#1
De stroomdieven zijn echt niet de oorzaak hoor ....
De kliklijnen
De hoeveelheid kwekers
De opspornigsinstanties die samenbundelen
Het opsporingsbeleid
Het uitroeien van de klonenboeren
Dat zijn de redenen dat het nu zo is.
En natuurlijk is het CDA hier verantwoordelijk voor.
Stonie
De kliklijnen
De hoeveelheid kwekers
De opspornigsinstanties die samenbundelen
Het opsporingsbeleid
Het uitroeien van de klonenboeren
Dat zijn de redenen dat het nu zo is.
En natuurlijk is het CDA hier verantwoordelijk voor.
Stonie
