Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips?

Tips?

25 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
t
testLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb me maar aangemeld op dit forum omdat k volgens mij toch nog wat tips kan gebruiken :)

Ik ga binnekort voor de eerste keer wiet roken, samen met een vriend maar die is ook nog niet bepaald zo ervaren.

Zelf heb ik al heel wat geleerd van dit forum maar ik vroeg me af of jullie nog wat tips hebben?

Dingen die ik niet mag vergeten
Dingen die het spannender maken
etc etc

thxx :stoned:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zorg dat je alleen thuis bent (bij jou of bij je maatje thuis).
Kies je favo muziek uit en gan naar de videotheek en huur een hilarische komedie. Haal veel eten en drinken. Zorg dat het geen licht meer is (met donker is het spacey ) Begin met een klein beetje. 0.3 gram ongeveer...
Slaap de dag dat je het gaat doen goed uit en zorg dat je lekker in je vel zit. Sommigen zeggen dat suiker help als je bad gaat dus zorg dat je wat blokjes suiker in de buurt hebt. Paar dingen die je krijgt zijn:

- Droge mond (drinken)
- Lachkik :grin: master is dat
- Vreetkick (eten)
- En je bent super sloom...

Hoop dak je wat geholpen heb :)
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#3
uh mss helpt dit:

-de rook niet te lang inhouden, dis is nutteloos. zoon 4 seconden is genoeg.

-Als je gaat hoesten, haal diep adem en probeer zachter, en drink wat. want anders kan je histerisch beginnen hoesten en dit duurt een tijd tegen dat het over is.

-laat je vrienden niet te lang wachten, doe niet alsof de joint van jou is en begin bv. niet aan je levensverhaal als je de joint in je handen hebt.
-anderzijds mag je je vrienden ook niet opjagen, je mag wel een kleine hint geven, maar verpest de sfeer niet.

-niet overdrijven met verwoorden met wat je voelt, zeg bv. geen 10 keer dat je het voelt aan je hoofd

-doe het relaxt

-ik verkies zittend de joint te roken, als je even draait kan je de controle beter terugkrijgen, maar staand is normaal geen probleem.

-de tips van flipmeister

-en verder, lachen tot je erbij neervalt :mrgreen:


dit zijn zo beetje mijn tips.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb geen tip voor je sorry man, bij de coffeeshop kan je vast wel een tippie pakken.
t
testLid
01-01-2024, 00:00
#5
BobG zei:
Ik heb geen tip voor je sorry man, bij de coffeeshop kan je vast wel een tippie pakken.
Klik om te vergroten...


Helaas woon ik in België en dan nog in het grootste boerengat dat er is :grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je denkt dat je bad gaat hou het rustig en bedenk jezelf dat het niet fout kan gaan :) en relaxx
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doet me denken aan dit soort gesprekjes:
'Hey heb je een tip?'
Draai em binnestebuiten
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb je een tip?
minder blowen...
te flauw..
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Blowen + muziek = het ultieme genot.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
vogel zei:
ik blow altijd puur :)
Klik om te vergroten...

is niet aan te raden bij een eerste keer blowen hoor!
t
testLid
01-01-2024, 00:00
#11
Welke liedjes zijn aan te raden eigenlijk?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#12
zorg voor sinasappelsap
vitamientjes C DUS OM TE KALMER TE WORDEN ALS JE EEN BEETJE PARA WORD
als je nog nooit TABAK heb GEROOKT kan je dus misselijk enzo worden dddordat je TABAK NIET GEWEND BEN
als je wiet niet gewend leid dit niet meestal niet tot vergiftigings verschijselen als duizeligheid misselijkheid kotsen <<<< dat heb je dus wel met tabak

ik blow altijd puur :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
vogel zei:
zorg voor sinasappelsap
vitamientjes C DUS OM TE KALMER TE WORDEN ALS JE EEN BEETJE PARA WORD
als je nog nooit TABAK heb GEROOKT kan je dus misselijk enzo worden dddordat je TABAK NIET GEWEND BEN
als je wiet niet gewend leid dit niet meestal niet tot vergiftigings verschijselen als duizeligheid misselijkheid kotsen <<<< dat heb je dus wel met tabak

ik blow altijd puur :)
Klik om te vergroten...

ZONDER GROTE LETTERS IS HET OOK TE LEZEN
zo lijkt t net alsof je schreeuwend achter de pc zit.. niet fijn om te lezen :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Knorgoeroe zei:
Welke liedjes zijn aan te raden eigenlijk?
Klik om te vergroten...

Je eigen smaak gewoon, of probeer anders eens stoner rock, 't heet niet voor niks zo :wink:

Veel plezier!
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Knorgoeroe zei:
Welke liedjes zijn aan te raden eigenlijk?
Klik om te vergroten...

Pfff, er zijn genoeg topics over muziek op dit forum. Maar het hangt toch vooral van je persoontje af, want iedereen heeft toch zijn eigen smaak.
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#16
Knorgoeroe zei:
BobG zei:
Ik heb geen tip voor je sorry man, bij de coffeeshop kan je vast wel een tippie pakken.
Klik om te vergroten...


Helaas woon ik in België en dan nog in het grootste boerengat dat er is :grin:
Klik om te vergroten...
dat is juist een voordeel als je in een boerengat woont, ik woon zelf ook in belgie (Oostduinkerke) en ik en mijn blowhomie blowen waar we maar kunnen
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet moeilijk doen, gewoon opsteken en zien wat er gebeurt. Het is maar een joint he, geen halve kilo speed ofzo.

Thuis op de bank (als je binnen mag blowen of op jezelf woont) is altijd wel relaxt. Film kijken, kaartspelletje of op de Playstation iets gaan doen...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zorg dat je heeeeeeeeeel veeeeeeeeel eten in huis hebt :stoned: :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Knorgoeroe zei:
BobG zei:
Ik heb geen tip voor je sorry man, bij de coffeeshop kan je vast wel een tippie pakken.
Klik om te vergroten...


Helaas woon ik in België en dan nog in het grootste boerengat dat er is :grin:
Klik om te vergroten...
welk boerengat :mrgreen:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
Zorg dat je heeeeeeeeeel veeeeeeeeel eten in huis hebt :stoned: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

en drinken nattuurlijk niet vergeten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."