Ja limonade lijkt me nog de beste remedie. Water is ook maar zo smaakloos en als je hebt geblowd, komen smaken altijd veel beter tot hun recht
#2
als ik een joint rook dan spuug/spuw (niet kotsen) of hoe jullie het ook noemen ik veel meer dan gewoonlijk, het is alsof er een grotere water/slijm productie in m'n mond is dan gewoonlijk.
heeft er iemand ervaring mee of een uitleg?
groeten
#3
hmm, krijg juist ram een droge klamme bek. Daar ga ik dan ook wel van spugen, maar meer om die rotzooi eruit te krijgen
#4
Mja, ik krijg ook een droge bek. Maar als ik dan cola of andere suikerdranken drink dan krijg k irritant slijm in mn keel en ook een vettige smaak (ook bij andere drugs )
Oplossing, drink es water bij uw joint ipv cola
#5
ik nam ook altijd water mee toen iok nog blowde...
Raar is wel dat ik altijd een lopende neus kreeg nadat ik geblowd had
Iemand daar een verklaring voor?
#6
geen idee
ik krijg ook altijd een droge bek. ik drink altijd aanmaak limonade, maar chocomel of yokidrink is ook heel lekker met een joint vind ik
#7
ja de laatste tijd ook veel last van, mijn mond smaakt raar en soms hangt er teer aan je kippen , mega vuil mss doordat mijn lippen scheuren van de kou kutwinter
#8
mja ik krijg ook wel een droge bek maar ik bedoel meer op het moment dat je je jointje aan het roken bent....
#9
Mja ik denk dat er dan meer vocht naar de mond/neus wordt afgegeven ofzo... Of juist niet op een gegeven moment lol
#10
op het moment dat k de joint rook dan heb k liters water in me bek
na 5 min heb k me toh altijd een droge bek :P
#11
Winter is gelukkig voorbij. Hier was het 20 graden vandaag :P
#12
oooh ik heb altijd zon droge murf en vervelend en een hele smerige slijm bek
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.