Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe IQ test knetter maken...

De IQ test knetter maken...

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Brainiac is een programma op Veronica en Discovery waar ze allemaal van die leuke onzinnige tests gaan doen. Heel erge basic wetenschap. Leuk programma.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maak je hem dan beter of niet? Ik Denk dat ik hem dan beter maak:P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik meen ergens gelezen te hebben dat blowen je IQ beïnvloed, negatief that is.

Bron
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee, dat lijkt me heel sterk.

ik denk niet echt dat ik dommer wordt als ik stoned ben, maar denken gaat wel langzamer. en bij een IQ test heb je maar een beperj=kte tijd om het antwoord op de vraag te geven
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
mmm ja, ik had een score van 95, vmbo niveau dus...

Deed inderdaad te vaak te lang over de vragen en was dus regelmatig niet binnen de tijd:P

Verder kwam ik er vaak vlak na de tijd achter dat het toch een ander antwoord moest zijn:P

Maar er waren ook een heleboel vragen die vond ik echt te makkelijk:P Dat is ook de reden dat ik dacht, ik krijg een geweldige score straks:P Naja dat viel dus tegen:P

Best goed dus als ik mijn Havo diploma weet te halen met een IQ van 95 :grin:
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpacingBen zei:
Best goed dus als ik mijn Havo diploma weet te halen met een IQ van 95 :grin:
Klik om te vergroten...

ja goed hoor! jij hebt motivatie :mrgreen: :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
ghehe, ja zeker weten ik doe er echt alles aan om te slagen... besteeds echt al mijn vrije tijd aan school :grin: Anders is een havo diploma niet te halen natuurlijk, met een iq van 95 :P
H
HotMusicLid
01-01-2024, 00:00
#8
ikke eco tentames: d8 k smoke ffkes 1 tje mee met een vriend van te vore.. VERNEUKT die tentame.. dom... :angry: smoke maakt het slechter..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja hallo daar noem je ook een vak! Zelfs ik, iemand met een iq van 95 weet dat zeker bij vakken als economie het moeilijker maakt het op de goede manier te doen :) Wiet zorgt vooral voor creativiteit niet echt noodzakelijk bij eco!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb overlaatst ergens gelezen op het net (weet niet meer waar maar het was wel een officiele site) dat blowen je iq met ongeveer 4 naar beneden brengt.. ik weet wel niet of dat ook zo blijft als je volledig stopt met blowe
M
MethodZenLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb een keer de nationale IQ test met een kameraad gemaakt, tijdens de reclame gesmoked en rara, we hadden in het eerste gedeelte 4 fouten en in het tweede gedeelte 1 :)

dat bracht ons op een score van 132, best netjes want we waren aardig knetter hehe
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit was een goeie voor brainiac
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
brainiac? leg is uit...
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb wel een keer ergens gelezen dat mensen die licht geblowd hadden beter functioneerden in het verkeer, was uit een test gebleken...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, maar wat is "licht"?"En sowieso, dit verschilt ook per persoon. Als je een heel klein beetje alcohol drinkt schijnt dit ook je rijprestaties te verbeteren. Maar ja, waar ligt de grens...
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#16
mathijs zei:
Ja, maar wat is "licht"?"En sowieso, dit verschilt ook per persoon. Als je een heel klein beetje alcohol drinkt schijnt dit ook je rijprestaties te verbeteren. Maar ja, waar ligt de grens...
Klik om te vergroten...

Stimmt, licht is voor iedereen anders...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
ts zei:
Heb wel een keer ergens gelezen dat mensen die licht geblowd hadden beter functioneerden in het verkeer, was uit een test gebleken...
Klik om te vergroten...

mja daar kan ik mij heel goed iets bij voorstellen! Ik ben sowieso erg alert als ik heb geblowd... Helemaal idd bij een klein beetje (een stukje spacecake werkt nog beter) maja als je dan weer teveel blowt (meer dan 5 hijzen) dan ben je te knetter om op alles te gelijk te letten (je concentreerd je vooral op 1 bepaal ding) Dus bijvoorbeeld of het stoplicht rood groen of oranje is en niet hoever het is tot er een auto nadert :P

Gelukkig rijd ik altijd op het fietspad met mijn brommertje :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."