Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNicotiene is de legale heroine

Nicotiene is de legale heroine

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
geloof je dat nou echt??
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie is het er eens met die stelling?

edit @ admin: als het hier niet goed staat verplaats aub? :rolleyes:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als aan mij ligt, is de nicotine wel een heroine eigenschap.
Ik kan niet stoppen met roken, vandaar.
Van roken voel je beter , scherper waarnemingen , veel kalmere werking (beter dan valeriaan pillen.)
Nadeel: van te veel roken krijg ik lusteloosheid en geen eetlust en sneller suf raken.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
beetje mss..

van roken word je niet asociaal enzo he.. je vergooit je je levne er niet aan e
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
maar dat hoeft met heroine ook niet het geval te zijn!
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een appel-ei vergelijking. Geen drug is hetzelfde.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
mooi gezegd boy
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#8
boy zei:
Wat een appel-ei vergelijking. Geen drug is hetzelfde.
Klik om te vergroten...

Er zijn zat mensen die gewoon kunnen leven op heroine, het is hartstikke verslavend net zoals nicotiene. Als het nou gelegaliseerd zou worden zouden er veel minder slachtoffers zijn.. aangezien het vaak genoeg troep is, omdat het versneden is.
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#9
tuurlijik, jij niet dan?
Ze wouden al gratis schone heroine gaan verstrekken aan verslaafden (naar aanleiding van een model in australie geloof ik). Dit plan is echt onder internationale druk (less: VS) niet doorgegaan.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben het er mee eens...

Het schijnt in een bepaald opzicht zelfs verslavender te zijn dan heroine!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nja, ieder zijn mening, maar vind echt serieus dat drugs maar lekker illegaal moet blijven. Heb al eens eerder een verhaal gepost over dat ik niet wil dat het voor mijn kids te makkelijk wordt gemaakt om aan drugs te komen en als je het gaat legaliseren wordt de stap alleen maar kleiner. Bovendien is het nog moeilijker om er vanaf te geraken, omdat het toch voor het grijpen ligt dan. Nee laat maar lekker illegaal blijven allemaal.
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mac... zei:
en als je het gaat legaliseren wordt de stap alleen maar kleiner.
Klik om te vergroten...
owja? ik weet dat zonet nog niet. Denk dat het nieuws ook wel een groot deel brijdraagt aan de drugsconsumptie.
Heroine zou vergeten (dus ook legaal) moeten worden en verkrijgbaar voor iedereen die het wil.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
nja ga niet verder in erop, heb alles nl al eens gezegd, maar is goed dat er verschil van mening is. Daar heb je immers een forum voor :grin:
S
ShinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Overigens hebben onderzoekers in de VS onlangs een stofje ontworpen (ben naam even vergeten) dat de verslavende werking in de hersenen van nicotine uitschakelt. Het team heeft een groep van tweehonderd mensen getest en allen gaven een positief resultaat wat betreft de verslavende werking ervan.
Het blijft echter wel schadelijk en het is maar de vraag of het op de markt komt, daar de tabaksindustrie hier niet op zit te wachten.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
idd, en tenslotte (al ontkennen de rijke stinkerds in regeringen dit natuurlijk) draait het in eerst instantie om de centen en dan pas om de gezondheid!

Zo is het hele leven...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja! geld is nummer 1 :(
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
mja, helaas draait echt alles hierom. En om seks natuurlijk...

Dus eigenlijk draait het om macht en seks... (voor de meesten dan, of je moet tegen deze wil vechten)
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Je vergeet grote auto's en veel bling bling :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
auto's kosten geld en heb je dus geld voor nodig, en straalt idd macht uit in een bepaald opzicht :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Auto's....

Het rare is dat ze nu beginnen te zeiken over het blowen ( blowverbod ) omdat mensen er last van hebben :confused:

Nou! die mensen die last hebben van de mensen die blowen kunnen zich ervan afsluiten, maar kan ik als anti-auto mij afsluiten van auto's? nee! dat gaat gewoon door en alles moet maar kunnen. Je mag die krengen overal neerzetten! Auto's zijn in nederland de heilige koe!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."