Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgroot nieuws

groot nieuws

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo iedereen.
ik ben een tijdje niet geweest, maar ik wil jullie ff melden dat ik al 3 weken gestopt ben met blowen.

dat is toch een hele prestatie voor een hardcore roker als ik.
ik moet zeggen dat ik het wel heel moeilijk heb gehad. de 1e week ben ik bij mijn ouders wezen logeren zodat ze me in de gaten konden houden.
en ik moet zeggen dat na 6 jaar dagelijks stoned zijn het nu wel een leuke ervaring is om de wereld eens helder te zien. ik kan het iedereen aanraden.

de wiet/hasj volledig opgeven wil ik niet, maar een beetje blowen is voor mij (nog) niet mogelijk. ik mis de wilskracht. als ik een zakje thuis heb liggen dan moet het zo snel mogelijk op.
ik hoop dat ik na een tijdje geheelonthouding het op kan brengen om af en toe te blowen :stoned:

en btw met oud en nieuw bereik ik weer een mijlpaal. ik heb dan 2 jaar geen harddrugs gebruikt
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#2
das goed nieuws :) ik hoop dat je het volhoud!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
:grin: goed om te horen hou vol~!
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#4
keep it up!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
heidrun zei:
hallo iedereen.
ik ben een tijdje niet geweest, maar ik wil jullie ff melden dat ik al 3 weken gestopt ben met blowen.

dat is toch een hele prestatie voor een hardcore roker als ik.
ik moet zeggen dat ik het wel heel moeilijk heb gehad. de 1e week ben ik bij mijn ouders wezen logeren zodat ze me in de gaten konden houden.
en ik moet zeggen dat na 6 jaar dagelijks stoned zijn het nu wel een leuke ervaring is om de wereld eens helder te zien. ik kan het iedereen aanraden.

de wiet/hasj volledig opgeven wil ik niet, maar een beetje blowen is voor mij (nog) niet mogelijk. ik mis de wilskracht. als ik een zakje thuis heb liggen dan moet het zo snel mogelijk op.
ik hoop dat ik na een tijdje geheelonthouding het op kan brengen om af en toe te blowen :stoned:

en btw met oud en nieuw bereik ik weer een mijlpaal. ik heb dan 2 jaar geen harddrugs gebruikt
Klik om te vergroten...

Doe je goed! :grin: Af en toe wiet gebruiken is moeilijk vol te houden maar als het weer zo ver dreigt te komen probeer het zo te doen: Om de dag en dan 2 keer per week:wink:

Als je daar de motivatie niet voor hebt moet je het helemaal nooit meer doen :grin:

En wat betreft de harddrugs, nog beter! Maak er 10 jaar van:wink: Nu nog stoppen met roken? :P

Succes! En was je zo lang niet op dit forum omdat je er mee gestopt ben?
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#6
daarom was ik er iid niet.
ik dacht, ik kan wel van te voren aangeven dat ik ga stoppen, maar als het dan niet lukt sta ik goed voor l*l :mrgreen:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou je niet af en toe eens komen om te vertellen hoe het met je gaat, Heidrun?
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
mooie prestatie is het zeker!
nu volhouden hé :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Welcome back overigens, haha, en ga zo door
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ok, heidrun, je bent hier al MAANDEN niet geweest! Waar ben je gebleven? Laat eens weten hoe het met je gaat!

Vind het niet leuk dat je ons voor zo'n lange tijd verlaat :cry:
v
victoryLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoop dat je het volhoud. PAS ECHT OP ALS JE WEER BEGINT. Ben zelf ook half jaar ervan af geweest ben toen ook weer met 1 in de week begonnen maar naar paar maanden zat ik weer op mijn oude niveau 8 per dag, Nu ben ik er weer anderhalve week vanaf en heb geleerd dat af en toe blowen er voor mij niet inzit. Veel plezier met je nieuwe nuchtere leven.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#12
good luck!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb nu 8 dagen niet geblowed zonder er ook maar 1 keer zin in te hebben


heb alleen vanavond wel ontzettend veel zin :wink:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#14
nooit!

ik zou wel kunnen stoppen met blowen, maar de vraag blijf: Wil ik dit ? NEEN!!! :P ik ben niet een hardcore roker zoals jij zegt, maar tg blow af en toe, min 1 of 2 keer in de week (in de vakantie natuurlijk meer) ik vind het gewoon zalig dat je eens lekker kunt blowen met je vrienden! later zet ik een plant in men huis als ik alleen woon :stoned:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: nooit!

Freaky high zei:
later zet ik een plant in men huis als ik alleen woon :stoned:
Klik om te vergroten...

wrm later :P??
ajaa juist, omdat je ouders het niet teweten mogen komen, arme jongen :P


nie vergeten daje wel een plant hebt, maar gwn niet in JOUW huis, maar in MIJN huis :) :)
(gwn nog bidden datze goed groeien)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
wauw :grin:
goed man :)
succes met volhouden :)
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: nooit!

Me~plantu~isme~moat zei:
Freaky high zei:
later zet ik een plant in men huis als ik alleen woon :stoned:
Klik om te vergroten...

wrm later :P??
ajaa juist, omdat je ouders het niet teweten mogen komen, arme jongen :P


nie vergeten daje wel een plant hebt, maar gwn niet in JOUW huis, maar in MIJN huis :) :)
(gwn nog bidden datze goed groeien)
Klik om te vergroten...

tnx Déé!!!! LY!!! :wave: :stoned:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
good job als het nog altijd lukt.. ik was ook eens een maand gestopt en ben nu vele vemridnerd maar ksmoor terug elke week hoor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."