#1
plakkerige hash = ik rol er gewoon één (of een paar) sliertjes van en die leg ik in een zo dun mogelijke bedje tabak(moi = niet roker dus tabak is puur pragmatisch dat het allemaal wat makkelijker brandt
)
droge hash = pulken voor mij
Sommige mensen verwarmen de hash ook wel eens voor dat ze het kruimelen, werkt opzich maar ik ben dan altijd bang dat je al wat goodies verliest dus ik kruimel wel gewoon ![:)]()
droge hash = pulken voor mij