#1
mellowWw zei:Dit vind ik ook een geweldige!!
In het begin dacht ik 'tripzitten met camera en schrift om alles vast te leggen'.. Ik werd al bijna naar bij de gedachte! Maar zo te lezen heb je dit héél subtiel weten te doen en ben je vast een tripsitter waar mening mens jaloers op kan zijn!
Op het moment dat 909's ma belde, kon hij het feit dat zijn moeder belde, relativeren en haar op een normale manier te woord staan? Dat vind ik namelijk niet terug.
Sit jij of Sit ik?![]()
Wat M4dm4n al aangaf, het ging op zich wel goed met 909 en zijn gesprek. Hij bleef soms wel wat langer stil maar eerlijk gezegd doet hij dat normaal gesproken ook. Hij is een ADHD-er en komt vaak zat niet uit zijn woorden.
Het feit dat hij zich alleen even 'normaal' moest voordoen was in zijn beleving natuurlijk niet prettig op dat moment. Daarom dat ik bij een volgende zit ook echt iedereen zijn telefoon uit laat doen!
Ik ben niet iemand die nadrukkelijk aanwezig is (althans, dat vind ik) en het filmen ging vrij subtiel. Ik ging gewoon mijn normale gangetje en hield gewoon een oogje in het zeil, voornamelijk op Elessar, gezien dit zijn eerste trip met ons was, maar voor de rest liet ik iedereen lekker zijn gang gaan. Met het vuurtje stoken ben ik er van begin af aan bij geweest en ging niet eerder weg totdat het vuur uit was (wil mijn huis nog langer bewonen
En wat betreft het filmen, ik ging niet met de camera voor iemands neus zitten maar probeerde heel stiekum vanaf de andere kant van de kamer zo nu en dan eens een filmpje te maken.
Dat viel trouwens niet mee, zodra ik iets grappigs zag was het eigenlijk al nét te laat om de camera te starten.
Ik weet niet of het op prijs wordt gesteld als ik een filmpje zou laten zien, vandaar dat ik deze ook niet gepost heb (ivm privacy etc) maar wie weet komt dat nog wel.