Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblonde hasj

blonde hasj

15 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#1
hasj moet lekker borrelen als je hem verwarmt :rolleyes: hij moet niet meteen gaan branden. hasj moet lekker donker van kleur zijn. hasj moet lekker plakkerig zijn, als die verkruimeld in poeder vind ik het vaak slechte kwalitijd. hasj moet lekker glimmen als je hem uit het zakje haalt. hmm en dan in een jointje lekker dun met weinig peuk :rolleyes:



:wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Good point, good point.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je goede hasj hebt dan komt er veel rook af als je hem opsteekt of tenminste dikke rook met een sterke lucht (anders dan dat je een paar hijsen hebt gerookt). Boven die rook moet je een vuurtje houden en als die rook goed brand dan is het goede hasj.

Ik heb 1x gehad dat er een vlammetje eventjes zo'n 5 cm boven de joint bleef branden. Dat was een lekkere joint en goede hasj. Natuurlijk ligt het er maar net aan hoeveel je erin doet zodat je die rookt krijgt.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#4
wwaazzaapp zei:
hasj moet lekker donker van kleur zijn.
Klik om te vergroten...

er is ook lichtgekleurde hash die goe is hoor...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
idd zo denk ik er ook over
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind lichte vaak wel heel lekker van smaak. Donkere wil ik echt niet meer roken naar een paar joints. vind het dan niet lekker meer.
x
xsLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat vinden jullie van deze hasj
prijs kwaliteit?
beter dan afghaan?
laat het maar horen
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hele lichtkleurige hash bedoel je? Ik prefereer over het algemeen de donkere soorten.
x
xsLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja die bedoel ik
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ook liever een donkere soort en plakkerig.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
die soort wordt bij ons wel zero=0 genoemd...

1 euro de gram :beer:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zero hasj is in Groningen juist de allerbeste en de allerduurste hasj.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
mathijs zei:
Zero hasj is in Groningen juist de allerbeste en de allerduurste hasj.
Klik om te vergroten...

namen zeggen ook niks eigenlijk..

In dezelfde shop kan de jack herrer de 1e keer de sterkste van apeldoorn zijn, en een paar maanden later een goedkope flut weed :confused:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
mathijs zei:
:confused:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

waarom :confused:

als ervaren wietrokert zou jij moeten weten dat je geen naam aan een plant kan geven!!!
ja marihuana ja... :P
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#15
uiteindelijk gaat het toch om het thc en cbd percentage. :stoned:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb je helemaal gelijk in, maar mijn ervaring is dat de donkere hasj meestal beter/lekkerder al dan niet duurder is dan zijn lichtere varianten.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."