Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNicotiene is de legale heroine

Nicotiene is de legale heroine

25 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
auto's kosten geld en heb je dus geld voor nodig, en straalt idd macht uit in een bepaald opzicht :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Auto's....

Het rare is dat ze nu beginnen te zeiken over het blowen ( blowverbod ) omdat mensen er last van hebben :confused:

Nou! die mensen die last hebben van de mensen die blowen kunnen zich ervan afsluiten, maar kan ik als anti-auto mij afsluiten van auto's? nee! dat gaat gewoon door en alles moet maar kunnen. Je mag die krengen overal neerzetten! Auto's zijn in nederland de heilige koe!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
idd, het is belachelijk allemaal...

en JUIST omdat alles zo belachelijk is WORDT ER IN HET OPENBAAR GEBLOWT en daarom blowen er ook zoveel mensen. Wat is er nog raar? Wiet gebruik gek/verkeerd?

Al die onschuldige verkeersslachtoffers dat is pas gek/verkeerd!!!

En nee dat wil niet zeggen dat ik zo netjes ben in het verkeer. INTEGENDEEL! Maar dat zouden ze me toch echt beter kunnen verbieden dan een miniscuul sticky die ik na 5 min op heb op het station!

:smoke: :stoned:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ach ja, alcohol is maatschappelijk geaccepteerd, en dat er jaarlijks honderden mensen sterven door alcohol nemen we op de koop toe. Las ik afgelopen weekend nog in de volkskrant dat Donner in zijn hart het liefst alle coffeeshops wil sluiten. Als ik het goed heb is de heer Donner zelf een groot liefhebber van wijn!

Naja, echt on-topic gaat het niet meer, hehe.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
geeft niks dat het niet meer ontopic is. Wij blowers zoeken immers altijd de goede momenten op om over zoiets te praten, niks mis mee!

Weg met de orde en structuur! :grin:

Als wiet illegaal word in nederland ben ik hier weg. Ik begin me steeds meer aan de politiek te ergeren hier, en als ik dan toch ergens woon waar me vanalles verboden wordt zoek liever een mooier plekje op!
S
ShinLid
01-01-2024, 00:00
#6
denk niet dat coffeeshops zullen sluiten, zullen economie en minister Zalm niet zo graag willen dus maak je maar niet ongerust

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."