#1
1ste keer is meestal niet zo vet, maar 2 knopjes lijkt me wil wat weinig
Wat bedoel je met knopjes??2 knopjes
mathijs zei:Wat bedoel je met knopjes??2 knopjes
En als je bladeren opeet voel je inderdaad niets. Je kan de bladeren niet eens roken...dus als je dat hebt gedaan is het logisch dat je niets voelde
mathijs zei:Wat bedoel je met knopjes??2 knopjes
En als je bladeren opeet voel je inderdaad niets. Je kan de bladeren niet eens roken...dus als je dat hebt gedaan is het logisch dat je niets voelde
-ToXiC- zei:geloof me, als je gewoon van een 10tje wiet 2 joints draait, met wat sigaret of sjek erin, wordt je echt wel stoned als je goed inhaleert... maar je naam.... shihuandgi, moet dat niet shihuangdi zijn.... kweenie kstudeer chinees, en volges mij is t toch echt zo...

SpacingBen zei:mathijs zei:Wat bedoel je met knopjes??2 knopjes
En als je bladeren opeet voel je inderdaad niets. Je kan de bladeren niet eens roken...dus als je dat hebt gedaan is het logisch dat je niets voelde
Ownee? Doe ik anders al 2 maandenBlaadjes kun je best roken
Maareh, zoals ik altijd adviseer, haal eens een 10'tje Jack herer/white widow of een andere sterke wiet en rook 1 dikke pure er van (of 2 kan ook)
Doe Maar-Nederwiet
En als het dan droog is dan
Komt het belangrijkste van de
Cannabis sativa hollandica
Het uitzoeken van de blaadjes
Daar krijg je hoofdpijn van
Ik wel
De blaadjes daarvan krijg je
Een betonnen hoofd
Dus die blaadjes
Die gooi je weg
En je rookt alleen de hoesjes
Van de zaadjes en of de bloemetjes
En daarvan krijg je geen betonnen hoofd
En daarvan krijg je geen hoofdpijn
En daarvan word je niet draaierig
Maar daarvan word je zo high
Als een vlaamse papegaai
mathijs zei:SpacingBen zei:mathijs zei:Wat bedoel je met knopjes??2 knopjes
En als je bladeren opeet voel je inderdaad niets. Je kan de bladeren niet eens roken...dus als je dat hebt gedaan is het logisch dat je niets voelde
Ownee? Doe ik anders al 2 maandenBlaadjes kun je best roken
Maareh, zoals ik altijd adviseer, haal eens een 10'tje Jack herer/white widow of een andere sterke wiet en rook 1 dikke pure er van (of 2 kan ook)
Doe Maar-Nederwiet
En als het dan droog is dan
Komt het belangrijkste van de
Cannabis sativa hollandica
Het uitzoeken van de blaadjes
Daar krijg je hoofdpijn van
Ik wel
De blaadjes daarvan krijg je
Een betonnen hoofd
Dus die blaadjes
Die gooi je weg
En je rookt alleen de hoesjes
Van de zaadjes en of de bloemetjes
En daarvan krijg je geen betonnen hoofd
En daarvan krijg je geen hoofdpijn
En daarvan word je niet draaierig
Maar daarvan word je zo high
Als een vlaamse papegaai
mathijs zei:Haha, liedje van Doe Maar..en om nou helemaal naar Apeldoorn te gaan om hoofdpijn te gaan krijgen![]()
ik zal je het antwoord geven: ja het effect van vroger komt min of meer terug.. niet volledig.SpacingBen zei:mja, zit wat in!
Zou ook wel weer het effect willen zoals in het begin! Maja, vraag me af of dat mogelijk is...
En ik ben ook bang dat alcohol wiet gaat vervangen als ik het maar 1 keer in de maand zou doen![]()
Emo zei:mathijs zei:Haha, liedje van Doe Maar..en om nou helemaal naar Apeldoorn te gaan om hoofdpijn te gaan krijgen![]()
kom maar een keertje naar apeldoorn roken we samen een jack herrer van de bunker![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."