Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey! Kent niemand hier de VAPORIZER? Ik heb maar een paar keer gesmoked en toen ineens, zomaar een vaporizer gebouwd met een verfstripper. Woohoo! Geen kanker meer en alles is her te gebruiken! Je kunt dus meerdere keren je wiet of hasj gebruiken en je haalt er veel meer uit dan met een joint! VAPORIZEN ROELEERT!"
"moonflower zei: Gebruik je wiet en hash 2x of meer in de vaporyzer of rol je er daarna n joint van ? Klik om te vergroten... We doen het allebei wel eens, maar restjes zijn altijd lekkerder in de vaporizer eigenlijk."