Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoedkope shopwiet? Gruis?

Goedkope shopwiet? Gruis?

14 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
ik wil 6 gram gruis voor een 10'tje :(
Klik om te vergroten...
ik wil 6 gram pep voor een 10tje
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom gruis? Is toch afval. Er zitten ook takken en blad bij. Geef mij maar kwaliteit. Wil je goedkoop roken dan neem je toch vier planten.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
davie zei:
Waarom gruis? Is toch afval. Er zitten ook takken en blad bij. Geef mij maar kwaliteit. Wil je goedkoop roken dan neem je toch vier planten.
Klik om te vergroten...

Met dit vooroordeel leefde ik vroeger ook...

Maar nu heb ik in Apeldoorn toch een shop gevonden die GOEDE gruis verkoopt! En ja, net als aan een top zit hier af en toe een takje tussen :wink: Blaadjes? ja, die om de top zitten... En daar zit flink veel THC in...

En eigen planten? mag ik niet meer, en woon tijdelijk nog ff bij me ouders helaas :(

Gruis uit Arhem was trouwes gruwelijk sterk... Of nie spacekonijn? :P
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou idd zelf gaan kweken, dat gaat je echt veel geld besparen en een nieuwe hobby opleveren!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb je gisteren gevoeld hoe koud het was?

Vandaag is een mooi dag om te beginnen echter :sunglasses:
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#6
In Hulst, was er een (illegale) shop die gruis voor 1€/gram verkocht, maar die was helemaal niet lekker, nouja wel goedkoop maar geef mij toch maar kwaliteit, je moet natuurlijk het wel eens geprobeerd hebben maar echt goed is het niet...
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#7
gruis van de pasja in tilburg is 5eur/gram, en di is best goed.
Nooit geen takskes
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deep Blue zei:
gruis van de pasja in tilburg is 5eur/gram, en di is best goed.
Nooit geen takskes
Klik om te vergroten...
mag ook wel voor 5 euro de gram voor gruis lijkt me ..

aangezien ik hier 6,5 de gram betaal voor erg lekkere wiet.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
cunt zei:
Deep Blue zei:
gruis van de pasja in tilburg is 5eur/gram, en di is best goed.
Nooit geen takskes
Klik om te vergroten...
mag ook wel voor 5 euro de gram voor gruis lijkt me ..

aangezien ik hier 6,5 de gram betaal voor erg lekkere wiet.
Klik om te vergroten...

idd, voor 2.50 meer heb ik hier nr wiet van nederland 2005 :rolleyes:

ik vind het toch opmerkelijk dat Gruis relatief nog zo duur is! Tis in feite gewoon shit die ze anders moeten weggooien...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo allemaal! Ik vroeg mij af of iemand een shop weet waar je goedkope wieri's kunt halen!

Meestal komt dat neer om gruis... Rook momenteel gruis van de bassie, en die is zo'n beetje als enige soort gruis te doen hier in apeldoorn...

Opzich is het nog redelijk voordelig ook, namelijk 4 gram voor 10 euro! (ongeveer)

Maar aangezien ik puur rook, (en dit nu ook wil gaan volhouden.) ben ik alsnog 30 euro aan wiet kwijt in de week :grin: Niet echt de bedoeling dus, daar wil ik 20 van maken:P

Dus weet iemand een shop waar ze voor 10 euro meer dan 4 gram verkopen? :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Audio Scum zei:
Bij de Regine in haarlem verkopen ze het, erg goedkoop idd.
Klik om te vergroten...

Nou Ben, op naar haarlem :grin: :wink:
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij de Regine in haarlem verkopen ze het, erg goedkoop idd.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
minn zei:
Audio Scum zei:
Bij de Regine in haarlem verkopen ze het, erg goedkoop idd.
Klik om te vergroten...

Nou Ben, op naar haarlem :grin: :wink:
Klik om te vergroten...

ik geloof dat t een halflezer is, en dat het dus sloeg op: gruis is goedkoop!

Dat heb je he als je meer lult dan nodig :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het moet toch ook wel een beetje goede wiet zijn. Mijn ervaring met goedkope wiet zoals gruis is dat het meestal een kuteffect geeft, doe mij dan maar iets duurdere.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik wil 6 gram gruis voor een 10'tje :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."