#1
Wow, die ziet er echt goed uit! Maar er staat geen prijs bij, hoeveel is hij ongeveer?
De shisha wordt voorgesteld als ecologisch en gezonder, maar niets is minder
waar.
Blackout zei:Wat ik zou doen als ik jou was is lekker space cake maken inderdaad. Dan hoef je die shit niet in te ademen, en kan je een beetje doseren. Mijn ervaringen met vaporisers is dat ik al snel te veel heb ingeademt en min avond naar de klote is :P
Die pijp die je bij je post heb gedaan op het begin ziet er leuk uit! Ik rook zelf veel waterpijp en dan zit er niet eens altijd hasj of wiet in. Als je het wilt roken in een waterpijp kan je het beste het volgende doen:
- Koop een mooie fruit tabak in een sigarenwinkel (smartshop)
- Koop een wiet soort die jij prefereert
- Verkruimel het en meng het met het fruit tabak
- Doe een velletje alluminium folie onderin het bakje van de pijp
- Doe dan je tabak/wiet erin
- Dek dit af met een stuk alluminium folie (vergeet geen gaatjes in beide stukjes te doen!)
- Kooltje erop, water onderin de pijp, en roken maar.
Deze manier is zachter dan een bong, en geeft uiteraard een heel chill sfeertje....met dat heerlijke geborrel van die pijp![]()


pipoxyz zei:middels vaporizen werkt wiet idd goed tegen astma. Als je dan helemaal goed bezig wilt zijn koop je een pakje dutchspirit bij je lokale growshop/smartshop (http://www.dutchspirit.info/html/the_mi ... erbs1.html voor verkoop adressen en info)
Als je je wiet daarmee vaporized, word je na elke puf een stuk gezonder![]()
Plantain ( Plantago major ) herb is especially good in case of " bronchitis catarralis ". It relaxes the breathing rhythm right away and opens up the lungs, so it is very good against asthma! It also repairs lung damages.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."