Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaporizer

Vaporizer

70 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Meerdere vaporizers heb ik geprobeerd.
De kunst is om het apperaatje juist te bedienen.
De smaak is natuurlijk heel anders, de ervaring ook.
Maar stoned word je er zeker van, ook al heb je dat misschien niet meteen door.
Succes en vertel ons hoe het was als je het eens geprobeerd hebt.
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Loenatik zei:
het is niet dat er geen teer en alles meer inzit
gewoon dat er iets minder inzit dan een gewone joint
Klik om te vergroten...


Ik weet niet wat voor wiet jij rookt maar in de mijne zit geen teer hoor.

MetaalKonijn zei:
teebo zei:
je zult ervan verschieten hoeveel minder leuk blowen is zonder tabak
Klik om te vergroten...

je zult ervan verschieten hoeveel minder verslavend blowen is zonder tabak :wink:
Klik om te vergroten...

Dat zeker!
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#3
oewps... :flushed:

kan niet op de namen komen van die schadelijke stoffen
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Idee van een vaporizer is toch dat je de thc verdampt ipv verbrandt? En dat teer en nicotine minder snel verdampen dan thc, zodat je uiteindelijk (als je het goed doet) puur de thc binnenkrijgt. En dus idd geen zooi.
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had gelezen dat er gewoon minder rotzooi inzit, maar erzit nogal in
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Loenatik zei:
Ik had gelezen dat er gewoon minder rotzooi inzit, maar erzit nogal in
Klik om te vergroten...

dan acht ik de man van de smartshop in deventer toch wat betrouwbaarder als bron :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
teebo zei:
je zult ervan verschieten hoeveel minder leuk blowen is zonder tabak
Klik om te vergroten...

wat een onzin .. tabak is troep blowen zonder tabak is in meerdere opzichten velen malen minder schadelijk en een betere high.

Stonie
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Loenatik zei:
Ik had gelezen dat er gewoon minder rotzooi inzit, maar erzit nogal in
Klik om te vergroten...

Nee de schadelijke stoffen verdampen niet op een temperatuur vaan 200 graden waardoor er dus geen schadelijke stoffen vrijkomen. THC is een neurotransmitter en doet dus geen (directe) schade aan je hersenen, vrij 'gezond' lijkt het mij. :)

Helaas heb ik hem nog niet ontvangen want azarius is erg druk staat er op de site :(
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
teebo zei:
je zult ervan verschieten hoeveel minder leuk blowen is zonder tabak
Klik om te vergroten...

Misschien, maar ik rook niet maar door al het blowen heb ik toch wel een paar honderd pakjes sigaretten indirect opgerookt. Dus ik ben wel erg benieuwd of ik echt iets erg mis. Ik denk eigelijk dat ik het wel goed trek, ik houd eigelijk als het kan toch wel m'n longen zo schoon mogelijk dus dit klinkt wel prima. :)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien moet ik maar een een Vaporizer aanschaffen :P
N
NosticLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eej Adrenochroom,

Ik was erg benieuwd of je hem al binnen had van Azarius.

Ik ben dan nu toch eindelijk gestopt met het roken van sigaretten en wil het liefst niet de stonedheid opgeven nu ik gestopt ben met roken. Vandaar dat ik vanavond onderzoek heb gedaan naar vaporizers en de werking daarvan.

Ik heb al een aantal sites waar je kunt bestellen maar vind zelf azarius wel betrouwbaar en vroeg me dus af hoe de bestelling bij jou is verlopen en of het bevalt heheh?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."