#1
mathijs zei:SpacingBen zei:mathijs zei:Wat bedoel je met knopjes??2 knopjes
En als je bladeren opeet voel je inderdaad niets. Je kan de bladeren niet eens roken...dus als je dat hebt gedaan is het logisch dat je niets voelde
Ownee? Doe ik anders al 2 maandenBlaadjes kun je best roken
Maareh, zoals ik altijd adviseer, haal eens een 10'tje Jack herer/white widow of een andere sterke wiet en rook 1 dikke pure er van (of 2 kan ook)
Doe Maar-Nederwiet
En als het dan droog is dan
Komt het belangrijkste van de
Cannabis sativa hollandica
Het uitzoeken van de blaadjes
Daar krijg je hoofdpijn van
Ik wel
De blaadjes daarvan krijg je
Een betonnen hoofd
Dus die blaadjes
Die gooi je weg
En je rookt alleen de hoesjes
Van de zaadjes en of de bloemetjes
En daarvan krijg je geen betonnen hoofd
En daarvan krijg je geen hoofdpijn
En daarvan word je niet draaierig
Maar daarvan word je zo high
Als een vlaamse papegaai
Haha, die komt zeker uit het grote weed geniet boek? Daar staan opzich wel meer 'onwaarheden in' die zeker niet voor iederen gelden!
Die blaadjes zijn echt goed te roken hoor! Kom anders maar een keer proberen als j het niet gelooft...