Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet gevoel..

Het gevoel..

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Af en toe, echt heel af en toe als ik vet stoned ben dan ga ik op me rug liggen, en leg ik mijn hoofd naar achter om een speciaal gevoel naar boven te krijgen, dit gevoel krijg ik alleen als ik bijv een maand niet heb geblowd en dan wat neem, of als ik het combineer met alcohol. Dit gevoel is echt onbeschrijflijk lekker, maar als ik er met mensen over praat kijken ze me raar aan.

het gevoel begint in mijn maag en verspreid zich over me hele lichaam en blijft doorgaan, zodra ik me beweeg gaat het weer weg. Het voelt beter dan pillen of coke of wat dan ook.

Wat ik me dus afvraag, kent iemand dit? Ik blow om juist dit gevoel te krijgen. Terwijl het me niet vaak overkomt.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lol, ik weet nog dat ik op Lowlands was, en ik het echt heerlijk vond om bijv. met mijn rug plat op de grond te liggen. Ik kreeg dan eenzelfde gevoel als jij ongeveer beschrijft. Het is net of er energie door je hele lichaam vloeid vanuit het midden van je buik of hart, en op mijn rug in het gras was het net of ik door de ruimte vloog met de aarde op mijn rug geplakt. Niet iedereen snapte dat, maar ik vond het heerlijk.

Wat ook helpt tijdens het blowen: na iedere hijs je ogen dicht doen en goed diep inademen door je neus en rustig uitademen door je mond, en ondertussen goed concentreren op je ogen. Dan stijgt er ook iets van energie naar mijn hoofd.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Woohoo ik ben niet alleen. Probeer het ook eens met 2-3 biertjes en dan een joint. Voelt beter dan welke drug dan ook. Ik ben volgens mij een beetje verslaafd daaraan.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik drink geen bier, ik heb een nogal zwakke maag die snel op hol slaat. Maar misschien dat ik het eens zal proberen.
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik krijg soms een voldoening door als ik lekker stoned ben, een flesje sprite of cola of zo in de lucht te smijten en op te vangen, echt raar maar het voelt zo onbeschrijfelijk goed! mensen kijken me wel raar aan maar dat kan mij niet schelen. :stoned:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
als ik stoned ben heb ik het gevoel alsof ik naar een filmpje zit te kijken ook heel apart
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
BobG zei:
Af en toe, echt heel af en toe als ik vet stoned ben dan ga ik op me rug liggen, en leg ik mijn hoofd naar achter om een speciaal gevoel naar boven te krijgen, dit gevoel krijg ik alleen als ik bijv een maand niet heb geblowd en dan wat neem, of als ik het combineer met alcohol. Dit gevoel is echt onbeschrijflijk lekker, maar als ik er met mensen over praat kijken ze me raar aan.

het gevoel begint in mijn maag en verspreid zich over me hele lichaam en blijft doorgaan, zodra ik me beweeg gaat het weer weg. Het voelt beter dan pillen of coke of wat dan ook.

Wat ik me dus afvraag, kent iemand dit? Ik blow om juist dit gevoel te krijgen. Terwijl het me niet vaak overkomt.
Klik om te vergroten...

lekker trippe :P
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb soms het gevoel in een film te zitten
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, dat herken ik wel.
Of het gevoel alsof je maten eruit zien alsof ze uit een comic geplukt zijn ofzo.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
mushiemadness zei:
ik heb soms het gevoel in een film te zitten
Klik om te vergroten...

jah dat zei ik ook :) heel apart is dat
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
lot zei:
mushiemadness zei:
ik heb soms het gevoel in een film te zitten
Klik om te vergroten...

jah dat zei ik ook :) heel apart is dat
Klik om te vergroten...

gaaf is dat , dat heb ik nou heel erg met lsd als ik onder de mensen kom trippend.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Of dat alles heel plat is en je een heel breed blikveld hebt.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
Baukereg zei:
Of dat alles heel plat is en je een heel breed blikveld hebt.
Klik om te vergroten...

jah of dat je een heel klein blikveld hebt.. dat heb ik ook nog wel es
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
lot zei:
Baukereg zei:
Of dat alles heel plat is en je een heel breed blikveld hebt.
Klik om te vergroten...

jah of dat je een heel klein blikveld hebt.. dat heb ik ook nog wel es
Klik om te vergroten...

Dat gevoel wanneer je iedereen 'doorhad' en dat je alleen maar kon lachen en lachen van alles wat deze gedachte 'bevestigde' :grin:

Of het gevoel dat je krijgt als je in de zomer na een lange dag met je ogen dicht in het gras gaat liggen en nadenkt over 'alles'
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#15
BobG zei:
Woohoo ik ben niet alleen. Probeer het ook eens met 2-3 biertjes en dan een joint. Voelt beter dan welke drug dan ook. Ik ben volgens mij een beetje verslaafd daaraan.
Klik om te vergroten...

jaaaa! doe het ongeveer elke nacht voor ik ga slapen. Echt een heel raar, vrij heftig effect, gebeurt ook alleen als je gaat liggen en je op niets concentreert. Je pit er ook heeeerlijk van trouwens! :beer: :stoned:
K
KnikkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb dit ook weleens als ik op een mooie zomerdag stoned ben en ergens op een rustige plek in het gras lig en dan naar de lucht ga kijken dan krijg ik opeens zo'n heel gelukkig gevoel door me lichaam :grin:
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat ik soms (eigelijk meer met periodes) heb, is dat nadat ik heb gesmoked, dat ik echt alles 1000 keer harder voel. Ik hoor alles 1000 keer beter, ik zie alles beter, het lijkt net of ik voel alles wat er gebeurt, ik voel de wereld draaien. Als ik dan muziek opzet lijkt het echt of die muziek kruipt echt in mij en stroomt door men bloed. Is echt moeilijk om uit te leggen maar is echt een zalig gevoel!

:stoned: Belgium Legalize!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
MetaalKonijn zei:
Ja, dat herken ik wel.
Of het gevoel alsof je maten eruit zien alsof ze uit een comic geplukt zijn ofzo.
Klik om te vergroten...

ja idd, maar dat heb k alleen als ik egt super stoned ben, dan pas beginnen dingen er anders uit te zien, zo comic-achtig
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Antwerp's highest zei:
Wat ik soms (eigelijk meer met periodes) heb, is dat nadat ik heb gesmoked, dat ik echt alles 1000 keer harder voel. Ik hoor alles 1000 keer beter, ik zie alles beter, het lijkt net of ik voel alles wat er gebeurt, ik voel de wereld draaien. Als ik dan muziek opzet lijkt het echt of die muziek kruipt echt in mij en stroomt door men bloed. Is echt moeilijk om uit te leggen maar is echt een zalig gevoel!

:stoned: Belgium Legalize!
Klik om te vergroten...
Ik ken het gevoel, der is idd niets zaliger dan buiten u neerliggen op gras, mp3tje luisteren en lekker chillen!
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik stoned ben in het zwembad ofzo en dan salto's onderwater maken is ongelofelijk fijn gevoel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."