Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskiloprijzen gaan de 4000 euro bereiken deze maand nog !!

kiloprijzen gaan de 4000 euro bereiken deze maand nog !!

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is feest in cannabis land ......

Clonen schaarste leidt direct tot hogere kiloprijzen.

Dus zet er maar snel 5 plantjes neer in je badkamertje met een 600 wattertje ...
Het land ligt bijna droog zo weinig wiet is er nog.

:hearteyes:

:wave:
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#4
kak, wordt het nog wat duurder :(
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
:rockband: :stoned:
h
hasjkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
4000 betaal jij zoveel voor een kilo'tje lysergine
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#7
let come zei:
kak, wordt het nog wat duurder :(
Klik om te vergroten...
extra reden om voor jezelf te zorgen :)
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
waar gaat dit naartoe met nederland man...heel wat jaren geleden deed het volk er nog wat voor om voor hun vrijheid op te komen. maar onze generatie is te verknipt om ook maar iets te doen.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
bron? info? wa was de vorige prijs?
Dat alles stijgt is normaal, ook onze lonen stijgen :):)
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#10
bij mijn shop kost het al 7.20 voor de goedkoopste per gram.
Dealer's grass that is.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier kost het over het algemeen nog een zesje (Groningen), maar ik heb m'n eigen oogst al weer binnen. Zolangzamerhand is het niet te betalen om te blowen als je alleen bij de shop kan halen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
pipoxyz zei:
Een stijging van over de 20% in het laatste jaar is gewoon teveel.
Klik om te vergroten...


Het is de boer diehet minst verdient .. altijd al zo geweest nu dus ook.

De handelaren en de shops lopen vet binnen.

ALLES is 20 % duurder geworden behalve de nederwiet sinds die invoering van die euromunt. Het werdt hoogtijd dat dit werdt opgelost.
In mijn ogen rechtvaardig voor de boer nadelig voor de eingebruiker.

Daarom grow your own shrooms and wiet.

Stonie gaat nog even uittrippen
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
:wave:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#14
En als de huizenprijzen 20% stijgen in 1 jaar dan hoor je niemand klagen. Maar ja die tijden zijn ook voorbij. Het is gewoon de marktwerking. Het komt gewoon door de overheid. Zij zijn de laatste tijd bezig om de telers aan te pakken. Ze rollen grote kwekerije op en grote akties zoals 10 thuistelers in 1x aanpakken.

Minder aanbod --> hogere prijs. Het is gewoon logisch toch. Maar wat denk je van de euro. Die is ook al in een aantal jaren 65% gestegen. Of Olie. Voor degene die het niet is opgevallen stijgt bijna alles.

In de shops zijn ze er ook echt niet blij mee. Hun inkoopprijs stijgt ook. Maar shops verdienen er nu eenmaal veel mee omdat er veel klanten zijn. Ik sprak laatst iemand en die maakte zich niet zo'n zorgen om de prijs, maar de kwaliteit is veel belangrijker. Er wordt steeds meer rommel verkocht. Blowers komen toch wel, ook al stijgt de prijs. En ze gaan ook niet naar een andere shop want daar is de prijs hetzelfde.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Idd het vergelijken met huizen komt niet overeen. Maar ik wil eigenlijk zeggen dat als je een huis hebt en er winst op maakt je niet zal klagen, maar als koper zijnde vind je het vervelend.

Eerst betaalde je nog 5 gulden voor een pakje sigareten en nu gaat het naar de € 5,-. Echt belachelijk. Maar wat doe je eraan. Het is toch zo. Als koper klaag je altijd.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
de boer klaagt ook altijd ....

:wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#17
:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
pipoxyz zei:
Tja..als nou wat minder boeren stroom liepen af te tappen, hadden coffeeshops nu niet dit excuus voor extra winst :wink:
Klik om te vergroten...

Wat heeft een illegale kamper die stroon jat te maken met de landelijke stijgnig van de nederwiet ?

Ik snap het niet ... :confused:

Leg is uit aub ?

Stonie
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#19
:wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#20
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."