Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmijn eerste joint!=)

mijn eerste joint!=)

21 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
hehe mooi zow :grin: jack herrer is echt bijna om op te eten :hearteyes:
maar dat zou zonde zijn natuurlijk :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Correctie: Jack Herer, met 1 r :)

@ Jeller, als ik het altijd bij 3 biertjes kon houden zou het zeker minder schadelijk zijn! (roken is erg ongezond) Maar dat is het probleem, als ik weer (Serieus) ga drinken, worden het er toch wel 6 of meer...

En ben al wel eens 6 weken gestopt bijv. Echt veel meer voelde ik er dan niet van. Toch ga ik (als de tijd er rijp voor is) weer een tijdje stoppen om te kijken hoe het zonder ook al weer is.

Verder gaan wiet & school uitstekend samen bij mij, en dat kan ik van alcohol nou niet bepaald zeggen! Eigenlijk zou ik alcohol altijd willen beperken tot 3 biertjes, en met uitzondering 6. Sinds ik regelamtig blow (min 3 keer per week) lukt dit ook uitstekend. Rook na die 3 biertjes gewoon een klein sticky laat op de avond, en de behoefte om lekker door te zuipen verdwijnt. (zonde van het wiet effect)

Het beste is gewoon minderen met wiet, en het weer beperken tot 3 keer per week. Want 3 keer per week blowen is zeker minder schadelijk dan keer per week 6 glazen of meer alcohol drinken lijkt me zo. (voelt geestelijk & lichamelijk veel slechter)

Hoe vaak drink jij en hoeveel is dat dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."