#1
Eckster C zei:HathCore zei:Ik ben op dit moment heel bang dat ik schizofreen aan het worden benGisteren ging ik naar gewoonte weer bij een vriend wat jointjes roken en filmpjes kijken. Deze keer hadden de jointjes echter een ander effect, ik ging er meer van trippen dan dat ik er stoned van werd. Van sommige geluiden in de film werd ik bang, en soms begon gewoon heel de kamer te draaien. Toen ik thuis kwam ging ik op mn kamer wat opzoeken over psychoses, waarin gezegd wordt dat je in de eerste fase last kan hebben van hallucinaties, waanbeelden.. En dat klopte ook in mijn geval. Als ik me lang op de muur concentreerde zag ik allerlei vlekjes verschijnen en terug weg gaan, en een stukje van de poster aan mijn muur leek wel vloeibaar te worden.. Ik besloot om vroeg te gaan slapen (rond 22h). Terwijl ik in mn bed lag woelde ik constant omdat ik altijd rare dingen aan mn lichaam voelde, als ik op mijn buik lag voelde het alsof mn hart niet genoeg ruimte had om te kloppen en dergelijke.. Ik viel in slaap maar werd rond 2:30h snachts terug wakker met een heel angstig/depressief gevoel. Ik besloot om nog wat op het net te surfen om wat op te zoeken over schyzofrenie. Toen een van de symptonen "slapeloosheid" bleek te zijn werd ik al helemaal bang en zenuwachtig en werd het bijna onmogelijk om te slapen. Uiteindelijk slaagde ik erin mezelf te kalmeren en viel ik na 3 kwartier in slaap.
We zijn nu de volgende ochtend en sommige aanrakingen voelen nog altijd raar, en kvoel me down en lichtjes depri.. Wat moet ik doen? Een specialist opzoeken? Stoppen met blowen? Het kan ook zijn dat ik het mezelf heb aangepraat.. Dat ik door een andere reden niet kon slapen, dat ik gewoon door vermoeidheid een ander effect had van de wiet.. maar wie kan me dat zeggen?
Groetjes en alvast dank!
ik heb juissssssssst hetzelfde meegemaakt onlangs en ben in een vorig leven al psychotisch geweest ik dacht die ene dag dat ik ooK terug psychotisch werd , het is gewoon weggetrokken en ik denk ooK dat ik gewoon wat te veel kwalitatieve wiet had gerookt maar ben nu al 2 dage clean van alles buiten tabak
grtz en veel suc6
ps.: ik wens niemand toe om psychotisch te worden
en ik leef heel veel met je mee wss zal het gwn wegtrekken
In een vorig leven, wtf?

