#1
Idd medicale wiet is te duur naar horen zeggen. Gewoon beginnen met wiet met het minste THC erin, je zult wel altijd stoned zijn ofzo maar toch minder hard dan zwaardere THC waar je bij de eerste keer wel eens fout kan aflopen.dikkeblunt zei:je kunt het beste gewoon met lichte wiet(met weinig thc) beginnen
als je stoned ben voel je de pijn wel minder worden/denk je er niet aan
En koop ook bij de arts een vaporizerke of gewoon in de shops een soort vaporizer (die steviger gebouwt zijn) Het is een gezonde manier om Wiet te gebruiken en niet tot weinig schadelijk.