Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen met blowen

Stoppen met blowen

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dzy zei:
Hoe ik het heb gedaan: Ik ben 2.5 maand gestopt, en daarna weer langzaam begonnen. Ik kan het nu zonder problemen gewoon in het weekend houden, en dat is echt relaxed. Je wordt stoneder, kost minder geld, minder negatieve effecten, ik vind het prima zo :)
Klik om te vergroten...
idd das ook een optie, zo heb ik het vorig jaar gedaan, maar dan ben ik terug dagelijks beginnen blowen, door de vakanties :(

nu ben ik al bijna 6 weken volledig gestopt en kga ook niet herbeginnen denk ik
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Geef hem een nieuwvoorstel, dat jullie alleen blowen in't weekend, maar dan gewoon savonds of als je op momenten niets te doen hebt :)
En zo bouwde langzamerhand af hé ..
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
Dzy zei:
Hoe ik het heb gedaan: Ik ben 2.5 maand gestopt, en daarna weer langzaam begonnen. Ik kan het nu zonder problemen gewoon in het weekend houden, en dat is echt relaxed. Je wordt stoneder, kost minder geld, minder negatieve effecten, ik vind het prima zo :)
Klik om te vergroten...
idd das ook een optie, zo heb ik het vorig jaar gedaan, maar dan ben ik terug dagelijks beginnen blowen, door de vakanties :(

nu ben ik al bijna 6 weken volledig gestopt en kga ook niet herbeginnen denk ik
Klik om te vergroten...

Ik heb deze vakantie ook elke dag geblowed bijna, maar nu heb ik sinds zondag alweer niet geblowed.
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dzy zei:
Hoe ik het heb gedaan: Ik ben 2.5 maand gestopt, en daarna weer langzaam begonnen. Ik kan het nu zonder problemen gewoon in het weekend houden, en dat is echt relaxed. Je wordt stoneder, kost minder geld, minder negatieve effecten, ik vind het prima zo :)
Klik om te vergroten...

Ik heb er voor gekozen om alleen maar in het weekend te blowen, is inderdaad veel chiller. Kost minder geld en je bent niet zo brak door de week, wat ook een stuk beter is voor school :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kies je normaal gesproken voor het duiveltje, of voor het engeltje? :grin:

Je kan eens een dag of 14 niet blowen.. Lukt dit je niet/nauwelijks, heel erg moeilijk, dan moet je hulp zoeken :)

Lukt het je met gemak, dan is de keus aan jou: Wil ik nu weer een joint roken?

Kies je daar voor, dan loop je natuurlijk een behoorlijk risico om weer dagelijks te gaan blowen.. (de voordelen zijn na 14 dagen vaak weer een stuk groter dan de nadelen.)
r
radical ratLid
01-01-2024, 00:00
#6
stoppen

SpacingBen zei:
Kies je normaal gesproken voor het duiveltje, of voor het engeltje? :grin:
Klik om te vergroten...

ik heb eigelijk nooit echt een duivel/engeltje situatie gehad voor deze. of nou ja 1 keer dan, met een zwerver. ik had een stuk brood over van m'n middag eten en er lag een zwerver op de straat, dat engeltje zei toen: geef dat stuk brood aan die zwerver, maar dat duiveltje zei dat ik de eenden er mee moest gaan voeren. ik vond dat duiveltjes plan beter, dus heb ik lekker de eendjes gevoerd met een blow voor die zwervers neus. elk stukje brood dat ik in het water gooide, zakte het gezicht van die zwerver steeds meer. het is neit echt aardig, maar ik zeek zowat in m'n broek van het lachen. misschien moet ik deze keer wel weer naar dat duiveltje luisteren, ik heb goede ervaring met hem en gewoon verder gaan met blowen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: stoppen

radical rat zei:
SpacingBen zei:
Kies je normaal gesproken voor het duiveltje, of voor het engeltje? :grin:
Klik om te vergroten...

ik heb eigelijk nooit echt een duivel/engeltje situatie gehad voor deze. of nou ja 1 keer dan, met een zwerver. ik had een stuk brood over van m'n middag eten en er lag een zwerver op de straat, dat engeltje zei toen: geef dat stuk brood aan die zwerver, maar dat duiveltje zei dat ik de eenden er mee moest gaan voeren. ik vond dat duiveltjes plan beter, dus heb ik lekker de eendjes gevoerd met een blow voor die zwervers neus. elk stukje brood dat ik in het water gooide, zakte het gezicht van die zwerver steeds meer. het is neit echt aardig, maar ik zeek zowat in m'n broek van het lachen. misschien moet ik deze keer wel weer naar dat duiveltje luisteren, ik heb goede ervaring met hem en gewoon verder gaan met blowen.
Klik om te vergroten...

