#1
Topic is verplaatst naar ‘Speed’ subforum.
Deze vraag is al meerdere keren eerder gesteld en ja, dit is het. Door vernauwing van bloedvaten krijgen bepaalde delen van je lichaam geen bloed meer en krijg je bijv blauwe/koude knieën of voeten.Ik dacht misschien vernauwing van bloedvaten enzo
Ik kan het helaas niet wegen omdat het te weinig is om gezien te kunnen worden op een weegschaal. Als ik met n mesje een beetje pak is t een puntje Speed.Wat is precies je dosering per bommetje? Weeg je dat af?
Weet je zeker dat het speed is? Heb je dit laten testen?
Wat raad jij aan om veiliger te gebruiken? Ik wacht altijd wel 1,5 of 2 uur per bommetje, maar soms heb ik t nogsteeds. Bedankt voor je bericht.Deze vraag is al meerdere keren eerder gesteld en ja, dit is het. Door vernauwing van bloedvaten krijgen bepaalde delen van je lichaam geen bloed meer en krijg je bijv blauwe/koude knieën of voeten.
Je kunt je voorstellen dat als dit gebeurt je al te ver bent gegaan qua dosering. En je kunt je ook voorstellen wat er gebeurt als een ader in je hersens of hartstreek zich dichtknijpt. Voorzichtig, less is more!
Je geeft aan niet te weten hoeveel er in je bommetje zit en überhaupt al meerdere bommetjes op een avond te nemen. Dat is beide al een grens over gaan als je bedenkt dat je met 1 bommetje speed 6-8 uur zoet bent en de doseringen van amfetamine heel nauwkeurig komen.Wat raad jij aan om veiliger te gebruiken? Ik wacht altijd wel 1,5 of 2 uur per bommetje, maar soms heb ik t nogsteeds. Bedankt voor je bericht.
Ik ook niet, had wat gekregen van een vriendin van me. Het werkt veel sterker dan normale Speed, maar niemand weet waarom het oranje is.Oranje speed ben ik in al die jaren nog nooit tegen gekomen. Zou het laten testen. En los daarvan zou een bommetje speed best wel even moeten werken zodat je er niet 5 op een avond hoeft te nemen. Al weet ik niet hoeveel je erin doet natuurlijk.
Indien de kwaliteit goed is 100mg met lage tolerantie. Heb daar zelf al minimaal 8 uur effecten van.Ik ook niet, had wat gekregen van een vriendin van me. Het werkt veel sterker dan normale Speed, maar niemand weet waarom het oranje is.
Weet je waar ik een test kit zou kunnen halen ervoor?
Dat klopt, maar ik doe niet veel in mijn bommetjes. Ik heb geen weegschaal die zo weinig kan aangeven dus ik kan alleen zeggen dat ik een klein mes puntje erin doe zodat ik t verspreid kan nemen.
Hoeveel zou je normaal gesproken in een bommetje doen om een paar uur iets ervan te voelen?
Ik heb een weegschaal, maar die is meer bedoeld voor wiet af te wegen. Hij registreerd niet als ik kleine hoeveelheden poeder wil afwegen ofzo. Watvoor weegschaal heb je dan nodig?Je geeft aan niet te weten hoeveel er in je bommetje zit en überhaupt al meerdere bommetjes op een avond te nemen. Dat is beide al een grens over gaan als je bedenkt dat je met 1 bommetje speed 6-8 uur zoet bent en de doseringen van amfetamine heel nauwkeurig komen.
Kijk hier misschien eens rond. https://m.psychonautwiki.org/wiki/Amphetamine
Ik zou je aanraden een goede weegschaal te kopen en je speed van te voren af te wegen, een goede weegschaal kan in die range nauwkeurig wegen. Bedenk van te voren hoe groot je dosis wordt van die avond en verdeel die dosis dan over het aantal gewenste bommetjes, meestal volstaat 1 dosis, of maximaal 1 keer bijnemen.
Dat is afhankelijk van de zuiverheid van je speed, je tolerantie, je stemming, hoe je gegeten en geslapen hebt.Ik ook niet, had wat gekregen van een vriendin van me. Het werkt veel sterker dan normale Speed, maar niemand weet waarom het oranje is.
Weet je waar ik een test kit zou kunnen halen ervoor?
Dat klopt, maar ik doe niet veel in mijn bommetjes. Ik heb geen weegschaal die zo weinig kan aangeven dus ik kan alleen zeggen dat ik een klein mes puntje erin doe zodat ik t verspreid kan nemen.
Hoeveel zou je normaal gesproken in een bommetje doen om een paar uur iets ervan te voelen?
Ja ik heb eigenlijk ook wel best goeie kwaliteit Speed in bezit, maar ik had altijd t idee dat ik moest blijven bijnemen om dezelfde level te blijven. Ik ga het een keer anders proberen.Indien de kwaliteit goed is 100mg met lage tolerantie. Heb daar zelf al minimaal 8 uur effecten van.
Be safe en laat het testen en gebruik een weegschaal zoals al aangeraden wordt.
Das het verslavende aan speed...Ja ik heb eigenlijk ook wel best goeie kwaliteit Speed in bezit, maar ik had altijd t idee dat ik moest blijven bijnemen om dezelfde level te blijven. Ik ga het een keer anders proberen.
Ik heb deze, ben ik heel tevreden mee. https://waage-shop.com/FC-20g-0001g...icht-Juwelierwaage-Praezisionswaage-GoldwaageWatvoor weegschaal heb je dan nodig?
Het klinkt alsof je gewoon een te hoge dosis neemt.Wat een hoofdpijn kan je krijgen ervan zeg!!
Dat is meteen ook de reden waarom je tijdens gebruik van stimulanten een 'stimpik' krijgt denk ik.Dat is gewoon bloedvatvernauwing, met stimulanten niet heel gek.
Crepe papier 🤣maar niemand weet waarom het oranje is.
Heb je het laten testen bij een testcentrum? Dan pas weet je of je goeie kwaliteit hebt of niet. Enof wat er nog meer inzit. O.a een kleurstof dus.Ja ik heb eigenlijk ook wel best goeie kwaliteit Speed in bezit
Het oog wil ook wat heCrepe papier 🤣
Heb je het laten testen bij een testcentrum? Dan pas weet je of je goeie kwaliteit hebt of niet. Enof wat er nog meer inzit. O.a een kleurstof dus.
Vroeger wou de dealert die ik kende koninginnendag pep maken en had ook het idee om zijn pep oranje te gaan maken. Just for fun. 🤣
Doet mij denken aan de chilli powder meth van jessie pinkman.Crepe papier 🤣
Heb je het laten testen bij een testcentrum? Dan pas weet je of je goeie kwaliteit hebt of niet. Enof wat er nog meer inzit. O.a een kleurstof dus.
Vroeger wou de dealert die ik kende koninginnendag pep maken en had ook het idee om zijn pep oranje te gaan maken. Just for fun. 🤣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."