Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReport van een tripsitter - 22-11-08

Report van een tripsitter - 22-11-08

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
RebelyellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zaterdag 22 november
Locatie: 909 & Rebelyells huisje
Aanwezig: 909, M4dm4n, Rebelyell en Elessar.
Snacks: verse portie Hawaïaantjes, 10gr pp + paddothee van zelfgedroogde paddo's


Ik (Rebelyell) doe dit keer niet mee, ik ben tripsitter en probeer de gebeurtenissen zo nauwkeurig mogelijk vast te leggen op schrift en met camera

14:38
Het wachten is op Elessar. Het weer vandaag is erg wisselvallig. Het heeft al op verschillende momenten vanochtend gesneeuwd en hier en daar ligt nog wat wit. Zo nu en dan schijnt de zon, zoals nu ook. De temperatuur ligt rond de 3 a 4 graden.
Wij hebben een tuin die rijkelijk begroeid is. Binnen staan de trancemixjes weer op en hebben we hier en daar wat triplichten, zoals de Star Laser, een roze glitterlamp, een blauwe lichtslang (fotos) en in de keuken hebben we hele tripgevoelige plakfolie.

16:00
Elessar is gearriveerd en er wordt geknaagd door hem en 909. M4dm4n heeft vorige keer een portie gedroogd en heef t er nu thee van gemaakt. Het schijnt wat milder te smaken dan de rauwe versies. Ellesar houdt het even op een half portie.
Het sneeuwt en hagelt volop en de lucht heeft een beige/sepia kleur. Ik ben jaloers want dat zal straks onwijs gaaf zijn onder invloed.

16:30 909 en M4dm4n merken het nu hard opkomen. De gedroogde paddos doen dus net zo goed hun werk als de verse. Elessar merkt nog weinig en begint nu aan zijn tweede helft.
m4dm4n en 909 geeuwen continu en bewonderen de tripboeken die Elessar heeft meegenomen. M4dm4n laten even weten 'op weg' te zijn. "ik ben weg" :wink:

16:38 M4dm4n ziet fractals in de keukendeur. Hij gaat hard volgens eigen zeggen. De marmeren print in het keukenzeil werkt goed. Elessar en 909 praten veel (iets wat ik knap vind met paddo's op) en ze schijnen erg in hun nopjes te zijn.. M4dm4n roept iets over homo's en 909 krijgt een lachstuip. Even is er paniek als de deurbel gaat. Niets aan de hand, een pakketbezorger van de TNT.

17:04 De trippers hebben met zijn allen volop de Laser Star lamp bewonderd. M4dm4n vind het schitterend maar te overheersend. Er is nog zoveel leuks om te bekijken dus ik doe de dimmer van het huislicht wat hoger. Ondertussen is het buiten behoorlijk donker aan het worden. De trippers noemen het buiten 'boos', 'guur' en vooral 'saai'. Men vind het zelfs behoorlijk eng, dus iedereen blijft heerlijk binnen. Binnen is het heerlijk warm, de triplichten doen hun werk. Ik als tripsitter geniet van de gezelschap. Af en toe valt het stil ivm het bewonderen van de muziek. Ondertussen hou ik iedereen voorzien van nat (water). Ook film ik kleine stukjes, vooral M4dm4n is de klos :wink:

17:26 M4dm4n is al 15 min geleden naar de keuken gegaan om iets te drinken te pakken. Maar nog steeds heeft hij niets gedronken. Ik geef hem maar een blikje energy. M4dm4n probeerd uit te leggen dat onze vloer niet demonisch genoeg is (schedel-visuals) en 909 en Elessar schieten in de lach. Simpelheid heerst. 909 stoort zich aan een nat boek (?) 909 heeft volgens Elessar ook zeewierbenen (camouflagebroek).

17:42 Elessar snapt Homer Simpson, helemaal. Hij kijkt naar zijn glas cola en lacht. Wat er in hem omgaat weet ik niet, maar het zal vast briljant zijn :wink:

18:09 - 909's ma belde net. Zij ligt al ruim een week in het ziekenhuis. Ik nam in eerste instantie de telefoon op maar hoe leg je uit dat haar zoonlief momenteel even niet aan de foon kan komen vanwege een trip? Dus ik maakte de fout door hem de telefoon te geven.
Bad move.. tip, als iemand anders zijn foon gaat, over laten gaan. Ik voelde een tweestrijd omdat het toch zijn mama is en ze in het ziekenhuis ligt.
Maar nu neemt 909 het mij kwalijk en ik probeer hem gerust te stellen door op hem in te praten. Ook M4dm4n verteld hem dat er niets aan de hand is. Hij maakt een geirriteerde indruk dus ik laat hem even met rust.

18:22 M4dm4n knaagt er nog een bakje bij. Hij gaat behoorlijk hard. Iets later wordt er buiten een vuurtje gestookt. Het ziet er onwijs mooi uit maar ik maak me wel zorgen dat het uit de hand kan lopen. Gelukkig ben ik dan ook de tripsitter. M4dm4n is al de hele tijd zijn aansteker kwijt maar het blijkt dat hij deze al die tijd al in zijn handen heeft.