Wat vreselijk :(
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd, kvind het ook maar grof, maar langs de andere kant toch een beetje grappig omdat ik het totaal niet zo verwacht had :wave:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Eyezblack zei:
Dzy zei:
Hoe ik het heb gedaan: Ik ben 2.5 maand gestopt, en daarna weer langzaam begonnen. Ik kan het nu zonder problemen gewoon in het weekend houden, en dat is echt relaxed. Je wordt stoneder, kost minder geld, minder negatieve effecten, ik vind het prima zo :)
Klik om te vergroten...

Ik heb er voor gekozen om alleen maar in het weekend te blowen, is inderdaad veel chiller. Kost minder geld en je bent niet zo brak door de week, wat ook een stuk beter is voor school :)
Klik om te vergroten...
Ik ga dat ook eens proberen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: stoppen

radical rat zei:
SpacingBen zei:
Kies je normaal gesproken voor het duiveltje, of voor het engeltje? :grin:
Klik om te vergroten...

ik heb eigelijk nooit echt een duivel/engeltje situatie gehad voor deze. of nou ja 1 keer dan, met een zwerver. ik had een stuk brood over van m'n middag eten en er lag een zwerver op de straat, dat engeltje zei toen: geef dat stuk brood aan die zwerver, maar dat duiveltje zei dat ik de eenden er mee moest gaan voeren. ik vond dat duiveltjes plan beter, dus heb ik lekker de eendjes gevoerd met een blow voor die zwervers neus. elk stukje brood dat ik in het water gooide, zakte het gezicht van die zwerver steeds meer. het is neit echt aardig, maar ik zeek zowat in m'n broek van het lachen. misschien moet ik deze keer wel weer naar dat duiveltje luisteren, ik heb goede ervaring met hem en gewoon verder gaan met blowen.
Klik om te vergroten...

hahahaha, dat vind ik opzich zo verkeerd nog niet.. Een dier voortrekken :grin:

Maarja, of leedvermaak nou iets is waar je trots op moet zijn..

Hoe ben jij een beter mens, met of zonder joint in de mond?

Zijn er mensen in je omgeving die je benadeelt (mede) omdat je vaak/veel stoned bent?
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: stoppen

radical rat zei:
SpacingBen zei:
Kies je normaal gesproken voor het duiveltje, of voor het engeltje? :grin:
Klik om te vergroten...

ik heb eigelijk nooit echt een duivel/engeltje situatie gehad voor deze. of nou ja 1 keer dan, met een zwerver. ik had een stuk brood over van m'n middag eten en er lag een zwerver op de straat, dat engeltje zei toen: geef dat stuk brood aan die zwerver, maar dat duiveltje zei dat ik de eenden er mee moest gaan voeren. ik vond dat duiveltjes plan beter, dus heb ik lekker de eendjes gevoerd met een blow voor die zwervers neus. elk stukje brood dat ik in het water gooide, zakte het gezicht van die zwerver steeds meer. het is neit echt aardig, maar ik zeek zowat in m'n broek van het lachen. misschien moet ik deze keer wel weer naar dat duiveltje luisteren, ik heb goede ervaring met hem en gewoon verder gaan met blowen.
Klik om te vergroten...


Ohh best bruut maar ook wel grappig :P
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Osi` zei:
Eyezblack zei:
Dzy zei:
Hoe ik het heb gedaan: Ik ben 2.5 maand gestopt, en daarna weer langzaam begonnen. Ik kan het nu zonder problemen gewoon in het weekend houden, en dat is echt relaxed. Je wordt stoneder, kost minder geld, minder negatieve effecten, ik vind het prima zo :)
Klik om te vergroten...

Ik heb er voor gekozen om alleen maar in het weekend te blowen, is inderdaad veel chiller. Kost minder geld en je bent niet zo brak door de week, wat ook een stuk beter is voor school :)
Klik om te vergroten...
Ik ga dat ook eens proberen.
Klik om te vergroten...

