#1
goed idee, ik vind die film echt goede drugsvoorlichting. Je ziet goed de gevaren van heroine en speed!ZI09 zei:Hehe, toch.
Coole film was dat. Duidelijk ook.
In plaats van al die gaye aapjespropaganda gewoon die film op scholen laten zien tijdens CKV. 2 in 1.Iedereen blij/ First-turn-kill, kost je geen mana.
