Er zit bijna nooit meer speed meer in xtc, om de simpele reden, dat de speed van tegenwoordig veel te "vettig" is (ook als hij 3x gewassen zou zijn). Hierdoor blijft hij aan de stempels plakken.
Lul niet zo dom. Er zit geen pep in xtc in pillen.in een pil zit ook pep - iig 9 vd 10 keer. weliswaar een kleine hoeveelheid maar het zit er sws in. En ja je kan pep combineren met xtc maar met welk doel? dan je nog iets meer energie hebt en minder vermoeid bent? Pep icm met MDMA kan een prima alternatief zijn voor XTC of vervang de pep door 4fmp.
Of je hierdoor vd pep afkomt, dat lijkt mij niet. Enige alternatief is antwoord zoeken op de vraag wat pep precies brengt. Wellicht dat xtc een leuker alternatief is. Gebruik je misschien ook iets minder makkelijk dan een nakkie pep of sos. Succes!
in een pil zit ook pep - iig 9 vd 10 keer. weliswaar een kleine hoeveelheid maar het zit er sws in. En ja je kan pep combineren met xtc maar met welk doel? dan je nog iets meer energie hebt en minder vermoeid bent? Pep icm met MDMA kan een prima alternatief zijn voor XTC of vervang de pep door 4fmp.
Of je hierdoor vd pep afkomt, dat lijkt mij niet. Enige alternatief is antwoord zoeken op de vraag wat pep precies brengt. Wellicht dat xtc een leuker alternatief is. Gebruik je misschien ook iets minder makkelijk dan een nakkie pep of sos. Succes!
Google is moeilijk voor sommige mensen blijkt maar weer.Ja tuurlijk daarom is het effect van een xtx pil exact hetzelfde als een likkie M…
In elke pil zit pep. @FredKroket wie ben jij dan? Jij draait zelf je pillen. - praat normaal en zeg anders niks.

Ik ben Fred en zoals je hier boven kunt zien heb ik gelijk. ✌️✌️Ja tuurlijk daarom is het effect van een xtx pil exact hetzelfde als een likkie M…
In elke pil zit pep. @FredKroket wie ben jij dan? Jij draait zelf je pillen. - praat normaal en zeg anders niks.
@FredKroket die bakt zelf z'n kroketten bedoel je.Ja tuurlijk daarom is het effect van een xtx pil exact hetzelfde als een likkie M…
Dankjewel!Wil hij stoppen voor zichzelf of voor jou?
Je kan enkel stoppen als je dat echt wil.
Verslaving kan diep zitten, misschien verdwijnt het wel nooit en blijft het een levenslange strijd, wat niet betekend dat een nuchter leven onmogelijk is.
Verders werkt speed maar heel licht op je serotonine dus de xtc zal wel moeten werken. Zou combi gebruik van speed en mdma wel afraden.
Veel success en fijne trip gewenst.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."