Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVervolg stoppen met blown voor mij

Vervolg stoppen met blown voor mij

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
mathijs zei:
Heb nu al voor de 3e avond achter elkaar niet geblowd.. Gaat de goede kant op :)
Klik om te vergroten...

Zo zit/zat ik er dus ook telkens bij!

Maar vaak na 1-4 weken kwam dan in me op: pfff, tis wel verdomd saai zo! En dan... :beer: :rolleyes:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ Spacingben

jah dat heb ik dus dit keer niet. Ook wordt ik telkens weer met me neus op de feiten gedrukt als ik vrienden zie die stoned zijn, dus dat maakt het ook weer makkelijker. Ik denk trouwens dat als ik geen relatie zou hebben het allemaal wel moeilijker zou zijn.

Ik zie nu zeg maar ook me vriendin "vrolijker" worden omdat ik dus een toffer vriendje ben en das voor mij ook weer chiller.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dags zei:
@ Spacingben

jah dat heb ik dus dit keer niet. Ook wordt ik telkens weer met me neus op de feiten gedrukt als ik vrienden zie die stoned zijn, dus dat maakt het ook weer makkelijker. Ik denk trouwens dat als ik geen relatie zou hebben het allemaal wel moeilijker zou zijn.

Ik zie nu zeg maar ook me vriendin "vrolijker" worden omdat ik dus een toffer vriendje ben en das voor mij ook weer chiller.
Klik om te vergroten...

Wil je nu zeggen dat een vrouw wonderen kan verrichten? :P
G
GreadZLid
01-01-2024, 00:00
#4
yep, en twee vrouwen (vrouw en kleine dochter) nog meer...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
GreadZ zei:
K*T!!! kleine dochters worden groot - en gaan dan K3 helemaal fantastisch vinden.... hmmm, tegen die tijd vast wel weer wat anders...
Klik om te vergroten...

:grin:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#6
yep en drie vrouwen een geweldig dansje(K3?)

maareh jah zeker, het is in ieder geval iemand extra om het voor te doen wat de motivatie natuurlijk alleen maar ten goede komt
G
GreadZLid
01-01-2024, 00:00
#7
K*T!!! kleine dochters worden groot - en gaan dan K3 helemaal fantastisch vinden.... hmmm, tegen die tijd vast wel weer wat anders...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben net weer begonnen met groot-gebruik van cannabis, hahaha
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
En ik ben d'r net weer klaar mee, hehe. Geloof dat ik een tijdje moet stoppen.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#10
lots of luck @ metaalkonijn
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dank u zeer!

Zit nu op m'n 4e dag :wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
En gister bezweken onder de druk, werd gewoon een zak naar me toe gegooit "ja draai jij d'r maar 1". Big deal ook, stoppen met blowen is gay :mrgreen: :wave:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehe jaa, maar k zie ook (nog) geen rede om te stoppen. maar idd als ik voor iemand zou stoppe is t voor me meissie :grin: ook al rook die ook zo af en toe gezellig mee :wink:
het valt me trouwens op, hoe makkelijk je zonder kan als je op vakantie bent. dan mis ik het niet eens. maar in nederland 3 weken lang geen jointje :confused: :confused: als k last krijg vann parranoiia/schitzofrenie ofzoo denk ik er nog wel eens over na. maar volgends mij zijn die kansen niet zo groot :stoned:

:wave:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#14
goed van je!!
bij mij merk ik idd ook veel voordelen kan me nu eigk ook niet meer voorstellen waarom ik het ooit nog een keer zou willen..

heej good luck verder en hou je taai! :grin:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jah ik ben dus zoals sommigen misschien gelezen hebben 6 weken geleden gestopt met blowen. Het idee was dat ik zou stoppen voor een tijdje en daarna alleen op gelegenheden zou roken.
Ondertussen is het nog steeds gelukt om te stoppen en ik ga denk ik nooit meer blowen, ik vind dit zo chill. Veel meer energie, alles gaat beter, sex is vaker/langer/harder. Het is echt zo relaxed. Dat het me geld scheelt merk ik eigenlijk niet zo, het gaat toch wel op.

Pas nu ik echt ben gestopt merk ik hoeveel voordelen stoppen met blowen (voor mij) heeft. Ik merk ook echt wel dat naarmate ik langer ben gestopt er toch elke keer weer nieuwe voordeeltjes bijkomen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe heb je dat gedaan met in slaap komen enzo dan?
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
veel sterkte

ik probeer laatste twee weken ook af te bouwen en het was niet eens zo moeilijk zoals ik dat gedacht had ik heb vaker geprobeerd om in 1 keer te stoppen maar hetzelfde dag zat ik weer te blowen en nou denk ik dat ik beter niet helemaal ga stoppen maar heel afentoe ga blowen want het feit is blowen is gewoon lekker maar van andere kant ik zag dan wel soms dagen misselijk uit door veel blowen en dat vind ik niet zo leuk meer dus

maar afentoe is altijd lekker relax :stoned:

en slapen was voor mij niet echt probleem geweest 1 nacht alleen tot 5 uur niet kunnen slapen en volgende dag voelde ik mezelf weer goed en kon netzogoed slapen
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat bedoelen jullie met afbouwen ?
hoeveel jointjes rook je dan per dag ?
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#19
Daarom ben ik dus ook gestopt met blowen :) Nu rook ik heel incidenteel na het uitgaan wel eens wat of als ik eens zin heb in wat anders dan een drankje en de wat hardere spulletjes niet kunnen.


Voordelen van het niet blowen zullen nog steeds meer aan het licht komen bij je. Je gaat je veel helderder voelen, krijgt meer zin om dingen te doen in je dagelijks leven en gaat verder vooruit kijken.

Komt ook bij dat dingen als leren/ concentreren enz allemaal steeds beter zullen gaan :)

Zeker een aanrader dus om weinig tot niet te blowen.
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#20
ben blij voor je dat je voordelen van stoppen gevonden hebt :wink: voor mij is stoppen ng niet weg gelegd, maar ik blow ook niet zo veel,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."