Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet Snuiven ?

wiet Snuiven ?

60 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
je kan alles snuiven die in je neus kan passen maar of je stoned van wordt zal ik niet garanderen :mrgreen:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vroeg me af je kan vanalles snuiven :P

maar kan dat met wiet ook ?
/ salvia ?

ik heb geen idee heb het ook nog niet geprobeert :P

lijkt me trouwens neit echt prettig haha :rolleyes:

salvia kan je wel een lijn van leggen ... die 5X / 10X / 15X
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom heb ik toch het idee dat dit darkscope zijn broertje is? :wink:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb zo het idee van niet ... :wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zou het niet aanraden . :grin: heb nu al veel gehoord en gezien maar nog nooit iemand wiet zien snuiven :tongueout: . daar za lwel een rede voor zijn maar rook het liever :stoned: :smoke:


greetz mattskovic
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha ja dat vraag ik me dus af .. :P
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
volgens mij zul je niks voelen omdat je wiet eerst moet verbranden zodat thc in je bloed komt
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
de stof thc word toch pas in werking gezet door het te verwarmen ? of ben ik nu gewoon verkeerd ? en als ze het dan meoten opsnuiven en dan met een aansteker of een lucifer in je neus zitten lijkt me niet gezond :tongueout:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
hoe de fak kan je op het idee komen dat je neus wiet absorbeerd???????

probeer het ook ff met een boterham als je toch bezig bent!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom moeten mensen zo moeilijk doen, draai een jointje en rook het op zou ik zeggen.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmm

thc word op genomen in

je slijmvliezen in je mond
in je maag
enb in je longen

dus inprencipe ook in je neus
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik snoof vroeger ook grind toen ik klein was
het was te snuiven, maar effect had het niet, buiten een bloedneus
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
de thc komt pas vrij bij verbranding van de wiet

(ps; hou op met het forum verneuken met die vragen van je)
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#14
Telefoon, je bent wel gretig met topics starten over vanalles en nog wat dezer dagen
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#15
http://www.drugsforum.nl/profile.php?mo ... ile&u=3823

Kijk maar eens naar zijn Totaal aantal berichten, en dan gemiddeld 30 berichten per dag :openmouth:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#16
jah k zag t ook vandaag, die gozer is verslaafd aan posten ofzo :tongueout:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
--------
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben ook actief op een ander forum :)

daar heb ik 16.600 posts ... dus bereid je maar voor :flushed:


En als THC vrijg komt bij verbranding Hoe verklaar je Space cake .. ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Telefoon zei:
ik ben ook actief op een ander forum :)

daar heb ik 16.600 posts ... dus bereid je maar voor :flushed:


En als THC vrijg komt bij verbranding Hoe verklaar je Space cake .. ?
Klik om te vergroten...

Het is niet verbranding maar verhitting; spacecake bak je toch? Nou dan. Dan werkt het dus ook. Hoewel het meer 'beter' werkt als je het verwarmd. Gewoon wiet zonder het te verhitten eten werkt inprincipe ook wel, als je maar genoeg eet. Maar het is wel zonde van je wiet, want het werkt dus echt minder goed.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
niet moeilijk doen gewoon jointje rollen en oproken die hap geen moeilijkheden door spacecake te bakken of door te snuiven volgens mij duurt een 'stoned' efect door space cake langer op te werken omdat het eerst in de maag moet worden opgenomen en dan de maagzuren die de wiet en de cake afbreken dus de wiet word daar ook nog eens verwarmd door natuurlijk zuur ik kan ook verkeerd zijn :tongueout:

ben verslaafd aan dit topic zit heel de tijd met die vraagin me hoofd al :grin:


greetz mattskovic

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."