#1
Oei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus?
Sterkte.
Ja eerste keer dat ik da gedaan heb..wou het eens proberen..maja heb bang dak de volgende keer weer ga spuiten..maja zoveel gebruik ik niet..het werk toch anders dan slikken of snuiven..Nog nooit gedaan, angst voor naalden en ben bang dat t onhygiënisch is. Zie de voordelen ook niet echt tov slikken, pluggen of snuiven.
Waar zie je de meerwaarde van injecteren in?
Gebruik je vaker pep en voel je minder de werking van pep? Iedereen weet dat als je pep injecteert het gevoel sterker zal zijn, dat zou de reden zijn dat je dit wilde proberen.wou het eens proberen
Dit zou ook gaan gebeuren denk ik. Als je de volgende pep snuift of slikt, zal je iets van het gevoel missen omdat spuiten sterker is. Dan zal je daarna steeds vaker gaan spuiten.maja heb bang dak de volgende keer weer ga spuiten
Dat is wat je wilt, minder gebruiken. Maar toch langzamer had zal je misschien meer gebruiken en na iedere keer dat je meer gebruikt ga je denken dat het nog steeds verantwoord is. Een pep verslaving is een insluiper, ik merk dit bij mezelf ook. Eerst was het maandelijks, nu zo wat wekelijks (waar ik nu serieus wat aan ga doen)maja zoveel gebruik ik niet
Dat weet iedereen, jij ook, vandaar ook de interesse zoals ik zei in m'n eerste citaat. Ik raad je daarom aan om hier nu serieus op te gaan letten. En desnoods moet je een keer de grens gaan opzoeken met snuiven/slikken dat je helemaal klaar bent met pep.het werk toch anders dan slikken of snuiven
Afgekickt met wat?Oei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus?Sterkte.
Maar heb en gebruikte spuit gebruikt van ne vriend wa nu.?Oei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus?Sterkte.
Ja af en toe gebruik ik nog..grtzOei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus?Sterkte.
Wauw, intraveneus pep gebruiken... Lijkt me erg heftig. Hopelijk gaat dit nog een poos lang goed totdat je er klaar mee bent.
Maar ik oordeel niet. Drugs gebruiken is een glijdende schaal of een wipwap. Wat voor de een een taboe is is voor een ander normaal. Zelf gebruik ik ook 2 tot 3 keer per week speed en soms veel te veel. Gelukkig heb ik nooit klachten ervaren behalve soms een “kater”.
Bij mij is het gebruik een wipwap. Op het moment dat ik denk dat ik ga ontsporen neem ik gas terug en wip ik terug. Dat gaat al tig jaar goed. Helemaal stoppen wil ik niet.
Hopelijk kan jij ook een beetje goed wipwappen @SanneBanne . Niet afglijden.
Mensen die commentaar hebben op regelmatige speedgebruikers maar zelf ook drugs gebruiken zijn hypocriet. Als je tegen mijn tante zegt dat je 1 keer per jaar een xtc pilletje gebruikt zal ze zeggen dat je compleet verloren bent en je verstand hebt verloren. Het is maar net waar je staat in je ontwikkeling.
Zolang je goed blijft functioneren zoals eten, slapen, hygiëne, persoonlijke verzorging, gezondheid, sociale contacten, jezelf onderhouden enzovoorts is er niet zo veel aan de hand.
Als je heel veel drugs gebruikt is de kans groter dat je niet meer goed functioneert. Dit verschilt per persoon. Sommige mensen kunnen meer hebben dan een ander en herstellen makkelijker dan een ander. Dit kan een ander niet voor je invullen en daarom oordeel ik niet.
Intraveneus gebruik zorgt voor meer risico dan snuiven, slikken of pluggen omdat de kans op overdosis groter is. Ook is het belangrijk dat je hygiënisch te werk gaat en dat je speed spatzuiver is want je wilt geen gif of onzuiverheden zoals een stofje direct in je bloedbaan.
Als je al een poos elke dag speed injecteert en nog steeds leeft weet je hoe het werkt. Gewoon zorgvuldig blijven.
Iedereen weet dat het geen gezonde praktijk is om te shotten maar pep snuiven is ook niet gezond. Nu komt het aan op @SanneBanne haar trots, waardigheid, levenslust, vechtlust, eigenwaarde enz maar dat geldt voor iedereen of je nu slikt, snuift, shot of geheelonthouder bent.
Een bom van 1,5 gram? Mijn hemel, je hart!Ik heb hele goede speed gebruik 3 dagen nachten met een bom van anderhalve gram,slaap daarna 3 dagen compleet kapot,nieuwe halen en weer bombarderen,heerlijkste gevoel moet constant aanhouden aan een spuit gedacht maar bombarderen in hoge dosissen werkt na 2 jaar bijna dagelijks te gebruiken nog steeds goed,maar gelukkig heb k hele fijne.speed daar ben ik voor gaan leven.verijkt mn leven zo gigantisch.
Afgekickt met wat?
Ik was afgekickt van de cafeine en de nicotine, heb zelfs opnieuw tientallen pogingen gedaan, maar de gedachte van dat je écht wilt stoppen is nu minder aanwezig. Verder ben ik nooit verslaafd geweest aan pep of andere drugs, ik ben het tot heden nog niet en ben momenteel nog niet bang dat ik verslaafd wordt o.i.d. Maar eens per week gebruiken vind ik al lange tijd zorgelijk en hier ga ik aan werken. Ik heb gelukkig genoeg mensen die me hierin steunen, dus dit gaat zeker goed komen! (:
Achja, boeie. :P@Bas Ik denk dat ze de TS bedoelt, maar kan t mis hebben.![]()
Ja af en toe gebruik ik nog..grtz
Gebeurt wel vaker dat ik reageer op iets, dat niet eens op mij gericht was, maar het boeit me ook niks. Ik ben altijd eerlijk en vind het ook prettig om mijn situatie e.d. te vertellen. :PFijn dat jij in ieder geval genoeg steun hebt uit je omgeving, dat is cruciaal bij het (willen) minderen van gebruik van welk middel dan ook, of er nu sprake is van verslaving of niet.
Ja maar ga het proberen nimmer te doen..maar was goed zat..dan maakte stomme beslissingen he..Ik hoop wel dat je beseft dat wanneer je begint met speed spuiten dit gegarandeerd het einde is van het tijdperk ‘af en toe’.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."