#1
Wat bedoelen jullie met afbouwen ?
hoeveel jointjes rook je dan per dag ?
hoeveel jointjes rook je dan per dag ?
Ach, als ik eens een dagje niet geblowd hebt, dan kan ik ook niet slapen, maar dan hou ik het gewoon ff vol en na een paar dagen lukt het weer wel.magik zei:Ik zou vaak ook willen stoppen ermee, al is het maar voor een tijdje. Eigenlijk zou het niet zo moeilijk zijn, maar ik ben veel te fel in dat milieu gegroeid, zeker het laatste half jaar. Ik heb bijna geen vrienden die het niet doen, en altijd als ik dan bij vrienden ben blow ik. Ook in slaap vallen zonder blowen lukt me echt niet meer. Ik denk echt vaak: vandaag blow ik niet, maar dan kom ik bij mijn vrienden en dan raak ik elke keer opnieuw knetterstoned.
een paar maanden geleden nog blowde ik minstens 2 gram alleen, op sommige dagen 3 gram zelfsAcra zei:Wat bedoelen jullie met afbouwen ?
hoeveel jointjes rook je dan per dag ?
SpacingBen zei:mm, klinkt lovend allemaal..
Maar stoppen met blowen? In een land als Nederland? Mij niet geroepen..
Ik wacht wel tot Januari![]()
@ Dags, well done! Hoe lang rookte je dagelijks en hoeveel was dat dan? (heb ik niet helemaal meegekregen..)
mathijs zei:Heb nu al voor de 3e avond achter elkaar niet geblowd.. Gaat de goede kant op![]()

Dags zei:@ Spacingben
jah dat heb ik dus dit keer niet. Ook wordt ik telkens weer met me neus op de feiten gedrukt als ik vrienden zie die stoned zijn, dus dat maakt het ook weer makkelijker. Ik denk trouwens dat als ik geen relatie zou hebben het allemaal wel moeilijker zou zijn.
Ik zie nu zeg maar ook me vriendin "vrolijker" worden omdat ik dus een toffer vriendje ben en das voor mij ook weer chiller.
GreadZ zei:K*T!!! kleine dochters worden groot - en gaan dan K3 helemaal fantastisch vinden.... hmmm, tegen die tijd vast wel weer wat anders...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."