Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstrillen

trillen

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat blow je dan? weed of hasj?
zou niet weten hoe het komt, maar toen ik 14 was en ik blowde voor de eerste keer was ik op van de zenuwen, klinkt raar, maar toen kreeg ik dus ook zoiets :P
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
wanneer ik enkel met de momenten blow (dus 1-2 keer per week) begin ik altijd wat te trillen, kom ik wat strak te staan, mijn kaken op elkaar, ...

als ik elke dag blow krijg ik het niet meer (maar dit komt doordat he blowen zijn effect verliest dan :))

hebben jullie dit ook?, en hoe kan ik dit verhelpen want het soms best vervelend, soms ook niet

ik heb ook al begrêpen dat er niet veel mensen zijn die dit krijgen
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vind het nog steeds een raar verhaal moet ik zeggen. Dat je een beetje strak staat heb ik ook wel eens als ik veel geblowd of gedronken hebt...Dan staan mijn kaken gewoon op mekaar, alsof dat de enige manier is waarop ze kunnen staan. Misschien dat, dat getril komt van de nictotine die je rookt. Je rookt verder niet toch?
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee nog nooit gehad, wel het tegenovergestelde.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
disaster zei:
Nee nog nooit gehad, wel het tegenovergestelde.
Klik om te vergroten...
wat is dan tegenovergestelde van trillen,... silstaan :grin:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
yellowmoon zei:
disaster zei:
Nee nog nooit gehad, wel het tegenovergestelde.
Klik om te vergroten...
wat is dan tegenovergestelde van trillen,... silstaan :grin:
Klik om te vergroten...

Nee het tegenovergestelde van strak staan :wink: .
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja zo een bibberen met m'n been enzo doordat m'n spieren zo strak staan

het is idem raar want niemand die ik ken krijgt het :)
ik heb het by the way ook enkel met weed
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
klinkt als Shakin Stevens syndroom.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja dat heb ik heel soms ook of het door blowen komt weet ik niet want soms als ik niet stoned ben krijg ik dat ook wel is gewoon proberen om te praten en vergeet je weer gelijk dat je been trilt
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik herken het ook wel, maar ik heb dat alleen op momenten als ik me niet helemaal op me plaats voel ergens.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb het regelmatig gehad, maar alleen bij de 1ste joint, tging vlug weg en ook meestal als ik buiten zat
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik krijg het ook vaak, maar dat trillerige is omdat ik t vaak koud krijg als ik stoned ben ( zal wel door je bloeddruk komen die wat veranderd als je thc binnenkrijgt).
kaakspanningen , tsjah ik weet t ook niet maar ik kan tegenwoordig bijna overal wel af en toe kaakspanningen van krijgen :mrgreen:
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Barry gebruik jij toevallig antiderpressieva ofzo? Dan komt het daardoor..
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#14
Strak staan van cannabis? LOL Ik neem het juist omdat ik nuchter altijd zo strak sta!
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik gebruik ook anti-depressiva, en blow zonder problemen.
Hoe kom je erbij?
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sommige mensen hebben dat als bij effect van de anti depressiva drug!
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik het heb komt het doordat ik mij er te fel op concentreer . Denk gewoon aan iets anders en het gaat over :) .
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
bedoel je trillen hele tijd met je been of zo dat heb ik ook weleens

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."