Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed injecteren

Speed injecteren

39 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus? :( Sterkte.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zat ook al te denken. Hoe kan je nou weten dat je geen kater hebt als je elke dag gebruikt? Het duurt toch echt een stuk langer dan 24 uur voor alles uit je systeem is en lichaam en geest echt gaan protesteren.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb gistere voor het eerst speed geinjecteerd..om eerlijk te zijn was het wel eens de moeite om het te doen..
Wat is jullie ervaring.?
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog nooit gedaan, angst voor naalden en ben bang dat t onhygiënisch is. Zie de voordelen ook niet echt tov slikken, pluggen of snuiven.
Waar zie je de meerwaarde van injecteren in?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mesh zei:
Nog nooit gedaan, angst voor naalden en ben bang dat t onhygiënisch is. Zie de voordelen ook niet echt tov slikken, pluggen of snuiven.
Waar zie je de meerwaarde van injecteren in?
Klik om te vergroten...
Ja eerste keer dat ik da gedaan heb..wou het eens proberen..maja heb bang dak de volgende keer weer ga spuiten..maja zoveel gebruik ik niet..het werk toch anders dan slikken of snuiven..
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
lotske1984- zei:
wou het eens proberen
Klik om te vergroten...
Gebruik je vaker pep en voel je minder de werking van pep? Iedereen weet dat als je pep injecteert het gevoel sterker zal zijn, dat zou de reden zijn dat je dit wilde proberen.
lotske1984- zei:
maja heb bang dak de volgende keer weer ga spuiten
Klik om te vergroten...
Dit zou ook gaan gebeuren denk ik. Als je de volgende pep snuift of slikt, zal je iets van het gevoel missen omdat spuiten sterker is. Dan zal je daarna steeds vaker gaan spuiten.
lotske1984- zei:
maja zoveel gebruik ik niet
Klik om te vergroten...
Dat is wat je wilt, minder gebruiken. Maar toch langzamer had zal je misschien meer gebruiken en na iedere keer dat je meer gebruikt ga je denken dat het nog steeds verantwoord is. Een pep verslaving is een insluiper, ik merk dit bij mezelf ook. Eerst was het maandelijks, nu zo wat wekelijks (waar ik nu serieus wat aan ga doen)
lotske1984- zei:
het werk toch anders dan slikken of snuiven
Klik om te vergroten...
Dat weet iedereen, jij ook, vandaar ook de interesse zoals ik zei in m'n eerste citaat. Ik raad je daarom aan om hier nu serieus op te gaan letten. En desnoods moet je een keer de grens gaan opzoeken met snuiven/slikken dat je helemaal klaar bent met pep.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, geen ervaring mee en die komt er ook niet.

Ik heb het wel (lichtelijk) overwogen na dat topic een tijdje terug van @SanneBanne, maar ik ben niet zo van de hogere doseringen qua speed dus waarom nog meer willen voelen denk ik dan. Wat ook al niet meehelpt is dat ik nogal rommelig en chaotisch kan zijn en dat lijkt mij nou niet zo'n goede combinatie met een spuit speed.

Maar goed, op zich al knap dat je het vertelt, zit toch nog wel een taboe omheen.

Als je heel goed weet wat je doet denk ik dat het met het gevaar nog wel meevalt. En uitkijken dat je het niet TE lekker gaat vinden natuurlijk! :tongueout:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze olifant zei:
Oei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus? :( Sterkte.
Klik om te vergroten...
Afgekickt met wat?

Ik was afgekickt van de cafeine en de nicotine, heb zelfs opnieuw tientallen pogingen gedaan, maar de gedachte van dat je écht wilt stoppen is nu minder aanwezig. Verder ben ik nooit verslaafd geweest aan pep of andere drugs, ik ben het tot heden nog niet en ben momenteel nog niet bang dat ik verslaafd wordt o.i.d. Maar eens per week gebruiken vind ik al lange tijd zorgelijk en hier ga ik aan werken. Ik heb gelukkig genoeg mensen die me hiermee steunen, dus dit gaat zeker goed komen! (: :redheart:
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Bas Ik denk dat ze de TS bedoelt, maar kan t mis hebben. :tongueout:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze olifant zei:
Oei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus? :( Sterkte.
Klik om te vergroten...
Maar heb en gebruikte spuit gebruikt van ne vriend wa nu.?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze olifant zei:
Oei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus? :( Sterkte.
Klik om te vergroten...
Ja af en toe gebruik ik nog..grtz
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amfitamientje Power zei:
Wauw, intraveneus pep gebruiken... Lijkt me erg heftig. Hopelijk gaat dit nog een poos lang goed totdat je er klaar mee bent.

Maar ik oordeel niet. Drugs gebruiken is een glijdende schaal of een wipwap. Wat voor de een een taboe is is voor een ander normaal. Zelf gebruik ik ook 2 tot 3 keer per week speed en soms veel te veel. Gelukkig heb ik nooit klachten ervaren behalve soms een “kater”.

Bij mij is het gebruik een wipwap. Op het moment dat ik denk dat ik ga ontsporen neem ik gas terug en wip ik terug. Dat gaat al tig jaar goed. Helemaal stoppen wil ik niet.

Hopelijk kan jij ook een beetje goed wipwappen @SanneBanne . Niet afglijden.

Mensen die commentaar hebben op regelmatige speedgebruikers maar zelf ook drugs gebruiken zijn hypocriet. Als je tegen mijn tante zegt dat je 1 keer per jaar een xtc pilletje gebruikt zal ze zeggen dat je compleet verloren bent en je verstand hebt verloren. Het is maar net waar je staat in je ontwikkeling.

