Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan 5 gram natte speed naar 1,4 g incl het zakje?

Van 5 gram natte speed naar 1,4 g incl het zakje?

34 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
Neo-Shulginist zei:
Dan snap ik ook gelijk waarom dealers natte speed zouden willen verkopen. Want dan kun je methanol gewoon voor 5 euro per milliliter verkopen in plaats van 10 euro per liter 😂
Klik om te vergroten...
Dat en daarnaast het hardnekkige fabeltje dat speed zijn kracht verliest als het droog is.

Het nare is dat er aan dat fabeltje een kern van waarheid kleeft.
Zonder in te gaan op details van productie: als je slecht geproduceerde speed hebt waar teveel zwavelzuur in zit, dan vind er chemische reactie plaats waardoor er inderdaad amfetamine verloren gaat.

Wat is de oplossing? Nat in de vriezer bewaren.

Ja of je produceert gewoon goeie.... Ook een optie hè. Maar juist dat dit zo makkelijk is, maakt dat er zoveel gerommeld wordt denk ik. De meesten die het maken hebben geen flauw benul van de werkingsprincipes achter het proces.
En dan krijg je een beetje zo'n Heisenberg/ Jessy pinkman verhouding.

Overigens heb ik het zelf nooit gemaakt. Vond het alleen interessant om over dat proces te leren. En deze is als niet chemicus nog te begrijpen i.t.t. de pagina lange protocollen van de meeste andere middelen.
L
LucidLucyLid
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt. Vond het al zoveel nog in percentage. Ik had 1,8g gepakt ipv 1,4g.

1,8 / 5 = 36%

1,4 / 5 = 28%

Maar het was dus 4g (al moet je dat ook op de dealers woord geloven. Beter was geweest als je het voordien ook had gewogen. Sowieso nooit slecht om regelmatig eens te doen trouwens.)

1,4 / 4 = 35%

Dat is nog steeds geen beste opbrengst en dus erg natte, zo niet bijna vloeibare pasta.

Als je al redelijk droge pasta hebt, dan lijkt het soms een beetje schepijs als je er een lepel door zou halen.
'normale' pasta is iets natter dan dat. Kneedbaar, maar wel met wat weerstand.

Veel beter kan ik het niet in woorden uitdrukken 😂
n
n8wachTLid
LucidLucy zei:
Veel beter kan ik het niet in woorden uitdrukken 😂
Klik om te vergroten...
Oh maar ik denk dat je het vrij subliem gedaan heb, niks aan toe te voegen.
J
JeyeLid
JackAss69 zei:
Hallo,
Ik had 5 gram natte pep gekocht, verspreid op een vlak oppervlak en laten drogen. Na een dag heb ik het in een zakje gedaan en gewogen. Nu blijkt het 1.4 g te zijn incl zakje?! Is het normaal dat het zo veel minder wordt als het droogt??
Klik om te vergroten...
nope weet niet hoeveel gram de pep droge zou zijn van natte ik zou je geld terug halen zws zou ik niet meer bij hem kopen maar blijkbaar is 5g natte 4g droog ongeveer zelf ook wel rare soorten pep gezien maar 5 naar 1,4 3,6g oplosmiddel pff
J
JeyeLid
Jeye zei:
nope weet niet hoeveel gram de pep droge zou zijn van natte ik zou je geld terug halen
Klik om te vergroten...
te veel gedroogd :sweatsmile:
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
Jeye zei:
nope weet niet hoeveel gram de pep droge zou zijn van natte ik zou je geld terug halen zws zou ik niet meer bij hem kopen maar blijkbaar is 5g natte 4g droog ongeveer zelf ook wel rare soorten pep gezien maar 5 naar 1,4 3,6g oplosmiddel pff
Klik om te vergroten...

Hoop dat ie zijn geld na 8 maanden nog terug kan krijgen van dat zakje, want hij plaatste dit namelijk op 31 januari, maar het is altijd nog het proberen waard als de dealer een goede klantenservice heeft!
M
MDMAutistLid
LucidLucy zei:
Dat en daarnaast het hardnekkige fabeltje dat speed zijn kracht verliest als het droog is.

