#1
same here ..Krs zei:jah ook als ik niet heb geblowed. als ik buiten ben vooral met dit weer gaat mijn neus vanzelf lopen. ook niet af en toe maar altijd
cunt zei:same here ..Krs zei:jah ook als ik niet heb geblowed. als ik buiten ben vooral met dit weer gaat mijn neus vanzelf lopen. ook niet af en toe maar altijd
echt heeeel irritant!
SpacingBen zei:cunt zei:same here ..Krs zei:jah ook als ik niet heb geblowed. als ik buiten ben vooral met dit weer gaat mijn neus vanzelf lopen. ook niet af en toe maar altijd
echt heeeel irritant!
mmm, valt wel mee! Gewoon lozen die shitKan je meteen weer door je neus ademen daarna
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."