19:32 909 is stil en ligt op de bank. Er komt weinig uit maar diep inzichzelf zal hij wel behoorlijk aan het spacen zijn. Als ik vraag hoe het gaat zegt hij dat hij het mij nog wel zal uitleggen. Iedereen is nu echt ver weg. Elessar loopt de hele heen en weer, maar op een hele grappige manier. We luisteren naar de monoloog van Human Traffic en er is weer een moment van herkenning. Een tijdje later legt 909 mij uit dat hij net bezig was zijn aanhoudende hoofdpijn een plaats te geven buiten zijn trip om. Hij was dus bezig zich los te maken van zijn pijn. Ergens klinkt het raar maar ik snap hem helemaal.

20:12 m4dm4n heeft de dimmer gevonden en draait eraan. Hij zegt dat het licht een hele andere kleur heeft als het andere licht. Hij doet het andere licht aan en Elessar bevindt zich ineens in een hele ander wereld. M4dm4n zucht en steunt en geeuwt volop. Ik ziet het aan zijn hoofd dat hij behoorlijk hard gaat. 909 heeft om een banaan gevraagd. Hij is er nu intens naar aan het kijken, en met babyhapjes probeert hij dat ding op te eten.
Iets later staan Elessar en 909 bij de pc. Vanuit de keuken hoor ik ze praten: "Wat gaat die muis snel!" "Nee, het beeldscherm gaat gewoon langzaam".....
M4dm4n weet even niet meer waar hij het moet zoeken. Na 10gram gedroogde paddo's en 10 gram verse weggeknaagd te hebben gaat alles heel hard nu.
Ik waag mij even naar boven om het toilet te bezoeken. Nog voordat mij billen de bril raken hoor ik een inmens kabaal beneden. Ik haast mijn naar beneden en zie M4dm4n op de grond zitten. Hij bleek van de stoel gevallen. De rest negeerd het tafereel alsof het nooit gebeurd was. Ik ga weer terug naar boven om mijn zitting af te maken. Na een tijdje kom ik weer beneden precies op het moment dat M4dm4n "zus!" roept. Ze waren mij kwijt. Ik was echter maar 5 min verdwenen. Maar iedereen met paddo-ervaring weet dat 5 minuten een eeuwigheid kunnen duren als je flink aan het spacen bent. Inmiddels heeft 909 al 4 bananen op!!! De sfeer is verder erg gemoedelijk en soms vallen er comfortable stiltes. Ik ga op de grond liggen en laat mij even helemaal opgaan in de muziek. Ook nuchter kan ik onwijs genieten van deze trancemuziek.

23.17 Iedereen is nu langzaam weer aan het bijkomen. Na het nuttigen van een paar heerlijke stukken pizza (die ik nog snel even hebben laten bezorgen) uiteraad. Er is even lichtelijk paniek als de deurbel gaat (whaaah, wat was dat???) maar gelukkig kan ik iedereen snel geruststellen. Ik ben behoorlijk uitgeput en de rest is ook vrij stil. M4dm4n is nog aan het zweven maar heeft zo zijn heldere momenten. 909 ligt al een geruime tijd op de grond half in slaap te vallen. Als ik hem betrap op een snurk blijft hij volhouden dat hij echt niet slaapt! :)
Elessar zit rustig op de bank wat plaatjesboeken door te nemen.

Iets na middernacht vertrekken Elessar en M4dm4n, 909 en ik duiken het nest in. Goodnight LaLa land!
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ontzettend gaaf report! :grin:
Persoonlijk heb ik altijd wel bewondering voor tripsitters, goed tripsitten is een kunst op zich.
Je schrijft ook erg leuk... die trippers hadden maar geluk met zo'n verzorgend type als jou in de buurt. :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk om het eens te lezen van uit het perspectief van een sitter, leuk report dus.
J
JH5L7H7B356LKGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad leuk vanuit een tripsitter :)
Duidelijk en met goede humor geschreven!!

Persoonlijk vond ik dit gedeelte echt grappig: "Wat gaat die muis snel!" "Nee, het beeldscherm gaat gewoon langzaam".....

Hahah als je daar een filmpje of een foto van had gemaakt :mrgreen:

:wave:
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel leuk om het eens vanaf de andere kant te horen :grin:
De trippers waren wel lang onderweg zeg! 7 Uur als ik het even snel tel! Da's nog eens waar voor je geld :)
Zo te lezen hadden ze het wel naar hun zin, doe jij volgende keer ook met ze mee, rouleert de tripzitter of wat?
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Da's wel tof trouwens, wat Ceko zegt, al zou het zo zijn.
Dat zou ik ook wel willen, een leuk clubje vrienden, vaste druggies en dan per tripsessie iemand die tripsit.
Ik heb een voorliefde voor tripsitten, maar helaas nog niet mogen doen, het laat je trots en blij voelen als je lieve dingen kan doen voor iemand.
Verzorgerdje spelen! :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Supergaaf report! :) Op zich zou t wel chil zijn als er in onze vriendengroep een fatsoenlijke tripsitter rouleerde maargoed, daar heeft nooit iemand zin in ^^
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja precies! Maar je moet wel met iedereen erg op je gemak zijn natuurlijk als je tript. Ik heb dat lang niet met iedereen.

