Ik ben net weer begonnen met groot-gebruik van cannabis, hahaha
#2
En ik ben d'r net weer klaar mee, hehe. Geloof dat ik een tijdje moet stoppen.
#3
lots of luck @ metaalkonijn
#4
Dank u zeer!
Zit nu op m'n 4e dag
#5
En gister bezweken onder de druk, werd gewoon een zak naar me toe gegooit "ja draai jij d'r maar 1". Big deal ook, stoppen met blowen is gay
#6
hehe jaa, maar k zie ook (nog) geen rede om te stoppen. maar idd als ik voor iemand zou stoppe is t voor me meissie ook al rook die ook zo af en toe gezellig mee
het valt me trouwens op, hoe makkelijk je zonder kan als je op vakantie bent. dan mis ik het niet eens. maar in nederland 3 weken lang geen jointje als k last krijg vann parranoiia/schitzofrenie ofzoo denk ik er nog wel eens over na. maar volgends mij zijn die kansen niet zo groot
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.