#1
ik wil 6 gram pep voor een 10tjeSpacingBen zei:ik wil 6 gram gruis voor een 10'tje![]()
ik wil 6 gram pep voor een 10tjeSpacingBen zei:ik wil 6 gram gruis voor een 10'tje![]()
davie zei:Waarom gruis? Is toch afval. Er zitten ook takken en blad bij. Geef mij maar kwaliteit. Wil je goedkoop roken dan neem je toch vier planten.
mag ook wel voor 5 euro de gram voor gruis lijkt me ..Deep Blue zei:gruis van de pasja in tilburg is 5eur/gram, en di is best goed.
Nooit geen takskes
cunt zei:mag ook wel voor 5 euro de gram voor gruis lijkt me ..Deep Blue zei:gruis van de pasja in tilburg is 5eur/gram, en di is best goed.
Nooit geen takskes
aangezien ik hier 6,5 de gram betaal voor erg lekkere wiet.
Audio Scum zei:Bij de Regine in haarlem verkopen ze het, erg goedkoop idd.
minn zei:Audio Scum zei:Bij de Regine in haarlem verkopen ze het, erg goedkoop idd.
Nou Ben, op naar haarlem![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."