Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet gevoel..

Het gevoel..

29 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
of constant onder water blijven zwemmen met u ogen open en denken dat je een vis zijt haha, doe ik altijd als ik stoned zen en in zwembad ga zwemme :grin:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zwemmen vind ik zoiezo uber relaxed als ik stoned ben.
J
JuNkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Osi` zei:
of constant onder water blijven zwemmen met u ogen open en denken dat je een vis zijt haha, doe ik altijd als ik stoned zen en in zwembad ga zwemme :grin:
Klik om te vergroten...
Mijn mate vonde het fijn om tijdes mijn 1e ervaring met paddo's eens te gaan zwemmen... Ik dacht dat ik kieuwe had, maar ik had wel vlug door dat dat niet zo was :stoned:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mja, maar soms flip ik er wel, ene keer is in onzen plastieken grote zwembad gaan liggen, jointje opgestoken enal en kwerd toen serieus paranoide ofzo en ik zag dingen bewegen op de bodem, zoals salamanders ofzo, ik als een gek uit water gesprongen enal en uren blijven zoeken naar die salamander, tjonge :') :grin:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacekonijn zei:
lot zei:
mushiemadness zei:
ik heb soms het gevoel in een film te zitten
Klik om te vergroten...

jah dat zei ik ook :) heel apart is dat
Klik om te vergroten...

gaaf is dat , dat heb ik nou heel erg met lsd als ik onder de mensen kom trippend.
Klik om te vergroten...

heb ik ook.. alsof je een karakter uit een film 'beleeft' en dat het niet echt jouw leven is. moeilijk om dan van de gedachte af te komen dat je kan doen wat je wil zonder dat je iets overkomt :grin:
ik ervaar het vaak ook alsof ik gewoon in een schilderijtje of videogame rondloop.:hearteyes:
of zoals baukereg zegt, breedbeeldzicht. net alsof je vanvoor in de cinema zit en plotseling in het beeld staat. heb ik meestal snachts bij straatverlichting of op festivals. op dour had ik een soort matrix-achtig gevoel, net alsof al die krioelende mensjes in de massas gewoon random computerprogrammatjes waren :grin:

@osi' : heb iets soortgelijks meegemaakt een week of twee geleden in de blaarmeersen. op trips aan het zwemmen in midden van de vijver, dacht plots dat ik een soort van onderstroom voelde die me naar beneden trok en natuurlijk verscheen daar de bijpassende draaikolk :mrgreen: heb wsl nog nooit zo rap gezwommen :grin:
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik een 2 - 4 biertjes op heb en een jointje. En ik ga in een zown leren "hangstoel" zitten. Echt zown chille. Dan space ik hem helemaal weg op de muziek en dan krijg ik een soort getintel in men wangen dat dan over me hele lichaam gaat en dan heb ik het idee dat ik wegzak in die stoel. Ik ben zelfs een keer opgesprongen omdat ik dacht dat ik erdoorheenzakte. Heeft iets met evenwichtsorganen te maken denk ik :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alfred Hein zei:
Heeft iets met evenwichtsorganen te maken denk ik :stoned:
Klik om te vergroten...

Vast wel :stoned:

Overigens begrijp ik de rest van je verhaal perfect, heerlijk is dat :) :beer:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
herkenbaar dat gevoel.

vannacht had ik ook zo'n soort gevoel.niet te beschrijven..gewoon fijn en ontspannen..alles klopte gewoon..zoiets..
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#9
BobG zei:
Af en toe, echt heel af en toe als ik vet stoned ben dan ga ik op me rug liggen, en leg ik mijn hoofd naar achter om een speciaal gevoel naar boven te krijgen, dit gevoel krijg ik alleen als ik bijv een maand niet heb geblowd en dan wat neem, of als ik het combineer met alcohol. Dit gevoel is echt onbeschrijflijk lekker, maar als ik er met mensen over praat kijken ze me raar aan.

het gevoel begint in mijn maag en verspreid zich over me hele lichaam en blijft doorgaan, zodra ik me beweeg gaat het weer weg. Het voelt beter dan pillen of coke of wat dan ook.

Wat ik me dus afvraag, kent iemand dit? Ik blow om juist dit gevoel te krijgen. Terwijl het me niet vaak overkomt.
Klik om te vergroten...


kan ik wel over meespreken . ik heb dit gevoel als ik stoned ben , dan op een bankje ga zitte en m'n hoofd naar achter laat hange , ogen dicht , lekker chille en denken dat je in een roetsjbaan zit ( zo'n attractie in wallibi ofzo :) ) en dan ineens u ogen terug opendoen , heerlijk gewoon ! :sunglasses:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#10
het gevoel begint in mijn maag en verspreid zich over me hele lichaam en blijft doorgaan, zodra ik me beweeg gaat het weer weg

JA dit ken ik heel goed.
Is vrij heftig maar als je je mee laat gaan is het gewoon te zalig.
Je krijgt er ook een zweverig gevoel van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."