Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVervolg stoppen met blown voor mij

Vervolg stoppen met blown voor mij

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat bedoelen jullie met afbouwen ?
hoeveel jointjes rook je dan per dag ?
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#2
Daarom ben ik dus ook gestopt met blowen :) Nu rook ik heel incidenteel na het uitgaan wel eens wat of als ik eens zin heb in wat anders dan een drankje en de wat hardere spulletjes niet kunnen.


Voordelen van het niet blowen zullen nog steeds meer aan het licht komen bij je. Je gaat je veel helderder voelen, krijgt meer zin om dingen te doen in je dagelijks leven en gaat verder vooruit kijken.

Komt ook bij dat dingen als leren/ concentreren enz allemaal steeds beter zullen gaan :)

Zeker een aanrader dus om weinig tot niet te blowen.
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#3
ben blij voor je dat je voordelen van stoppen gevonden hebt :wink: voor mij is stoppen ng niet weg gelegd, maar ik blow ook niet zo veel,
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
mm, klinkt lovend allemaal..

Maar stoppen met blowen? In een land als Nederland? Mij niet geroepen..

Ik wacht wel tot Januari :sunglasses:

@ Dags, well done! Hoe lang rookte je dagelijks en hoeveel was dat dan? (heb ik niet helemaal meegekregen..)
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou vaak ook willen stoppen ermee, al is het maar voor een tijdje. Eigenlijk zou het niet zo moeilijk zijn, maar ik ben veel te fel in dat milieu gegroeid, zeker het laatste half jaar. Ik heb bijna geen vrienden die het niet doen, en altijd als ik dan bij vrienden ben blow ik. Ook in slaap vallen zonder blowen lukt me echt niet meer. Ik denk echt vaak: vandaag blow ik niet, maar dan kom ik bij mijn vrienden en dan raak ik elke keer opnieuw knetterstoned.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
magik zei:
Ik zou vaak ook willen stoppen ermee, al is het maar voor een tijdje. Eigenlijk zou het niet zo moeilijk zijn, maar ik ben veel te fel in dat milieu gegroeid, zeker het laatste half jaar. Ik heb bijna geen vrienden die het niet doen, en altijd als ik dan bij vrienden ben blow ik. Ook in slaap vallen zonder blowen lukt me echt niet meer. Ik denk echt vaak: vandaag blow ik niet, maar dan kom ik bij mijn vrienden en dan raak ik elke keer opnieuw knetterstoned.
Klik om te vergroten...
Ach, als ik eens een dagje niet geblowd hebt, dan kan ik ook niet slapen, maar dan hou ik het gewoon ff vol en na een paar dagen lukt het weer wel.
Gewoon weigeren kerel, als je echt een tijdje wilt stoppen, weiger het!
Uw vrienden zullen het mss wel respecteren en begrijpen dat je een tijdje weer wilt kappen en nadien weer eens lekker knetter wilt worden ^^
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die begrijpen het dan ook, en zullen mij niet overtuigen het toch te doen, maar het ligt aan mij, ik vraag er telkens achter en koop bijna elke dag opnieuw. Ma soit. Eerst eens proberen te minderen, heb er vandaag nog geen gerookt. Voor vanavond zullen we nogwel zien.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Acra zei:
Wat bedoelen jullie met afbouwen ?
hoeveel jointjes rook je dan per dag ?
Klik om te vergroten...
een paar maanden geleden nog blowde ik minstens 2 gram alleen, op sommige dagen 3 gram zelfs

nu doordeweeks 1 jointje max perdag voor het slapen als het echt niet lukt om in slaap te vallen anders geen jointje en weekends 1 gram ongeveer
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#9
SpacingBen zei:
mm, klinkt lovend allemaal..

Maar stoppen met blowen? In een land als Nederland? Mij niet geroepen..

Ik wacht wel tot Januari :sunglasses:

@ Dags, well done! Hoe lang rookte je dagelijks en hoeveel was dat dan? (heb ik niet helemaal meegekregen..)
Klik om te vergroten...

Ik blowde dan weer een paar maanden elke dag dan weer 2 keer per week.
Het laatste jaar heb ik mezelf geremd door (op 2 keer na) niet meer dan 1 gram per keer te kopen.

@ de rest: thnx voo al de toffe berichtjes, ondertussen heb ik van verschillende mensen die mij langere tijd niet gezien hebben ook echt complimentjes gekregen dat ik er frisser/minder duf uitzie en dat ze me echt hebben zien veranderen, zelfs voor ik ze verteld heb dat ik ben gestopt met blowen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
mathijs zei:
Heb nu al voor de 3e avond achter elkaar niet geblowd.. Gaat de goede kant op :)
Klik om te vergroten...

Zo zit/zat ik er dus ook telkens bij!

Maar vaak na 1-4 weken kwam dan in me op: pfff, tis wel verdomd saai zo! En dan... :beer: :rolleyes:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#11
@ Spacingben

jah dat heb ik dus dit keer niet. Ook wordt ik telkens weer met me neus op de feiten gedrukt als ik vrienden zie die stoned zijn, dus dat maakt het ook weer makkelijker. Ik denk trouwens dat als ik geen relatie zou hebben het allemaal wel moeilijker zou zijn.

Ik zie nu zeg maar ook me vriendin "vrolijker" worden omdat ik dus een toffer vriendje ben en das voor mij ook weer chiller.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dags zei:
@ Spacingben

jah dat heb ik dus dit keer niet. Ook wordt ik telkens weer met me neus op de feiten gedrukt als ik vrienden zie die stoned zijn, dus dat maakt het ook weer makkelijker. Ik denk trouwens dat als ik geen relatie zou hebben het allemaal wel moeilijker zou zijn.

Ik zie nu zeg maar ook me vriendin "vrolijker" worden omdat ik dus een toffer vriendje ben en das voor mij ook weer chiller.
Klik om te vergroten...

Wil je nu zeggen dat een vrouw wonderen kan verrichten? :P
G
GreadZLid
01-01-2024, 00:00
#13
yep, en twee vrouwen (vrouw en kleine dochter) nog meer...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
GreadZ zei:
K*T!!! kleine dochters worden groot - en gaan dan K3 helemaal fantastisch vinden.... hmmm, tegen die tijd vast wel weer wat anders...
Klik om te vergroten...

:grin:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#15
yep en drie vrouwen een geweldig dansje(K3?)

maareh jah zeker, het is in ieder geval iemand extra om het voor te doen wat de motivatie natuurlijk alleen maar ten goede komt
G
GreadZLid
01-01-2024, 00:00
#16
K*T!!! kleine dochters worden groot - en gaan dan K3 helemaal fantastisch vinden.... hmmm, tegen die tijd vast wel weer wat anders...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben net weer begonnen met groot-gebruik van cannabis, hahaha
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
En ik ben d'r net weer klaar mee, hehe. Geloof dat ik een tijdje moet stoppen.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#19
lots of luck @ metaalkonijn
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dank u zeer!

Zit nu op m'n 4e dag :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."