Correctie: Jack Herer, met 1 r
@ Jeller, als ik het altijd bij 3 biertjes kon houden zou het zeker minder schadelijk zijn! (roken is erg ongezond) Maar dat is het probleem, als ik weer (Serieus) ga drinken, worden het er toch wel 6 of meer...
En ben al wel eens 6 weken gestopt bijv. Echt veel meer voelde ik er dan niet van. Toch ga ik (als de tijd er rijp voor is) weer een tijdje stoppen om te kijken hoe het zonder ook al weer is.
Verder gaan wiet & school uitstekend samen bij mij, en dat kan ik van alcohol nou niet bepaald zeggen! Eigenlijk zou ik alcohol altijd willen beperken tot 3 biertjes, en met uitzondering 6. Sinds ik regelamtig blow (min 3 keer per week) lukt dit ook uitstekend. Rook na die 3 biertjes gewoon een klein sticky laat op de avond, en de behoefte om lekker door te zuipen verdwijnt. (zonde van het wiet effect)
Het beste is gewoon minderen met wiet, en het weer beperken tot 3 keer per week. Want 3 keer per week blowen is zeker minder schadelijk dan keer per week 6 glazen of meer alcohol drinken lijkt me zo. (voelt geestelijk & lichamelijk veel slechter)
Hoe vaak drink jij en hoeveel is dat dan?