Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed/Snelle/Pep

Speed/Snelle/Pep

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rott02 zei:
Wat raad jij aan om veiliger te gebruiken? Ik wacht altijd wel 1,5 of 2 uur per bommetje, maar soms heb ik t nogsteeds. Bedankt voor je bericht.
Klik om te vergroten...
Je geeft aan niet te weten hoeveel er in je bommetje zit en überhaupt al meerdere bommetjes op een avond te nemen. Dat is beide al een grens over gaan als je bedenkt dat je met 1 bommetje speed 6-8 uur zoet bent en de doseringen van amfetamine heel nauwkeurig komen.

Kijk hier misschien eens rond. https://m.psychonautwiki.org/wiki/Amphetamine

Ik zou je aanraden een goede weegschaal te kopen en je speed van te voren af te wegen, een goede weegschaal kan in die range nauwkeurig wegen. Bedenk van te voren hoe groot je dosis wordt van die avond en verdeel die dosis dan over het aantal gewenste bommetjes, meestal volstaat 1 dosis, of maximaal 1 keer bijnemen.
R
Rott02Lid
01-01-2024, 00:00
#2
TheRealKoekert zei:
Oranje speed ben ik in al die jaren nog nooit tegen gekomen. Zou het laten testen. En los daarvan zou een bommetje speed best wel even moeten werken zodat je er niet 5 op een avond hoeft te nemen. Al weet ik niet hoeveel je erin doet natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Ik ook niet, had wat gekregen van een vriendin van me. Het werkt veel sterker dan normale Speed, maar niemand weet waarom het oranje is.

Weet je waar ik een test kit zou kunnen halen ervoor?

Dat klopt, maar ik doe niet veel in mijn bommetjes. Ik heb geen weegschaal die zo weinig kan aangeven dus ik kan alleen zeggen dat ik een klein mes puntje erin doe zodat ik t verspreid kan nemen.

Hoeveel zou je normaal gesproken in een bommetje doen om een paar uur iets ervan te voelen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rott02 zei:
Ik ook niet, had wat gekregen van een vriendin van me. Het werkt veel sterker dan normale Speed, maar niemand weet waarom het oranje is.

Weet je waar ik een test kit zou kunnen halen ervoor?

Dat klopt, maar ik doe niet veel in mijn bommetjes. Ik heb geen weegschaal die zo weinig kan aangeven dus ik kan alleen zeggen dat ik een klein mes puntje erin doe zodat ik t verspreid kan nemen.

Hoeveel zou je normaal gesproken in een bommetje doen om een paar uur iets ervan te voelen?
Klik om te vergroten...
Indien de kwaliteit goed is 100mg met lage tolerantie. Heb daar zelf al minimaal 8 uur effecten van.
Be safe en laat het testen en gebruik een weegschaal zoals al aangeraden wordt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."