#1
was het maar zoon feest dat je van blowen een beter geheugen kreeg dan zou school een stuk leuker zijn klas we gaan nu ons geheugen bijspijkeren met 5 gram nederwiet wel puur roken he :P :P
Want blowen werkt toch juist slecht op je korte termijn geheugen..?!!

Me~plantu~isme~moat zei:ik weet niet of dit hier gepast is, maar goed, zegik et toch even.
wat ik wel eens had, was als we in het park zaten
(park: voor mij een plaats waar we al zomers lang knetter doen en al heel veel leuke/bizarre dingen meegemaakt hebben)
dus zatik in het park, mooi weer, .. paar jointz erdoor en opeens, kwamen er veel herriningen boven, dat ik dacht dat ik vergeten was. Ik herrinerde me plots erge situaties enzo, waar ik al lang niet meer aan gedacht had. enja je zit daar dan helemaal wackie: ja weet je nog... en dan.. jaa weet je dat nog... waaaaahhh..!! en dan dat.. en en en.. (enzovoort)
weet niet of dit iets temaken heeft met wiet, mss dat je dan omdat je zo rustig en relaxt bent beter kan graven in je gedachten?
Deranged zei:Wat een gelul weer.
Lana zei:Me~plantu~isme~moat zei:ik weet niet of dit hier gepast is, maar goed, zegik et toch even.
wat ik wel eens had, was als we in het park zaten
(park: voor mij een plaats waar we al zomers lang knetter doen en al heel veel leuke/bizarre dingen meegemaakt hebben)
dus zatik in het park, mooi weer, .. paar jointz erdoor en opeens, kwamen er veel herriningen boven, dat ik dacht dat ik vergeten was. Ik herrinerde me plots erge situaties enzo, waar ik al lang niet meer aan gedacht had. enja je zit daar dan helemaal wackie: ja weet je nog... en dan.. jaa weet je dat nog... waaaaahhh..!! en dan dat.. en en en.. (enzovoort)
weet niet of dit iets temaken heeft met wiet, mss dat je dan omdat je zo rustig en relaxt bent beter kan graven in je gedachten?
Jaaa haha. Inderdaad. Da´s lachen.![]()
Altijd wat te kletsen als je wat gerookt hebt. Zo kom je wel aan je onderwerpen.![]()
ik geef u voor de volle 10 000% gelijk.Deranged zei:Hoe kom je erop om iets als dit serieus te gaan beweren? Is het een grap of houdt hij dit serieus voor mogelijk? Ik ben een van de vele die na een periode veel dagelijks te blowen duidelijk merkte dat het geheugen achteruit ging, andere mensen merkten dit ook aan mij en ik merkte het ook bij andere mensen. Kortom, neem maar van mij aan dat wat ze zeggen over schade aan het korte termijn geheugen helemaal waar is. Rook maar eens een tijdje elke dag meerdere joints dan merk ook jij snel genoeg hoe het geheugen achteruit gaat, hoe je dit precies merkt is vrij voor de hand liggend en laat ik ff in het midden. Een ding kan ik je al wel 100% garanderen, de laatste manier waarop je merkt dat je geheugen verslechtert is beter herinneringen op kunnen halen. Een volkomen waanzinnige bewering is het, het blijft maar gekker worden hier. Nog ff en we kunnen lezen over de vreetkick van speed en de positieve effecten van crack roken tegen bronchitis.

Vandaag liep ik nuchter mijn kranten, vergat er 2 en dacht: FUCK IT! Terwijl ik me knetter zou bedenken: Waarom niet even de moeite nemen?
MetaalKonijn zei:Vandaag liep ik nuchter mijn kranten, vergat er 2 en dacht: FUCK IT! Terwijl ik me knetter zou bedenken: Waarom niet even de moeite nemen?
Je kan jezelf beter bedenken: waarom nuchter niet tóch de moeite nemen?

need^weed zei:Als je nuchter bent dan is het k*t om kranten te lopen en dan wil je dat het zo gauw mogelijk voorbij is. Als je knetter bent zou ik denken, lekker boeiend ik voel me toch al chill ik rij wel effies trg![]()
![]()
SpacingBen zei:Nja, tussen het korte termijn geheugen en het lange termijn geheugen moet nog iets zitten dan![]()
Misterionatural zei:Heeeerlijk, dit soort topics. Een beetje ervaren blower weet dat je geheugen er dus never nooit op vooruit kan gaan. Rook je dagelijks een stick dan breken er langzaam deeltjes van je hersenen af. Het korte termijn geheugen word er alleen maar slechter op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."