Zolang je goed blijft functioneren zoals eten, slapen, hygiëne, persoonlijke verzorging, gezondheid, sociale contacten, jezelf onderhouden enzovoorts is er niet zo veel aan de hand.

Als je heel veel drugs gebruikt is de kans groter dat je niet meer goed functioneert. Dit verschilt per persoon. Sommige mensen kunnen meer hebben dan een ander en herstellen makkelijker dan een ander. Dit kan een ander niet voor je invullen en daarom oordeel ik niet.

Intraveneus gebruik zorgt voor meer risico dan snuiven, slikken of pluggen omdat de kans op overdosis groter is. Ook is het belangrijk dat je hygiënisch te werk gaat en dat je speed spatzuiver is want je wilt geen gif of onzuiverheden zoals een stofje direct in je bloedbaan.

Als je al een poos elke dag speed injecteert en nog steeds leeft weet je hoe het werkt. Gewoon zorgvuldig blijven.

Iedereen weet dat het geen gezonde praktijk is om te shotten maar pep snuiven is ook niet gezond. Nu komt het aan op @SanneBanne haar trots, waardigheid, levenslust, vechtlust, eigenwaarde enz maar dat geldt voor iedereen of je nu slikt, snuift, shot of geheelonthouder bent.
Klik om te vergroten...

Dit klinkt als een semi-verslaafde die zijn/haar verslaving goed praat. Natuurlijk is er een enorm verschil tussen 1 x per maand speed gebruiken en 3,5 gr per dag. Plus met 3,5 gram per dag kun je niet goed functioneren.

Jouw tante heeft een heel ander referentiekader, in haar ogen is alle drugs slecht en ben je meteen verloren. Dat is een gebrek aan kennis. Hier zitten een boel ervaringsdeskundigen, juist daar van zou je wel iets aan moeten nemen.
E
Erikv6Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb hele goede speed gebruik 3 dagen nachten met een bom van anderhalve gram,slaap daarna 3 dagen compleet kapot,nieuwe halen en weer bombarderen,heerlijkste gevoel moet constant aanhouden aan een spuit gedacht maar bombarderen in hoge dosissen werkt na 2 jaar bijna dagelijks te gebruiken nog steeds goed,maar gelukkig heb k hele fijne.speed daar ben ik voor gaan leven.verijkt mn leven zo gigantisch.
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Erikv6 zei:
Ik heb hele goede speed gebruik 3 dagen nachten met een bom van anderhalve gram,slaap daarna 3 dagen compleet kapot,nieuwe halen en weer bombarderen,heerlijkste gevoel moet constant aanhouden aan een spuit gedacht maar bombarderen in hoge dosissen werkt na 2 jaar bijna dagelijks te gebruiken nog steeds goed,maar gelukkig heb k hele fijne.speed daar ben ik voor gaan leven.verijkt mn leven zo gigantisch.
Klik om te vergroten...
Een bom van 1,5 gram? Mijn hemel, je hart!

3 dagen en nachten wakker en daarna 3 dagen helemaal naar de klote en dat verrijkt je leven?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bas zei:
Afgekickt met wat?

Ik was afgekickt van de cafeine en de nicotine, heb zelfs opnieuw tientallen pogingen gedaan, maar de gedachte van dat je écht wilt stoppen is nu minder aanwezig. Verder ben ik nooit verslaafd geweest aan pep of andere drugs, ik ben het tot heden nog niet en ben momenteel nog niet bang dat ik verslaafd wordt o.i.d. Maar eens per week gebruiken vind ik al lange tijd zorgelijk en hier ga ik aan werken. Ik heb gelukkig genoeg mensen die me hierin steunen, dus dit gaat zeker goed komen! (:
Klik om te vergroten...

Ah nee, sorry, ik had het tegen Lotske. :) Is iemand van de ‘oudere garde’ hier en ik ging er vanuit dat ze van het forum verdwenen was om niet terug te vallen, maar dat lijkt helaas kennelijk wel gebeurd te zijn.

Fijn dat jij in ieder geval genoeg steun hebt uit je omgeving, dat is cruciaal bij het (willen) minderen van gebruik van welk middel dan ook, of er nu sprake is van verslaving of niet.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey Lotske! Balen dat het zo gegaan is. Is het niet handiger die spuit gewoon weg te gooien? Dan weet je in ieder geval dat de verleiding daartoe minder groot zal zijn.. En opnieuw hulp te zoeken om afgekickt te blijven?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#17
OverdriveO zei:
@Bas Ik denk dat ze de TS bedoelt, maar kan t mis hebben. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Achja, boeie. :P
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
lotske1984- zei:
Ja af en toe gebruik ik nog..grtz
Klik om te vergroten...

Ik hoop wel dat je beseft dat wanneer je begint met speed spuiten dit gegarandeerd het einde is van het tijdperk ‘af en toe’.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze olifant zei:
Fijn dat jij in ieder geval genoeg steun hebt uit je omgeving, dat is cruciaal bij het (willen) minderen van gebruik van welk middel dan ook, of er nu sprake is van verslaving of niet.
Klik om te vergroten...
Gebeurt wel vaker dat ik reageer op iets, dat niet eens op mij gericht was, maar het boeit me ook niks. Ik ben altijd eerlijk en vind het ook prettig om mijn situatie e.d. te vertellen. :P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze olifant zei:
Ik hoop wel dat je beseft dat wanneer je begint met speed spuiten dit gegarandeerd het einde is van het tijdperk ‘af en toe’.
Klik om te vergroten...
Ja maar ga het proberen nimmer te doen..maar was goed zat..dan maakte stomme beslissingen he..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."