Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgrinders voor hasj

grinders voor hasj

16 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
plakkerige hash = ik rol er gewoon één (of een paar) sliertjes van en die leg ik in een zo dun mogelijke bedje tabak(moi = niet roker dus tabak is puur pragmatisch dat het allemaal wat makkelijker brandt :wink:)
droge hash = pulken voor mij :) Sommige mensen verwarmen de hash ook wel eens voor dat ze het kruimelen, werkt opzich maar ik ben dan altijd bang dat je al wat goodies verliest dus ik kruimel wel gewoon :)
m
matthijsLid
Hmm de hasjrasp is niets voor mij. Koop meestal gewoon 5jes of 12jes... schiet niet op.
Ik ga wel gewoon verder met pulken :tongueout:
O
Osi`Lid
Khad van een iemand gehoord, dat die hasj op een lepel deed (ijzer/aluminium) en daar wat aluminium folie rondwikkelde of de hasj in aluminium en dan deze wat voorverwarmen. En dan zou uw hasj zo moeten verkruimelen gelijk droog wiet. Heb het zelf nog niet in praktijk uit geprobeerd en deze uitleg klopt niet helemaal omdat het toch een paar weekjes geleden is dat ik dat uitlegje gehoord heb.
a
azgazaLid
En je kan ook gewoon je hasj uit elkaar plukken in kleine bolletjes met niks dan den handen. Lijkt me toch nog altijd het makkelijkst, hoewel ik er wel nieuwsierig naar ben als iemand dat aluminium verhaal uittest, dat kan ik zelf niet omdat ik dat hele folie niet in huis heb.
m
matthijsLid
Osi` zei:
Khad van een iemand gehoord, dat die hasj op een lepel deed (ijzer/aluminium) en daar wat aluminium folie rondwikkelde of de hasj in aluminium en dan deze wat voorverwarmen. En dan zou uw hasj zo moeten verkruimelen gelijk droog wiet. Heb het zelf nog niet in praktijk uit geprobeerd en deze uitleg klopt niet helemaal omdat het toch een paar weekjes geleden is dat ik dat uitlegje gehoord heb.
Klik om te vergroten...

Hmm.. Bedankt voor de tip!
Zal het, wanneer ik klaar ben met de tentamens eens proberen!
O
Osi`Lid
en van wiet, 7 a 10 minuutjes onder een bureaulamp, dan verkruimelt het ook als de donder! voor mensen die het nog niet wisten, geen graaier nodig, gewoon lekker strooien!
a
azgazaLid
Osi` zei:
en van wiet, 7 a 10 minuutjes onder een bureaulamp, dan verkruimelt het ook als de donder! voor mensen die het nog niet wisten, geen graaier nodig, gewoon lekker strooien!
Klik om te vergroten...

Dan droog je het nog wat beter dus, wel opzich een goede tip.
J
JellerLid
gewoon kneedbare kopen en worstjes draaien, gaat veel vlotter
P
PePhenkie___//Lid
:stoned: :stoned: :stoned:

hasj ---> hasjpijpje = geen verkruimelen nodig.... (nou ja bijna niet)

*houd van doelloos commentaar :beer: :stoned: :beer: :stoned: = :hearteyes:
m
matthijsLid
Haha ja klopt van dat hasjpijpje.. heb er ook wel een en gebruik hem regelmatig ( :hearteyes: )
Maar als je sowieso al een roker bent is een joint soms ook wel lekker.
En zachte hasj koop ik ook wel eens, maar staafjes rollen vind ik altijd zo irrititant en er zit ook wel verschil in het effect van zachte en dat vn hardere hasjsoorten.
m
matthijsLid
Naar aanleiding van een topic over grinders voor wiet... dit topic.
Ik rook eigenlijk alleen maar hasj alleen ben ik het verkruimelen wel een beetje zat. Weet iemand of er ook hasjgrinders te koop zijn waar de hasj niet aan blijft plakken?
D
DoerakLid
Volgens mij bedoel je dan een hasj rasp: http://www.rhinogifts.co.uk/product_ima ... grater.jpg

Die waren een tijdje geleden te krijgen bij een SamenKopen.net-actie. Deze is nu helaas afgelopen: http://www.samenkopen.net/action_product/17882/11157

Green-Stuff.nl heeft er een, maar dat lijkt meer op een kaasschaaf... http://www.green-stuff.nl/N_frame.html? ... rt_24.html
Die van RhinoGifts heeft wel wat meer klasse.
I
ImkeLid
Dan kan je evengoed een goedkope keukenrasp gebruiken, het lijkt er toch wel op. :P
c
caatjeLid
Of een nootmuskaat rasp,
D
DissonantLid
Ik heb zo'n hash rasp en daar blijft ook de helft aan vastplakken.

En je moet een dikke brok hash hebben of je raspt ook je vingers weg

Gewoon blijven pulken matthijs
a
azgazaLid
Mijn hasj is veel te kleverig om te raspen, zeker in de zomer. Hoewel het natuurlijk een geweldige uitvinding zou zijn.
D
DoodkapjeLid
ok nu kunnen jullie beginnen lachen of niet en het kan misschien belachelijk zijn, ik gebruik zelf geen hasj dus...

als mijn wiet te nat is dan knip ik deze met een klein schaartje in fijne stukjes is net iets sneller als plukken maar ja ik weet niet of dit doenbaar is voor hasj...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."