Aan de schoenmaat van heren zou je nog iets kunnen afleiden.

Of is dat een mythe(?)
Klik om te vergroten...

Met speed op ga je wat dat betreft eerder richting de baby schoenmaatjes
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wollukker zei:
Met speed op ga je wat dat betreft eerder richting de baby schoenmaatjes
Klik om te vergroten...
Ja maar speed en kou geven een vertekend beeld van de "schoenmaat".
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Aan de schoenmaat van heren zou je nog iets kunnen afleiden.

Of is dat een mythe(?)
Klik om te vergroten...
Mythe. Net zoals dat je het aan de handen zou kunnen zien.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Mythe. Net zoals dat je het aan de handen zou kunnen zien.
Klik om te vergroten...
Phew... Voel ik me weer even wat minder geïntimideerd door mijn schoonbroer met klompen maat 47 :sweat:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wollukker zei:
Ah, het bekende bijpakken met het daaropvolgende schuldgevoel. Gaat vanzelf weer over. Hopelijk vandaag een vrije dag?
Klik om te vergroten...
Ohja, dat stemmetje dat zegt 'waarom heb je je zo laten gaan!'
F
FatalDestructionLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoeveel speed?
1,64 - 86 - Cup D.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
FatalDestruction zei:
hoeveel speed?
1,64 - 86 - Cup D.
Klik om te vergroten...
50mg per cupmaat rekenen ongeveer
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ah, het bekende bijpakken met het daaropvolgende schuldgevoel. Gaat vanzelf weer over. Hopelijk vandaag een vrije dag?
D
DraaimiddelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo!

Ik ga aanstaande zaterdag weer eens speed doen, echter morgen krijg ik pas de uitslag van de resultaten van het testcentrum.

Ik kan alleen niet wachten om deze vraag te stellen!

Laten we zeggen dat ik het gemiddelde zuiverheid van speed heb.
Ik heb 2 gram speed. Hoeveel lijntjes haal je hier uit tussen ongeveer 7 á 8 uur?

Nee ik heb geen tolerantie, nee ik heb geen zin in overdreven hoge dosissen.
Ik ben een normaal gebruiker en geen extreem die het limiet op wilt zoeken.

Als deze vraag niet te beantwoorden is, hoor ik dat graag ook!

Groetjes en geniet van je high als je nu bezig bent:grin:

Indien nodig: 1.86m, 82kg, schoenmaat 42
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wel eens aan een bommetje gedacht? Met een bommetje van 100mg speed, mits zuiver, ben je wel 7-8 uurtjes zoet. Kun je de rest van die 2g bewaren voor een andere keer 😉
D
DraaimiddelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wollukker zei:
Wel eens aan een bommetje gedacht? Met een bommetje van 100mg speed, mits zuiver, ben je wel 7-8 uurtjes zoet. Kun je de rest van die 2g bewaren voor een andere keer 😉
Klik om te vergroten...
Thanks voor je snelle reactie, een bommetje van 100mg gaat het dan worden als je dan zó lang er mee zoet bent kan ik wel maanden er over doen om die overige 1.9g op te maken. Als ik de cravings tegen kan gaan :grin:

Ik zal zondag nog een reactie laten weten hoe het was :P
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#17
Indien nodig: 1.86m, 82kg, schoenmaat 42

We hebben wat meer info nodig…
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Nul. Per dag nul.
Klik om te vergroten...
Same. Elke dag weer. Saai he
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Hahahaha ik bedacht me net, ik slik concerta dus halve waarheid😅
Klik om te vergroten...
En welke schoenmaat heb je?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Same. Elke dag weer. Saai he
Klik om te vergroten...
Hahahaha ik bedacht me net, ik slik concerta dus halve waarheid😅
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."