Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaporizer

Vaporizer

70 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#1
en die bc vaporizer??? is die dan zo slecht?
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jup, werkt crap, en is crap, die van mij was met 10 keer gebruiken zelfs stuk :P

Als je een klein stukje terugleest in dit topic heb ik ook uitgelegd waarom een conduction-style vaporizer minder goed werkt....
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#3
klopt idd..zonder verbranding zouden de gezonde eigenschappen van die longkruiden idd tot hun recht komen...mijn vap gaat echter tot 200 graden, en ik heb het idee dat dat voor die kruiden erg weinig is..ze worden niet zichtbaar bruin en produceren een hele milde en licht mistige vapor. Als tabaksvervanger is het wat smaak betreft goed te doen. het is Zeker niet hetzelfde als tabak, maar als je het eenmaal gewent bent is het prima te doen. Ik kreeg er allen na 3/4 pakje hartkloppingen van..en daarom ben ik daarmee gestopt. Daarnaast was de zucht naar nicotine nog steeds een reden om regelmatig met tabak te draaien.

Het beste vond ik nog wel de nicotineloze tabak waar ik eerder over schreef. maar ook dan merk je dat de joints steeds viezer smaken naarmate de drang naar nicotine sterker word. de eerste jointjes vd dag zijn lekker en worden dan geleidelijk steeds viezer tot je er één met normale tabak rookt (met shag is trouwens niet goe te doen..ik gebruikte pallmall sigaretten, en haalde er ongeveer 70% rotzooi uit..helemaal zonder teer en nicotine brand het niet meer goed)
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#4
die meesterpijp daar vanje is die goed??
en hoe goed?
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het vandaag besteld, ben benieuwd! ik lees ook vaker dan eens dat de kruiden wat toevoegen aan je high... wel raar dat jij er hartkloppingen van krijgt :(

Anywho je hebt je volcano vast al door en door getest? :wink:
Hoe bevalt hij tot nu toe? en ben je al meteen knetter van 1 zak of maak je meestal 2 zakken?
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#6
De eerste keer dat ik hem gebruikte was in de shop toen ik hem kocht van Evert (eigenaar verdamper bv).

Ik had een paar hijsen genomen nadat hij de verdamper gevuld had met een beetje knipafval wat hij bij zich had in een boterhamzakje.
Toen de rest van de mensen ook allemaal een paar hijsen hadden gehad stampte hij de wiet even aan en nam ik nog 2 flinke hijsen.
Daarna ben ik op een stoel gaan zitten omdat ik serieus stond te wankelen :P
Toen heb ik de pijp gekocht en heb ik m'n zusje naar huis laten rijden....

Dat was de eerste keer dat ik iemand anders heb laten rijden omdat ik het niet meer kon na het gebruik van wiet....
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#7
ahzo en wat is de prijs van zo'n toestel?
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#8
van tabak gaan je aderen wijder staan waardoor je stoned wordt
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
teebo zei:
je zult ervan verschieten hoeveel minder leuk blowen is zonder tabak
Klik om te vergroten...

Ik heb het wel eens puur gerookt en daar vind ik dus weinig aan, je word er veel minder snel stoned van, heeft iemand enig idee hoe dat komt?
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#10
hightone zei:
van tabak gaan je aderen wijder staan waardoor je stoned wordt
Klik om te vergroten...
andersom...:wink:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat is het nou :confused:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#12
hightone zei:
ahzo en wat is de prijs van zo'n toestel?
Klik om te vergroten...

De Luxe groot: 350 euri

http://thewebcompany.nl/verdamperwinkel/nieuwe_productdetail.php?productid=1013

Vaporeizer: 275 euri

http://thewebcompany.nl/verdamperwinkel/nieuwe_productdetail.php?productid=1014

En je hebt ook een versie met een bong: 299 euri

http://thewebcompany.nl/verdamperwinkel/nieuwe_productdetail.php?productid=1016
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#13
de laatste 2zien der redelijk crappy uit voor hun prijs of ligt dat aan mij??
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tsja, ik heb de eerste (deluxe versie) en ga binnenkort ook dat potje (vaporeizer) kopen met alle koppelstukken zodat ik daar ook mijn verwarmingelement op kan zetten.
Dat ga ik in m'n auto inbouwen :wink: :grin:

Het is allemaal handgeblazen (met certificaat) van borosilicaat glas, en werkt echt perfect, dus mij hoor je niet klagen :grin:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Idee van een vaporizer is toch dat je de thc verdampt ipv verbrandt? En dat teer en nicotine minder snel verdampen dan thc, zodat je uiteindelijk (als je het goed doet) puur de thc binnenkrijgt. En dus idd geen zooi.
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had gelezen dat er gewoon minder rotzooi inzit, maar erzit nogal in
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Loenatik zei:
Ik had gelezen dat er gewoon minder rotzooi inzit, maar erzit nogal in
Klik om te vergroten...

dan acht ik de man van de smartshop in deventer toch wat betrouwbaarder als bron :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
teebo zei:
je zult ervan verschieten hoeveel minder leuk blowen is zonder tabak
Klik om te vergroten...

wat een onzin .. tabak is troep blowen zonder tabak is in meerdere opzichten velen malen minder schadelijk en een betere high.

Stonie
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Loenatik zei:
Ik had gelezen dat er gewoon minder rotzooi inzit, maar erzit nogal in
Klik om te vergroten...

Nee de schadelijke stoffen verdampen niet op een temperatuur vaan 200 graden waardoor er dus geen schadelijke stoffen vrijkomen. THC is een neurotransmitter en doet dus geen (directe) schade aan je hersenen, vrij 'gezond' lijkt het mij. :)

Helaas heb ik hem nog niet ontvangen want azarius is erg druk staat er op de site :(
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
teebo zei:
je zult ervan verschieten hoeveel minder leuk blowen is zonder tabak
Klik om te vergroten...

Misschien, maar ik rook niet maar door al het blowen heb ik toch wel een paar honderd pakjes sigaretten indirect opgerookt. Dus ik ben wel erg benieuwd of ik echt iets erg mis. Ik denk eigelijk dat ik het wel goed trek, ik houd eigelijk als het kan toch wel m'n longen zo schoon mogelijk dus dit klinkt wel prima. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."