Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(Mexicaanse truffel trip) De bevrijding van de slang

(Mexicaanse truffel trip) De bevrijding van de slang

38 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eendagsvlieg zei:
Heb ik echt talent? :grin:
Klik om te vergroten...

ja.
Erg goed report, doen we nog aan report v/d maand? Want dan mag deze van mij winnen :grin:
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mountain zei:
Mooie verwoording van je ervaring. De objectiviteit die je overbracht in je schrift en de volwassenheid inzake woordkeuze en de behandelde thema's maken het tot een voorbeeldreport voor me. Ik zal na m'n eigen ervaring deze verslaggeving hanteren als maatstaf. Dank je wel.
Klik om te vergroten...
Dank je :)

Nu ik het terug lees, zie ik toch een hoop dingen wat nog veel beter kan, maar ik laat mijn report zo. Mijn volgende report wordt echter nog beter. Dank je voor het lezen :)
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mike zei:
Prachtig geschreven Jeffrey! Maar waarom heb je het niet onder je originele account gedaan?
Klik om te vergroten...
Omdat ik hem had laten blokkeren. En heb overigens meerdere accounts hier op het forum. Ik hou van variatie, anonimiteit, en chaos.

Heb je wel eens overwogen om professioneel te gaan schrijven? Je hebt zeker talent!
Klik om te vergroten...
Neeh, nu nog teveel kopzorgen. Ooit, misschien..

Heb ik echt talent? :grin:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wauw..

Er zijn zoveel dingen die ik hier lees dat zoveel op mijn persoonlijkheid lijkt.

Ik zie er dingen in die ik zelf ook kan toepassen..

Wat een prachtig open tripreport!
Bedankt :rolleyes:
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vanwaar die " :rolleyes: "..

Maakt me enigzinds onzeker :beer:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Eendagsvlieg zei:
Vanwaar die " :rolleyes: "..

Maakt me enigzinds onzeker :beer:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat Niberu inderdaad onzekerheid bedoelt. Maar dat dat meer tegenover hemzelf is omdat de openheid van jouw report hem dingen van hemzelf heeft laten inzien waar een :rolleyes: wel toepasselijk is.

En als bovenstaande niet opgaat voor de "rolleyes" van Niberu, dan geldt het wel voor deze post van mij.


Bedankt Jeffrey :rolleyes:
T
The Space CowboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eendagsvlieg zei:
Heb ik echt talent? :grin:
Klik om te vergroten...
Ja.
En niet zo'n beetje ook.
Wauw, wat een prachtreport. Ik zit eigenlijk met dezelfde reactie als Beanhead, ik gebruik het meer recreatief en ben mijn ervaringen 3 dagen later grotendeels weer vergeten. Kijk maar naar mijn eerste paddo report, dan zie je wat ik bedoel.

Ik heb echt kippenvel gekregen vanwege je blik op de wereld onder truffels.
l
lazyLid
01-01-2024, 00:00
#8
prachtig report :grin: kan niet wachten tot ik er heb
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dank je :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, dat ging over het boek :wink:

Maar je report heb ik zelfs twee keer gelezen, er staat zoveel info in, wat dat betreft ben ik net een simpele man, concentratie boog van een patatbakje en als ik dan concentreer moet ik ook nog lang er over denken wat er nou precies staat. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Prachtig report! Fijn om te merken dat je ondanks dat je wel eens met jezelf in de knoop ligt uiteindelijk wel weet waar de schoen wringt. De oplossing van een probleem ligt in het onderkennen ervan. Van uit die onderkenning kun je dan stap voor stap je probleem in een werktuig veranderen.

Ik weet dat je graag boeken leest dus ik wil je graag een boek aanraden.

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html

De schrijver van dit boek legt in heldere duidelijk taal (geen esoterisch of overdreven spritueel geneuzel met klankschalen of andere onzin technieken) wat het ego is. Veel van jou gedachten en emoties komen niet voort uit jou Zelf maar uit je ego. Je ego heeft ook een pijnlichaam en dat zorgt er zelfs voor dat als je een negatieve gedachten hebt, of schaamte voelt, je die ook daadwerkelijk fysiek voelt.
Het ego voedt zich met negativiteit en is continu bezig zichzelf te versterken door middel van oordelen en vergelijkingen.

Ik denk dat je hier wel veel aan gaat hebben, ik las het niet in een stuk uit want ik had echt tijd nodig om bepaalde inzichten die ik had te verwerken.

Veel succes man!
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#12
He Drientje,

Bedankt voor je tip. Zal er zeker achter aan gaan.

En die inzichten kreeg je door mijn stuk te lezen?
ik las het niet in een stuk uit want ik had echt tijd nodig om bepaalde inzichten die ik had te verwerken.
Klik om te vergroten...
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
:grin:

Tof dat je twee keer de tijd nam om het te lezen :)
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja man :grin:
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jullie kunnen overigens nu op mij stemmen :grin: Link: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=27798
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eendagsvlieg zei:
Jullie kunnen overigens nu op mij stemmen :grin: Link: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=27798
Klik om te vergroten...
Het stijgt al naar z'n koppie... Bescheidenheid is not a crime.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoewel ik het wel begrijp hoor! Ik weet nog toen dat je op mijn tripreport kon stemmen, dan wil je natuurlijk winnen. :grin:
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
indd
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bump! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."