Al schijnt het dat je met een beetje speed beter presteerd...
#3
dat is zeker waar.
een vriend van me heeft zn VWO examen erop geleerd
en mn broertje is een paar dagen geleden toegelaten op de kunst academie nadat hij 2 nachten op speed aan zijn schilderijen gewerkt had
#4
hehe zo zie je maar
En ik blijf er bij, wiet kan je uithoudingsvermogen vergroten!
#5
Ikzelf vond school nooit echt een goede of prettige omgeving om high te zijn dus deed ik dat nooit.
#6
soms als ik op school nix te doen heb, dan rook ik wel is een jointje met wat vrienden (die ook bij mij in de klas zitten).
Wij hebben 2 weken de tijd om een project af te ronden, en meestal zijn we na 2 dagen al klaar, en we moeten perse wachten tot we weer een nieuw project krijgen (wat we elke 2 weken pas krijgen).
En we moeten ook PERSE op school zijn als we nix te doen hebben.
#7
Blowen onder schooltijd vind ik niet kunnen, heb ik zelf (toen ik nog op school zat) ook nooit gedaan, altijd na schooltijd.
#8
tsja maar toch heeft het bij mij wel goed gewerkt in de tijden dat ik school alleen maar saai vond! School werd plotseling interessant als ik met een stukje spacecake de les instapte. (sommige leraren konden dan tochj wel interessant vertellen!)
#9
Ik blow elke middag wel is buiten school, soms zelfs te skeel om terug naar school te gaan, mahja school is anders maar saai.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.