Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls ik geblowd heb (buiten) gaat m'n neus altijd lopen!

Als ik geblowd heb (buiten) gaat m'n neus altijd lopen!

19 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin: :P
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is mij nog niet overkomen, in ieder geval niet dat het vaak voorkomt, ik heb vaak genoeg buiten gerookt, ook in deze kou. Maar er zullen vast wel meerdere personen zijn die van die dingen last hebben.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hebben jullie dat ook? Ik merkte het al bij mijn eerste keer. Ze vroegen me of ik er al wat voelde, en ik was alleen maar bezig met de gedachte: ''damn, m'n neus loopt echt ontiegelijk!''

Omdat iedereen altijd begon te lachen als ik dat vertelde, nam ik aan dat ik de enige ben die dat heeft. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik mij er plotseling 'beter' van bewust was dat er een vloeistof door mijn neus liep als ik verkouden was, maar dat is niet het enige! Het is serieus zo dat het bij mij echt gaat lopen als ik geblowd heb.

Ik heb wel eens verhalen gehoord dat iemand die moeilijk plaste daar ineens geen last meer van had na het gebruik van Cannabis, dus het zou inderdaad zo kunnen zijn dat Cannabis inderdaad iets doet met vocht. Weet iemand hier meer over? Herkennen jullie het?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buiten smoken, ja daar heb ik inderdaad erg veel last van...loopneuzen niet
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik word juist strontverkouden? Mn neus gaat vaak echt potdicht zitten. Nu ben ik al een beetje verkouden, maar als ik buiten ga blowen wordt het zeker niet minder! :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat vreemd!

Nu wil ik helemaal weten hoe het wel/niet komt?

Misschien dat het wel komt omdat ik na het blowen meer ga bewegen?:P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
gewoon in de coffeeshop gaat zitten blowen
probleem opgelost :wink:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
geen idee :)
ik heb er zover ik weet geen last van :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
combinatie dan maar :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
nou, opzich kan i kdaarna wel weer door m'n neus ademen :)
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
dat is dan een voordeel bij een nadeel :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
jep, als ik maar een zakdoek heb...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehe ben jouw weed- en gevolgen topic zijn altijd grappig :grin:

Ge zou ne goeie onderzoekswetenschapper zijn met diepzinnige gevolgen te onderzoeken waar niemadn anders zou opkomen
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn neus begint buiten altijd te lopen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
ok :) Ook als je niet geblowd hebt?

Mooi, dan hebben we de storende factor te pakken :wink:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#16
jah ook als ik niet heb geblowed. als ik buiten ben vooral met dit weer gaat mijn neus vanzelf lopen. ook niet af en toe maar altijd
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#17
Krs zei:
jah ook als ik niet heb geblowed. als ik buiten ben vooral met dit weer gaat mijn neus vanzelf lopen. ook niet af en toe maar altijd
Klik om te vergroten...
same here ..
echt heeeel irritant!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
cunt zei:
Krs zei:
jah ook als ik niet heb geblowed. als ik buiten ben vooral met dit weer gaat mijn neus vanzelf lopen. ook niet af en toe maar altijd
Klik om te vergroten...
same here ..
echt heeeel irritant!
Klik om te vergroten...

mmm, valt wel mee! Gewoon lozen die shit :) Kan je meteen weer door je neus ademen daarna :grin:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#19
SpacingBen zei:
cunt zei:
Krs zei:
jah ook als ik niet heb geblowed. als ik buiten ben vooral met dit weer gaat mijn neus vanzelf lopen. ook niet af en toe maar altijd
Klik om te vergroten...
same here ..
echt heeeel irritant!
Klik om te vergroten...

mmm, valt wel mee! Gewoon lozen die shit :) Kan je meteen weer door je neus ademen daarna :grin:
Klik om te vergroten...

bij mij komt het toch weer terug. ff lozen maar daarna loopt het net zo hard weer
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
SpacingBen zei:
Mooi, dan hebben we de storende factor te pakken :wink:
Klik om te vergroten...
:grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."