#1
ow gelukkig, damn
spacekonijn zei:nee natuurlijk heet het orange bud :P
zei het alleen omdat bal0n altijd zo irritant verbeterd![]()

Pkoeiaard zei:Red hair? ,see pic: http://www.drugsinfoteam.nl/images/whitewidow4.jpg
Rode draadjes.
Ik denk dat hij een paranoia had geleden.
![]()
![]()
Is dat zo.."groen wordt higher???"Intoxicated zei:haartjes worden rood naarmate de wiet langer staat, echte haze heeft ook rode haren als je hem langer laat staan. beter eerder plukken, als ze nog de haartjes nog groen zijn. Wordt je higher

Pkoeiaard zei:Is dat zo.."groen wordt higher???"Intoxicated zei:haartjes worden rood naarmate de wiet langer staat, echte haze heeft ook rode haren als je hem langer laat staan. beter eerder plukken, als ze nog de haartjes nog groen zijn. Wordt je higher
Lijkt mij niet zo, klinkt onzin,hoor!
Zo wel echt: hoe meer rode draadjes, hoe harder high/stoned.
Bij mij is het wel geval.
Vooral NLX, Jack Herrer en Indica soorten. (indica soorten hebben vaak veel rode draadjes.)
In rode draadjes bevatten THC.
En kristallen zitten CMB in.(ook THC tussen)
Mijn Tip: Kijk goed naar wiet, die moet vol met kristalletjes en veel rode draadjes. Dan gerandeer ik je voor absoluut HIGH gevoel.
Ruiken heb geen nut, want het zijn gesealte zakjes.![]()

Het word altijd wel bruin. Je kan beter wachten tot 75% bruin is. Van de 50% naar de 75% gaat de kwaliteit van je wiet nog stukken op vooruit.Frisko zei:Pkoeiaard zei:Is dat zo.."groen wordt higher???"Intoxicated zei:haartjes worden rood naarmate de wiet langer staat, echte haze heeft ook rode haren als je hem langer laat staan. beter eerder plukken, als ze nog de haartjes nog groen zijn. Wordt je higher
Lijkt mij niet zo, klinkt onzin,hoor!
Zo wel echt: hoe meer rode draadjes, hoe harder high/stoned.
Bij mij is het wel geval.
Vooral NLX, Jack Herrer en Indica soorten. (indica soorten hebben vaak veel rode draadjes.)
In rode draadjes bevatten THC.
En kristallen zitten CMB in.(ook THC tussen)
Mijn Tip: Kijk goed naar wiet, die moet vol met kristalletjes en veel rode draadjes. Dan gerandeer ik je voor absoluut HIGH gevoel.
Ruiken heb geen nut, want het zijn gesealte zakjes.![]()
zeik 1ste class..rode haren of niet,wil net niks zeggen...
je moet je plant gewoon oogsten als de halft van die haren bruin zijn(over gans de plant bekeken)dan zijn ze helemaal bruin als de wiet gedroogd is...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."