Bovendien moet je ook de discipline hebben om niet stiekum toch mee te doen :rock: :rock: :rock: :grin:
R
RebelyellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor jullie leuke reacties! Wij hebben inderdaad een vast clubje waarmee we trippen en dit keer wilde ik graag tripsitter zijn. Ten eerste omdat elessar nieuw was en omdat ik het weekend daarvoor al had gespaced. Wil het wel een beetje rustig aan doen :wink:
Maar het is inderdaad best een verantwoording. Alles in de gaten houden etc. Ik vond het wel leuk om de trip voor de anderen op te schrijven. Als ik zelf trip dan kan ik nog geen pen vasthouden en je vergeet snel dingen op te schrijven.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
vond het echt leuk om dit te lezen, vanuit een ander perspectief
je klinkt als een goede tripsitter :)
M
M4dM4nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rebelyell rocks als sitter!!! :)

Ik vind de duur en de kracht van de trip ook opmerkelijk.... drie weken achter elkaar keihard gegaan met paddo's....

Heb zin in oud en nieuw, hopelijk kunnen we nog ergens paddestoelen vinden dan :confused:
M
M4dM4nLid
01-01-2024, 00:00
#12
trouwens... iemand wel eens gehad dat ie uren lang een aansteker beet heeft, maar hem nergens kan vinden?
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee, ik heb wel vaak zat gehad dat ik mijn bril even af moest zetten omdat ik dacht dat ik zo de visuals beter zag. Maakte echter geen drol uit of ik mijn bril nu wel of niet op had :tearsofjoy:
m
magictripLid
01-01-2024, 00:00
#14
M4dM4n zei:
trouwens... iemand wel eens gehad dat ie uren lang een aansteker beet heeft, maar hem nergens kan vinden?
Klik om te vergroten...
wel vaker gehad jah, dat ik al m'n zakken leeg haalde om iets te vinden, maar het gewoon zelf in mn hand had:tongueout:

verder goed beschreven report, vooral bij het stukje van nee, het beeldscherm gaat gewoon langzaam en Inmiddels heeft 909 al 4 bananen op!!! kwam ik niet meer bij van t lachen. Kon t me helemaal voorstellen :tearsofjoy:
J
JannesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Leuk om te lezen, vooral veel bekenden dingen!
Ook leuk om te lezen dat jij je zo goed vermaakt :)
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Leuke om te lezen dat een sitter zich ook zo goed kan vermaken...

Meestal erger ik me aan me sitters en voel ik me daardoor niet meer op me gemak. Een sitter die zo goed omgaat met trippers en dan ook nog een verslag schrijft is helemaal toppie!

In the midnight hour she cried, more, more, more
With a rebel yell, more, more, more
In the midnight hourshe cried, , more, more, more
With a rebel yell, more, more, more :rock:
M
M4dM4nLid
01-01-2024, 00:00
#17
volgens mij sloeg bij 909 een instinct aan om normaal te kunnnen praten. Hij heeft een normaal gesprek kunnen voeren, alleen was hij daarna volledig uit het veld geslagen omdat hij in de veronderstelling was dat ie raar heeft zitten praten. Wat dus niet het geval was, maar je weet hoe verwarrend de stoeltjes kunnen werken:)
H
HawkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Report was leuk om te lezen, maar waar blijven die filmpjes? :P
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#19
Simpelheid heerst. 909 stoort zich aan een nat boek (?) 909 heeft volgens Elessar ook zeewierbenen (camouflagebroek).

17:42 Elessar snapt Homer Simpson, helemaal. Hij kijkt naar zijn glas cola en lacht. Wat er in hem omgaat weet ik niet, maar het zal vast briljant zijn

18:09 - 909's ma belde net. Zij ligt al ruim een week in het ziekenhuis. Ik nam in eerste instantie de telefoon op maar hoe leg je uit dat haar zoonlief momenteel even niet aan de foon kan komen vanwege een trip? Dus ik maakte de fout door hem de telefoon te geven.
Klik om te vergroten...

Dit vind ik ook een geweldige!!

In het begin dacht ik 'tripzitten met camera en schrift om alles vast te leggen'.. Ik werd al bijna naar bij de gedachte! Maar zo te lezen heb je dit héél subtiel weten te doen en ben je vast een tripsitter waar mening mens jaloers op kan zijn!

Op het moment dat 909's ma belde, kon hij het feit dat zijn moeder belde, relativeren en haar op een normale manier te woord staan? Dat vind ik namelijk niet terug.

Sit jij of Sit ik? :grin:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#20
geweldig dat banaan stukje deed mij denken aan een van me eigen trips maar ik had toen een mars das echt een aanrader :P

en "Wat gaat die muis snel!" "Nee, het beeldscherm gaat gewoon langzaam" echt geniaal :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."