Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen onder schooltijd

Blowen onder schooltijd

28 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm jah ok, zit misschien wel wat in ja :smoke:
S
SpitfireLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik rook wel jointjes in de pauze ja, maar ik zorg er wel voor dat ik niet heel erg stoned word ofzo. Meer voor het idee, dat ik even chill kan blowen.
J
JapioLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind dat het best kan...
zolang je maar de les niet stoort of agressief gedrag hebt vind ik het allemaal nog wel kunne.

ik ben deze week ook stoned de klas binnen gekomen, en mijn toets gemaakt. en ik ben er door :tongueout:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat vinden jullie daar nou van? IK doe het zelf nog wel redelijk vaak en ik heb er zelf niet zo'n problemen mee, zolang ze je maar niet pakken want dan ben je ook echt hard de lul :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja ik ben altijd vreselijk melig als ik stoned op school zit de hele tijd lachkicks enzo :grin: worden leraren wel gek van maar achja dan ga je ff stoned over de les stof praten en dan zijn ze weer blij
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het altijd zo vervelend als leraren dan met je willen praten enzo, heb ik dan echt totaal geen zin in en ik ben er sowieso ook lang niet altijd toe in staat :mrgreen: :wink:
J
JapioLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb de laatste tijd niks anders gedaan dan stoned de klas binnen wandelen :tongueout:

ik heb vorige week nog mijn examen gedaan toen ik hevig stoned was :tongueout:
en er nog door zijn ook zonder te leren :stoned:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mm ik zou zeggen blow als je iets LEUKS gaat doen, ipv naar school. Lijkt me drie keer niks!!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
achja blowen onder school heb je gewoon vrij weinig aan ik ben het dr helemaal mee eens hoor..

maar het kan wel erg leuk zijn dat wel maar dat komt dan ook om dat ik nooit de enige in de klas ben die stoned is
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
geloof me, school is dan leuk :P
Wat minder leuk is, is om 23:30 nog leren voor een proefwerkweek :cry:
S
SpitfireLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sweet_Shadow zei:
Mm ik zou zeggen blow als je iets LEUKS gaat doen, ipv naar school. Lijkt me drie keer niks!!
Klik om te vergroten...

Wat doe jij in je pauzes dan ?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb in de 4e bijna elke dag spacecake gegeten en zat vaak vol interesse en een lekker gevoel in de klas... Ook kwam ik er eerder achter of ik iets snapte of niet en ik had ook door van wat voor soort leerlingen een leraar houdt. (daar kan je dan op inspelen :) )

In de 5e was ik nog nauwelijks knetter onder schooltijd en dat had vrijwel geen invloed op mijn prestaties ze werden niet beter maar ook niet slechter. (al was het verschil tussen hoge en lage cijfers wel veel groter :confused: )

In ieder geval ik heb veel knetter geleerd/lessen gevolgd en heb mijn havo diplomaatje makkelijk gehaald :)

Mijn mentrix vertelde zelfs dat ik zo ijverig was blablabla :P

Mijn ouders vroegen zich toen echt af wat er aan de hand was :P Hadden ze het daar echt over mij ? :P

Inspelen op leraren, dat heb ik echt geleerd in de lessen dat ik knetter was :grin:
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb 5-havo spijbelend en blowend doorgebracht, heb zelfs mn economie examen stoned gemaakt. (wel met vlag en wimpel gehaald trouwens, ik hoorde gelukkig bij de laatste lichting havo oude stijl)

ik heb nu toch wel de leeftijd om serieus te studeren, dus blowen onder schooltijd is er niet meer bij.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spijbelen en blowen zijn toch wel twee hele leuke manieren van tijdverdrijf hoor :grin::grin:
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#15
maar als je met je havo werk doet waar je eigenlijk een HBO-diploma voor nodig hebt, dan is het wel handig om ff serieus aan de studie te gaan. anders moet ik me hele leven bij deze baas blijven werken
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
wiet? hij had het over speed :P
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spitfire zei:
Sweet_Shadow zei:
Mm ik zou zeggen blow als je iets LEUKS gaat doen, ipv naar school. Lijkt me drie keer niks!!
Klik om te vergroten...

Wat doe jij in je pauzes dan ?
Klik om te vergroten...

Voor me uit staren :confused: :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar kijk, blowen is iets leuks doen :wave: :grin:
(En daarna kan je altijd nog lekker voor je uit staren in de les :rolleyes: )
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ken mensen die op de middelbare school xtc en speed namen tijdens schooltijd :openmouth: :openmouth:
daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen
S
SpitfireLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hihi inderdaad.

Maar stiekem vind ik het toch een goede instelling om alleen te gaan blowen bij een gelegenheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."