Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshop relax plek?

Coffeeshop relax plek?

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik blow regelmatig, maar meestal moet dat met vrienden buiten omdat geen van onze ouders het goed vinden om binnen te blowen. Mag je als je nog geen 18 bent ( ik ben 15 ) in een coffeeshop blowen? of word je er dan gelijk uit gegooid? :wave:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
hangt ervan af in welke coffeeshop denk ik, hoe "streng" ze er zijn
en ook hoe oud je lijkt natuurlijk...
t
timztaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met dit weer ga ik gewoon lekker in het park zitten :)
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
bij ons int park rijden er vaak flikken rond op hun fietsjes :angry: ...
is dus niet echt relax om hier int park te blowen...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tommetjah zei:
Ik blow regelmatig, maar meestal moet dat met vrienden buiten omdat geen van onze ouders het goed vinden om binnen te blowen. Mag je als je nog geen 18 bent ( ik ben 15 ) in een coffeeshop blowen? of word je er dan gelijk uit gegooid? :wave:
Klik om te vergroten...

Nope, je mag er niks kopen en als het goed is niet eens binnen komen. Het ligt aan de shopeigenaar/medewerkers hoe tollerant ze zijn. Dus heb je geluk dan mag je binnen heb je pech tja..... lekker buiten blijven blowen.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
toen ik in jouw leeftijd mocht ik al naar coffeeshop en ik zag dan ook best oud uit
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
wacht er gewoon nog lekker 3 jaar op! Geloof mij nou maar, je zal me dankbaar zijn :grin:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpacingBen zei:
wacht er gewoon nog lekker 3 jaar op! Geloof mij nou maar, je zal me dankbaar zijn :grin:
Klik om te vergroten...
hij blowt al regelmatig zegt hij, dus is al te laat...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelic_Fairytale zei:
SpacingBen zei:
wacht er gewoon nog lekker 3 jaar op! Geloof mij nou maar, je zal me dankbaar zijn :grin:
Klik om te vergroten...
hij blowt al regelmatig zegt hij, dus is al te laat...
Klik om te vergroten...

mmm, als hij een beetje op ons lijkt wel ja :grin:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#10
SpacingBen zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
SpacingBen zei:
wacht er gewoon nog lekker 3 jaar op! Geloof mij nou maar, je zal me dankbaar zijn :grin:
Klik om te vergroten...
hij blowt al regelmatig zegt hij, dus is al te laat...
Klik om te vergroten...

mmm, als hij een beetje op ons lijkt wel ja :grin:
Klik om te vergroten...

Hehe, ik ben niet verslaafd ofzo, maar ik vind het gewoon relaxt om af en toe ff te blowen. Ik kan er ook wel mee stoppen als ik wil, maar ik vind dat niet nodig :grin:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
yellowmoon zei:
toen ik in jouw leeftijd mocht ik al naar coffeeshop en ik zag dan ook best oud uit
Klik om te vergroten...

stoer
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
minn zei:
yellowmoon zei:
toen ik in jouw leeftijd mocht ik al naar coffeeshop en ik zag dan ook best oud uit
Klik om te vergroten...

stoer
Klik om te vergroten...

stoer zeggen is stoer
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haze zei:
minn zei:
yellowmoon zei:
toen ik in jouw leeftijd mocht ik al naar coffeeshop en ik zag dan ook best oud uit
Klik om te vergroten...

stoer
Klik om te vergroten...

stoer zeggen is stoer
Klik om te vergroten...

zeggen dat stoer zeggen stoer is, is pas stoer
en nee, ik ben niet stoer :grin: ...
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelic_Fairytale zei:
Haze zei:
minn zei:
yellowmoon zei:
toen ik in jouw leeftijd mocht ik al naar coffeeshop en ik zag dan ook best oud uit
Klik om te vergroten...

stoer
Klik om te vergroten...

stoer zeggen is stoer
Klik om te vergroten...

zeggen dat stoer zeggen stoer is, is pas stoer
en nee, ik ben niet stoer :grin: ...
Klik om te vergroten...

wat heeft dat te maken met 't onderwerp? :confused:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tommetjah zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
Haze zei:
minn zei:
yellowmoon zei:
toen ik in jouw leeftijd mocht ik al naar coffeeshop en ik zag dan ook best oud uit
Klik om te vergroten...

stoer
Klik om te vergroten...

stoer zeggen is stoer
Klik om te vergroten...

zeggen dat stoer zeggen stoer is, is pas stoer
en nee, ik ben niet stoer :grin: ...
Klik om te vergroten...

wat heeft dat te maken met 't onderwerp? :confused:
Klik om te vergroten...

In de shop zitten terwijl je minderjarig bent is stoer.

Als je d'r redelijk oud uitziet, en met een maat mee bent die wel 18 is, ben je meestal wel verzekerd van een relaxt plekje.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
agh... in rdam hoef je dat niet te proberen...
ik ben 18... en bij mij word ook nog om me id gevraagd in elke coffeeshop...

*blow zelf niet, maar daar gaat t nu niet om*

zo stom... toen ik nog geen 18 was kon ik overal zo binnenlopen...
was 12 toen ik voor t eerst wat ging halen daar...
en nu ben ik 18 en nu vragen ze opeens om mn id... :confused:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
agh... in rdam hoef je dat niet te proberen...
ik ben 18... en bij mij word ook nog om me id gevraagd in elke coffeeshop...

*blow zelf niet, maar daar gaat t nu niet om*

zo stom... toen ik nog geen 18 was kon ik overal zo binnenlopen...
was 12 toen ik voor t eerst wat ging halen daar...
en nu ben ik 18 en nu vragen ze opeens om mn id... :confused:
Klik om te vergroten...

Ga je wel is naar de Sultan bij de dorpsweg? Ik ben gewoon beniewd hoe het daar binnen is/ruikt/eruit ziet.
T
The ChosenLid
01-01-2024, 00:00
#18
MetaalKonijn zei:
In de shop zitten terwijl je minderjarig bent is stoer.

Als je d'r redelijk oud uitziet, en met een maat mee bent die wel 18 is, ben je meestal wel verzekerd van een relaxt plekje.
Klik om te vergroten...

Deed ik eerst ook, maar nu hoef ik me daar niet meer druk om te maken :mrgreen:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#19
MetaalKonijn zei:
Tommetjah zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
Haze zei:
minn zei:
yellowmoon zei:
toen ik in jouw leeftijd mocht ik al naar coffeeshop en ik zag dan ook best oud uit
Klik om te vergroten...

stoer
Klik om te vergroten...

stoer zeggen is stoer
Klik om te vergroten...

zeggen dat stoer zeggen stoer is, is pas stoer
en nee, ik ben niet stoer :grin: ...
Klik om te vergroten...

wat heeft dat te maken met 't onderwerp? :confused:
Klik om te vergroten...

In de shop zitten terwijl je minderjarig bent is stoer.

Als je d'r redelijk oud uitziet, en met een maat mee bent die wel 18 is, ben je meestal wel verzekerd van een relaxt plekje.
Klik om te vergroten...

Nog een paar maanden en dan kun je eindelijk zélf je dagelijkse groentjes halen! :mrgreen:

Maar goed, hier in Friesland word er nou niet echt gecontroleerd. Niet dat ik daar nu last van zou hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."