Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Van cannabis neem je je omgeving beter waar'

'Van cannabis neem je je omgeving beter waar'

44 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doe dat maar ja! Ga je hem in de shop halen? Want dan moet je gewoon een klein stukje nemen, en dan na ongeveer 2 uur groter stuk nemen (als je niet veel voelt)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
oke dan, maar denk eran, van zo'n jan, wordt je zo gaar als een pan.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#3
een pan is iets waar je in bakken kan
M
MindblownLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar als die pan niet bakken kan, wat is het dan?
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#5
dan is het een ongebakken pan :wave:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindblown zei:
Maar als die pan niet bakken kan, wat is het dan?
Klik om te vergroten...
Een dakpan.
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#7
whahaha goed bezig mac :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
Mindblown zei:
Maar als die pan niet bakken kan, wat is het dan?
Klik om te vergroten...
Een dakpan.
Klik om te vergroten...

Op een dakpan kan je wel bakken! Wel eens gevoelt hoe heet die pannen zijn als het 35 graden is?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
eergister spacecake gedaan en het viel me erg tegen maar ik was ook tegelijkertijd een beetje ziek geloof ik had het heel erg koud, in ieder geval de volgende dag was ik erg ziek..

ik had best wel hallucinaties( moet wel ziek geweest zijn erbij anders kan dit volgens mij helemaal niet) als ik vooruit keek bewogen mijn handen heel snel en alles zag er een beetje onecht uit ... klinkt allemaal wel leuk maar als je je er kut bij voelt is er geen fuck aan..

we hadden met zn 3e 1 cake gebakken waar drie gram hasj in zat ... 1 gram per persoon dus dat valt nog wel mee zou ik zo denken maar ik ging toch aardig hard..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je geen spacecake gewend ben kan je er zeker door gaan hallucineren (soort van) Ook kan je gaan krijgen dat je vaak schrikt. Als je ziek bent zijn de effecten vaak nog weer anders en vaak heb je dan niet bepaald prettige effecten (Denk aan benauwdheid, drug op je hoofd etc.)

1 gram in de spacecake als je het niet gewend bent is tamelijk veel :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
SpacingBen zei:
Mac... zei:
Mindblown zei:
Maar als die pan niet bakken kan, wat is het dan?
Klik om te vergroten...
Een dakpan.
Klik om te vergroten...

Op een dakpan kan je wel bakken! Wel eens gevoelt hoe heet die pannen zijn als het 35 graden is?
Klik om te vergroten...

Ik weet niet waar jij woont, maar ik woon in NL, die 2 dagen in het jaar dat het bij ons 35 graden is tel ik niet mee. :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik woon in australie en daar is het soms over de 50 graden :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ow ja :confused:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe,, ben gaat spacen op kangaroes :wink: :mrgreen:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
hahaha
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
zo grappig is dat niet hoor! Dat is namelijk een zeer intensieve aktiviteit.

Gelukkig heb ik Cannabis om alles een beetje beter waar te nemen :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
dat heb je wel nodig, probeer maar eens rodeo te rijden op een kangaroe, is nie te doen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Echt niet? Ik wou dat namelijk wel een keer proberen... Maarja als het niet te doen is, liever niet :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
alleen als je echt héél veel snelle op hebt en dan is t nog moeilijk
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
mwoah, denk het niet hoor mac! Denk dat je dan een ingevallen hoofd krijg :tearsofjoy:

Dat ging toen echt helemaal nergens over he?

Maareh, weer ff on topic, ik heb nog steeds dat ik m'n omgeving veel beter waarneem :) WAUW, wat een prachtige blauwe lucht zie ik door m'n raam! Moet er ff een foto van maken en neerzetten :)

mmmz, lukt ff niet :(

later dan maar...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."