Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaporizers

Vaporizers

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb sinds kort een vaporizer, de "Vapir ONE Digital Air"
Zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben, en mischien tips hoe het best wiet te vaporizen? (temp en stand van de blower, L, M, of H)
Ik heb er ook balonnen bij, maar dat werkt volgens mij niet zo goed, iemand hier ervaring mee?
Het valt me wel op dat je maar weinig wiet nodig hebt om high te worden, ik gebruik ongeveer 0,1 gram per keer. Het is me wel opgevallen dat de eerste paar keren het weinig deed, maar nu voel ik na een paar inhaleringen het al heel goed.
Het voelt in ieder geval beter als een joint, niet zo scherp in je keel.

Graag wat reakties van andere vaporizer gebruikers. :hearteyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er geen ervaring mee alleen zou wel willen weten of het iets is. Ik denk er over om ook een te kopen, maar zou niet weten welke.

Hoe proeft het eigenlijk? Ik vind hasj roken lekker, maar blijft de smaak of is die anders?
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wil ook wel eens vaporizen , maar ik wil er niet zoveel geld aan besteden.
Zijn die vaporizers van rond de 15 euro ook goed, of is het niet eens je geld waard???
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
is 0.1 gram niet een beetje weinig? ik zou er toch zeker 0.3 indoen als het voor jezelf alleen is
Klik om te vergroten...

Ik weet niet of het precies 0,1 gram is, het zijn kleine cupjes, en die moet je niet verder dan de helft vullen. Ik denk dat ik 7 a 8 blows uit een gram haal, en daar ben ik behoorlijk high van. Niet slecht toch?
En de Vaporizer begint steeds beter te bevallen, je moet er even een paar dagen aan wennen.

:hearteyes:

J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
is 0.1 gram niet een beetje weinig? ik zou er toch zeker 0.3 indoen als het voor jezelf alleen is
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar is het ook lekker om te roken met een vaporizer?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan toch alleen maar lekkerder zijn.
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#8
davie zei:
Maar is het ook lekker om te roken met een vaporizer?
Klik om te vergroten...

Het is anders, je voelt niet de rook die je normaal bij een sigaret voelt, je kan ook heel diep inhaleren zonder dat dit gaat irriteren.
Het is lekker relaxed, zo'n 15 a 20 minuten op je gemak aan het pijpje zuigen, en je dan heerlijk high voelen worden.
:hearteyes:
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Freaky high zei:
smaak je dan eigenlijk de wiet of hasj smaak dan eigenlijk nog?
Klik om te vergroten...

Het is wat milder als dat je een joint draai, vooral als je ook shag erbij gebruikt. Je proeft de wiet wel heel goed.
:hearteyes:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#10
smaak je dan eigenlijk de wiet of hasj smaak dan eigenlijk nog?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
En welke vaporizer adviseer je?
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#12
davie zei:
En welke vaporizer adviseer je?
Klik om te vergroten...

Ik ben heel lang aan het zoeken en vergelijken geweest, en ik kwam uit op deze "Vapir One", deze voldoet steeds beter. Hij kost wel 150,- Euro maar dit haal je er op termijn wel uit, je hebt namelijk veel minder wiet nodig per keer om high te worden. De temperatuur wordt ook digitaal geregeld, zodat dit heel goed in te stellen is. Je kan de temperatuur afstellen van 60 to 204 graden celcius. (per graad)

:hearteyes:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
je kan toch ook gewoon een crackpijp gebruiken?
Zolang de wiet maar niet verbrand en wel goed warm word...
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Intoxicated zei:
je kan toch ook gewoon een crackpijp gebruiken?
Zolang de wiet maar niet verbrand en wel goed warm word...
Klik om te vergroten...

Ja dat kan, maar je kan de temperatuur dan niet zo goed regelen, dat gaat met de vapir one juist zo goed, de temperatuur wordt digitaal geregeld.
Maar je moet er wel het geld voor over hebben. Als je de vapir one eenmaal geprobeert hebt, hoef je geen joint meer, zo goed werkt hij.
(bij mij dan)
:hearteyes:
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vapir One

Na wat ge-experimenteer heb ik de Vapir One voor mij zeer goed werkend.
Ik gebruik White Widow wiet, een half cupje. (ongeveer 0,1 gram)
Je moet de wiet wel fijn maken met een grainder, die heb je al voor een Euro of 5.
De wiet in het cupje met een paar druppels water vochtig maken.
Temperatuur 182 Graden op de L stand laten opwarmen.
Als hij op temperatuur is het cupje plaatsen in de tray en nog 30 seconden op de L stand laten staan.
Nu op de M stand zetten, je ziet nu een witte damp uit de slang komen.
Lekker leurken en high worden. Je kan ongeveer 20 minuten de damp inhaleren, hierna is er nauwelijks nog damp over.
Je kan ook balonnen gebruiken, die kan je vullen en met een speciaal dopje afsluiten. Je kan 3 a 4 balonnen vullen met een half cupje. Nu kan je op je gemak de balonnen leeg zuigen en high worden. De damp hecht niet aan de balonnen, zodat je de balonnen met damp gewoon even kan laten liggen, om later leeg te zuigen
Ik betaalde voor een doos balonnen 35 Euro, en ze zijn hergebruikbaar.
Er zitten 10 balonnen, 10 afsluitdopjes, 10 mondstukjes, en 5 slangen van 40 cm in het baloon kit.
:hearteyes:
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Vapir One

Je moet de wiet wel fijn maken met een grainder, die heb je al voor een Euro of 5.









5 euro voor een grinder vindk behoorlijk veel
hier verkopen ze dat in een sixenwinkeltje voor 1 euro
btw mooi dingetje dat je daar hebt
heb nog nooit zo gerookt
hm kwil da proberen joh
veel plezier nog :wave:
J
JessicaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vaporizer

Ik zou graag eens ervaringen van andere gebruikers willen lezen, die wel eens een vaporizers gebruiken.
B.V. of zij ook veel minder wiet nodig hebben om high te worden als bij roken, ik heb echt genoeg aan 0,1 gram per keer.
Op deze manier heb je de inverstering van een vaporizer er zo uit.
:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."