Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsraar gevoel

raar gevoel

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
gek , als ze thuis weten dat ik wiet rook worden ze zot ! ze zeggen altijd , u ogen zien zo rijd en zijn zo klein !!! ja mama heb bier gedronke :stoned:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey mensen , heb een vraagje of iemand dit ok heeft :grin:

als ik gesmoort heb dan zie ik van alles dat er niet is Bv : iemand op een fiets enzo , hoor ik constant mijn gsm afgaan enzo , geluiden die er niet zijn .

Als ik dan eens nadenk , dan besef ik wel dat die dingen er helemaal niet zijn , maar toch is het raar ! Dan durf ik bv; snachts niet door donkere straatjes rijden :smoke:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
paranoiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

nee nee van wiet kan je ook achtervolgingswaanzin krijgen :wave:
niet zo bij nadenken...
mag je van thuis eigenlijk wiet roken???


ik dacht in het begin ook soms dat er iemand achter mij fietste of liep :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weednator zei:
gek , als ze thuis weten dat ik wiet rook worden ze zot ! ze zeggen altijd , u ogen zien zo rijd en zijn zo klein !!! ja mama heb bier gedronke :stoned:
Klik om te vergroten...


whehe
same here. Maar ey, dat kan misschien dus komen omdat je niet 100% chill bent als je wiet rookt?
Dat je misschien (onbewust) toch nog beetje mee zit van thuis, en dat je daardoor beetje achtervolgings waanzin krijgt, of paranoia wordt..
Of misschien andere wiet gaan roken?
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of je gaat gewoon met vrienden een avond chillen en dan niet thuis slapen, zodat je niet meer naar huis hoeft, dan zit je ook niet met die zorgen :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
minn zei:
Weednator zei:
gek , als ze thuis weten dat ik wiet rook worden ze zot ! ze zeggen altijd , u ogen zien zo rijd en zijn zo klein !!! ja mama heb bier gedronke :stoned:
Klik om te vergroten...


whehe
same here. Maar ey, dat kan misschien dus komen omdat je niet 100% chill bent als je wiet rookt?
Dat je misschien (onbewust) toch nog beetje mee zit van thuis, en dat je daardoor beetje achtervolgings waanzin krijgt, of paranoia wordt..
Of misschien andere wiet gaan roken?
Klik om te vergroten...
idd,dacht net utzelfde... :)
had ik vroeger eig ook :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik ook hoor, maar alleen zie ik geen personen die er niet zijn ofzo hoor. Kheb geen visuele beelden die er niet hoorden, alleen geluidjes ofzo. :openmouth:

Zeg me eens wa wiet je wel nie gebruik :stoned:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#8
welke wiet ...

verschilt van dealer tot dealer ... vaak ook uit de shop van holland ( ben belg :wink: )

en heb dat bij elke wiet , MAAAR heb et eigenlijk alleen maar als het donker is ... overdag als ik dan rustig wat jointjes rook heb ik geen beelden , alleen maar geluidjes die ik hoor .

is best wel storend .
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#9
PUUR PARANOIA

Als je je al onzeker voelt moet je geen wiet roken
B
BahemathLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je wiet koopt hoe kan je zien dat er mee is geknoeid?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je van die kleine gele bolletjes er in zit, dan zit er iets chemisch in om het zwaarder te maken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."