Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeden we iets fout?

Deden we iets fout?

37 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alcohol en blowen moet je oefenen... Je zult, na jaren van stukgaan, het steeds meer gaan waarderen :grin:
1
1993Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo daar :wink: Laatst had ik dus met een paar vrienden geblowt. We hadden met zijn 4en 3 joints opgerookt, ik en een vriend van me allebei ongeveer 1 en die andere 2 vrienden samen 1. Maar toch voelde we niet echt iets. Oké, 1 joint is niet echt veel, maar het enige effect was dat ik op een gegeven moment niet meer op mijn benen kon staan en erbij was gaan liggen. :mrgreen: Jullie moeten weten dat we echt newbies zijn in de drugs zeg maar, maar het lijkt me dat er toch iets meer effect af moet komen. Deden we iets fout of is dit heel normaal?

Alvast bedankt :wink:
F
FrequeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had de eerste keer dat ik ging blowen ook geen apart gevoel, ik dacht ook van "WTF?", omdat ik had zulke wilde verhalen gehoort...

Maarja eerste keer was met mn ma thuis, gewoon een met sneeuwwitje.
1
1993Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog een vraagje, zal jullie het niet aandoen om nog een topic te openen :wink:

Als je wiet of hasj combineert met bijvoorbeeld tequila, hoeveel kan je dan hebben voor dat het echt gevaarlijk begint te worden?
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#5
En dat 1 joint niet veel zou zijn,ik heb wel momenten dat ik van 1 joint wel heel goe high/stoned ben oor

Kheb ook wel momenten dak kan blijven geven :mrgreen:



beetje alcohol,veel weed -->gaat heel goed,je kan echt blijven blowen wanneer je licht dronken bent
beetje weed,veel alcohol-->de weed zorgt voor een extratje op je dronken zijn(zolang je niet te dronken bent
Veel alcohol,veel weed-->kotsen

Is toch wat ik ondervonden heb.

Natuurlijk is veel relatief,de een kan nu eenmaal meer zuipen dan de ander
1
1993Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet moe en lam, eerder dat mijn benen heel raar gingen doen, beetje shaken zeg maar. Ook toen ik op zo'n bankje wou gaan zitten leek het een eeuwigheid voordat ik op het bankje zat, alsof ik echt superlang viel zeg maar.. Klinkt misschien een beetje vaag maar dit is het beste hoe ik het kan beschrijven :wink:
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#7
lol mijn eerste keer was ik ook niet stoned maar wel lacherig door de zenuwen was toen nog redelijk jong :P maar ik hoorde toen later ook dat je je eerste keer niet veel verneemt.

maar na jaren blowen weet ik dat het het oproken zeker waard is relax... and enjoy :openmouth: vet lame :P :stoned: :stoned: :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn eerste keer blowen voelde ik het wel goed, ontspannen, zorgeloos, dromerig en comfortabel. Maar we hadden achter elkaar doorgeblowed van veel te sterke joints.
Sommige mensen moeten het een paar keer doen voordat ze het echt voelen; dat komt wel vaker voor bij beginners, en alcohol en wiet combineert in mijn ervaring altijd prima. Ik ben een van die mensen die veel blowt en veel drinkt en niet kotst. Gevaarlijk is de combinatie zeker niet, je kan er alleen misselijk van worden eigenlijk.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je nog maar 13 bent wacht je beter nog een tijdje met drugs :wink:

maar de eerste keren voelde ik het ook niet zo goed, mijn maten lagen dan helemaal plat van het lachen met iets simpel terwijl ik het eigenlijk niet zo grappig vond :rolleyes:

kwas toen wel stoned eigenlijk ma ik voelde het niet volledig :confused:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel er in de joint zit, ik bedoel als er niet genoeg in zit voel je idd niks.

Met alcohol ben ik altijd wat rustig na de weed omdat bij mij de alcohol altijd pats boem in een keer inslaat na een tijdje, en als ik dan stoned ben is dat heel raar voor me :P
1
1993Lid
01-01-2024, 00:00
#11
OK, bedankt iedereen.. :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het komt vaker voor dat je er de eerste paar keren niks van voelt, had ik zelf ook last van. Blijven proberen.
1
1993Lid
01-01-2024, 00:00
#13
OK, thanks :wink:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon nog is proberen, het zal wel lukken :stoned:
F
FrequeLid
01-01-2024, 00:00
#15
1993 zei:
Nog een vraagje, zal jullie het niet aandoen om nog een topic te openen :wink:

Als je wiet of hasj combineert met bijvoorbeeld tequila, hoeveel kan je dan hebben voor dat het echt gevaarlijk begint te worden?
Klik om te vergroten...

Ligt aan de persoon, de een kan het goed hebben, de andere wordt echt heel brak...
Kwesetie van grenzen opzoeken, heb ik ook gedaan, maar heb ze nog niet gevonden helaas xD
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#16
1993 zei:
Hallo daar :wink: Laatst had ik dus met een paar vrienden geblowt. We hadden met zijn 4en 3 joints opgerookt, ik en een vriend van me allebei ongeveer 1 en die andere 2 vrienden samen 1. Maar toch voelde we niet echt iets. Oké, 1 joint is niet echt veel, maar het enige effect was dat ik op een gegeven moment niet meer op mijn benen kon staan en erbij was gaan liggen. :mrgreen: Jullie moeten weten dat we echt newbies zijn in de drugs zeg maar, maar het lijkt me dat er toch iets meer effect af moet komen. Deden we iets fout of is dit heel normaal?

Alvast bedankt :wink:
Klik om te vergroten...

Bedoel je dat je gwoon moe en lam werd, en niet blij/high/goed gevoel

Ik heb dat soms ook, en dan is er echt geen hol aan
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mss is dat gewoon omdat je telang verkeerd zit,efe rondwandelen/rechtstaan helpt meestal wel bij mij
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Het komt vaker voor dat je er de eerste paar keren niks van voelt, had ik zelf ook last van.
Klik om te vergroten...
Same here, wist ik veel dat je die rook moest inademen :mrgreen:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
De eerste keer dat ik ging blowen wist ik ook van nix.

Ik heb toen dus 2 bijna pure joints gerookt waarna ik een paar uur lang een lachkick had. Nog steeds 1 van mijn beste ervaringen met wiet.

Dus doe het gewoon goed de eerste keer, dan merk je wel wat :)
B
BiostudentjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tabak, weed, hasj, ...ben er nie voor gemaakt!

De aarde schakelt naar 6de en slaagt de rest over...en dan draait men maag ook om met alle gevolgen van dien!

Gelukkig zijn er andere leuke dingen...jaja, vele :P


Raar dat ik desondanks de geneugden van een waterpijp zeer weet te waarderen...Raar, raar, ...mja maar goed dat ik de rest maar niks vind! Kan ik weer investeren in andere dingen.

Voor de liefhebbers van het groen ed. ...veel plezier ermee! Wil jullie nie ontmoedigen...beschouw me maar als iemand die meer voor jullie over laat :wink: Everyone happy :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."