#1
Je geeft aan niet te weten hoeveel er in je bommetje zit en überhaupt al meerdere bommetjes op een avond te nemen. Dat is beide al een grens over gaan als je bedenkt dat je met 1 bommetje speed 6-8 uur zoet bent en de doseringen van amfetamine heel nauwkeurig komen.Wat raad jij aan om veiliger te gebruiken? Ik wacht altijd wel 1,5 of 2 uur per bommetje, maar soms heb ik t nogsteeds. Bedankt voor je bericht.
Kijk hier misschien eens rond. https://m.psychonautwiki.org/wiki/Amphetamine
Ik zou je aanraden een goede weegschaal te kopen en je speed van te voren af te wegen, een goede weegschaal kan in die range nauwkeurig wegen. Bedenk van te voren hoe groot je dosis wordt van die avond en verdeel die dosis dan over het aantal gewenste bommetjes, meestal volstaat 1 dosis, of maximaal 1 keer bijnemen.