Het nare is dat er aan dat fabeltje een kern van waarheid kleeft.
Zonder in te gaan op details van productie: als je slecht geproduceerde speed hebt waar teveel zwavelzuur in zit, dan vind er chemische reactie plaats waardoor er inderdaad amfetamine verloren gaat.

Wat is de oplossing? Nat in de vriezer bewaren.

Ja of je produceert gewoon goeie.... Ook een optie hè. Maar juist dat dit zo makkelijk is, maakt dat er zoveel gerommeld wordt denk ik. De meesten die het maken hebben geen flauw benul van de werkingsprincipes achter het proces.
En dan krijg je een beetje zo'n Heisenberg/ Jessy pinkman verhouding.

Overigens heb ik het zelf nooit gemaakt. Vond het alleen interessant om over dat proces te leren. En deze is als niet chemicus nog te begrijpen i.t.t. de pagina lange protocollen van de meeste andere middelen.
Klik om te vergroten...
Waar kun je over het proces lezen? Ik wil absoluut niet zelf gaan lopen klooien 🤣👨‍🔬⚗️
Maar ik vind de leer achter amfetamine achtige stoffen interessant.
L
LucidLucyLid
MDMAutist zei:
Waar kun je over het proces lezen? Ik wil absoluut niet zelf gaan lopen klooien 🤣👨‍🔬⚗️
Maar ik vind de leer achter amfetamine achtige stoffen interessant.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet de gedachte achter het forum zich ervoor leent om je die weg te wijzen.

Ik moest ook best wel even zoeken hoor. Denk dat Google die resultaten bewust weglaat oid. Ik heb nooit met deepweb aangeklooid, ongetwijfeld dat daar meer te vinden is.

Zo, dat waren wel weer genoeg verborgen hints 😂
J
JackAss69Lid
Hallo,
Ik had 5 gram natte pep gekocht, verspreid op een vlak oppervlak en laten drogen. Na een dag heb ik het in een zakje gedaan en gewogen. Nu blijkt het 1.4 g te zijn incl zakje?! Is het normaal dat het zo veel minder wordt als het droogt??
F
Fisherman's friendLid
Dan hoop ik dat je een heel klein zakje hebt .
J
JackAss69Lid
Fisherman's friend zei:
Dan hoop ik dat je een heel klein zakje hebt .
Klik om te vergroten...
Ja tis een klein zakje
S
SpeedyGonzalezzLid
Het zou inderdaad als het droog is iets minder wegen maar zoveel minder is niet normaal..
J
JackAss69Lid
SpeedyGonzalezz zei:
Het zou inderdaad als het droog is iets minder wegen maar zoveel minder is niet normaal..
Klik om te vergroten...
Nee dat dacht ik ook al. Hoe zou t komen? Want toen ik t verspreid had zag het er veel uit
H
HappyMindLid
JackAss69 zei:
Nee dat dacht ik ook al. Hoe zou t komen? Want toen ik t verspreid had zag het er veel uit
Klik om te vergroten...
Iemand anders heeft het stiekem opgesnoven
S
SpeedyGonzalezzLid
Fisherman's friend zei:
Je kunt het ook nog uitwassen heb ik gehoord.
Dan kun je zien hoe erg je genaaid bent.
Klik om te vergroten...
Haha als je het gaat wassen nu dan hou je haast niks meer over XD
S
SpeedyGonzalezzLid
Heb zelf ook wel eens gehad dat ik veel minder had toen het droog was. Was het heel erg nat? En het word minder omdat andere stoffen verdampen
F
Fisherman's friendLid
S
SpeedyGonzalezzLid
JackAss69 zei:
Het klotste niet 😂 nee grapje. Nee niet heel erg. Smeerbaar zegmaar.
Klik om te vergroten...
Hahahah okay nou vaag spul heb je dan
J
JackAss69Lid
SpeedyGonzalezz zei:
Heb zelf ook wel eens gehad dat ik veel minder had toen het droog was. Was het heel erg nat? En het word minder omdat andere stoffen verdampen
Klik om te vergroten...
Het klotste niet 😂 nee grapje. Nee niet heel erg. Smeerbaar zegmaar.
H
HappyMindLid
Fisherman's friend zei:
Klik om te vergroten...
Dit is wel érg harm reduction. POEF en de pep was helemaal verdwenen 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."