Moet je zeker doen! :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat zijn we hier toch vreselijke mensen, al 8 stemmen voor de laatste optie :P
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: stoppen

radical rat zei:
SpacingBen zei:
Kies je normaal gesproken voor het duiveltje, of voor het engeltje? :grin:
Klik om te vergroten...

ik heb eigelijk nooit echt een duivel/engeltje situatie gehad voor deze. of nou ja 1 keer dan, met een zwerver. ik had een stuk brood over van m'n middag eten en er lag een zwerver op de straat, dat engeltje zei toen: geef dat stuk brood aan die zwerver, maar dat duiveltje zei dat ik de eenden er mee moest gaan voeren. ik vond dat duiveltjes plan beter, dus heb ik lekker de eendjes gevoerd met een blow voor die zwervers neus. elk stukje brood dat ik in het water gooide, zakte het gezicht van die zwerver steeds meer. het is neit echt aardig, maar ik zeek zowat in m'n broek van het lachen. misschien moet ik deze keer wel weer naar dat duiveltje luisteren, ik heb goede ervaring met hem en gewoon verder gaan met blowen.
Klik om te vergroten...

Whaha.. dat is geméén.. :grin: maar wel humor
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eyezblack zei:
Osi` zei:
Eyezblack zei:
Dzy zei:
Hoe ik het heb gedaan: Ik ben 2.5 maand gestopt, en daarna weer langzaam begonnen. Ik kan het nu zonder problemen gewoon in het weekend houden, en dat is echt relaxed. Je wordt stoneder, kost minder geld, minder negatieve effecten, ik vind het prima zo :)
Klik om te vergroten...

Ik heb er voor gekozen om alleen maar in het weekend te blowen, is inderdaad veel chiller. Kost minder geld en je bent niet zo brak door de week, wat ook een stuk beter is voor school :)
Klik om te vergroten...
Ik ga dat ook eens proberen.
Klik om te vergroten...

Moet je zeker doen! :)
Klik om te vergroten...

Mij lukt het nu ook wel aardig alleen in het weekend blowe,
opzich best relaxed maar ik mis ge gezeligheid wel die een joint met sig mee bracht....
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat mensen toch allemaal niet voor hun drugs zouden doen hé
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
The things we do for love.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Eyezblack zei:
Osi` zei:
Eyezblack zei:
Dzy zei:
Hoe ik het heb gedaan: Ik ben 2.5 maand gestopt, en daarna weer langzaam begonnen. Ik kan het nu zonder problemen gewoon in het weekend houden, en dat is echt relaxed. Je wordt stoneder, kost minder geld, minder negatieve effecten, ik vind het prima zo :)
Klik om te vergroten...

Ik heb er voor gekozen om alleen maar in het weekend te blowen, is inderdaad veel chiller. Kost minder geld en je bent niet zo brak door de week, wat ook een stuk beter is voor school :)
Klik om te vergroten...
Ik ga dat ook eens proberen.
Klik om te vergroten...

Moet je zeker doen! :)
Klik om te vergroten...
Mja, in feite, blowen tijdens school .. wat voor nut heeft het, als je alleen in het weekend bij een maat blowt, die vreugde is veel groter en tis meer "spannender" anders word het gewoon te alledaags.

Beter mijne kop bijhouden, school afmaken en huppa weg.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wil je nou dat WIJ voor jou beslissen of JIJ wel of niet moet stoppen met blowen? :rolleyes:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dzy zei:
Hoe ik het heb gedaan: Ik ben 2.5 maand gestopt, en daarna weer langzaam begonnen. Ik kan het nu zonder problemen gewoon in het weekend houden, en dat is echt relaxed. Je wordt stoneder, kost minder geld, minder negatieve effecten, ik vind het prima zo :)
Klik om te vergroten...

Helemaal top. Heb ik ook. Zelfs nog minder dan alleen het weekend.

Voor mij is de kern niet: Stoppen met blowen, maar stoppen met een dagelijkse afhankelijkheid. Stoppen met dagelijks gebruik.

Stop een maandje, dan voelt iedereen zich beter. De sleutel van goed drugsgebruik zit hem in de juiste manier van gebruiken. Niet te vaak.

Elke dag iets nemen is in beginsel niet ok ben ik van mening. Dat is zo met alle geneugten van het leven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."