#1
wie heeft een eenvoudig recept voor spacecake of thee maken van wiet?
joop zei:wie heeft een eenvoudig recept voor spacecake of thee maken van wiet?
Doodkapje zei:in de elektrische koffiemolen gooien die boel, paar keer drukken en poef je hebt compleet poeder!!!! kan je voor alles en nog wat gebruiken en een koffiemolen kost echt niet zoveel...
azgaza zei:Doodkapje zei:in de elektrische koffiemolen gooien die boel, paar keer drukken en poef je hebt compleet poeder!!!! kan je voor alles en nog wat gebruiken en een koffiemolen kost echt niet zoveel...
Erg goed idee ja; ik ken iemand die dat deed voor joints, zen wiet verpoederen in de koffiemolen, en even aan en het is poeder ja. En dan kan je als je ooit zonder zit dat dinge schoonschrapen voor eventuele THC resten. Best ideaal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."