Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ideale shop !

Je ideale shop !

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Buiten de wiet om :wink:.
Ik zal het ff aanpassen :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Loungebanken die lager liggen dan de vloer, met kussens uiteraard (zegmaar aan de zijkanten, en dan minstens een meter diep :) )
Lekker zachte vloer.
Groot scherm met live optredens van vette artiesten (laat ik deze lijst maar even niet neerzetten hier...)
Pooltafels... tafelvoetbaltafels of airhockey ofzo, oja, schaakborden :)
Tot slot moeten ze ook nog wat eten serveren, mag heel simpel in de trant van: broodjes kroket, bitterballen, tosti's (of was het nou croque monsieur?.. dat werk. :P )
En er moet niet al te veel licht zijn, beetje donker gezellig sfeertje met goede muziek dus..
Ja, dit lijkt me wel wat. Redelijk utopisch (met name die vloer... van matras of hoogpolig tapijt, dat gaat zo fikken natuurlijk) ... maarja, ideale shop he.

edit: vergeet de bijzettafeltjes niet voor de asbakken en drankjes en voedsel enzo, en uiteraard om op te draaien.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een shop waar ze een lachgasbar hebben en misschien ook een zuurstofbar ernaast hebben :wink:

Owja, en er moeten ook voorgedraaide joints zijn met goede tabak en goede tips (zodat je geen shag in je bek krijgt!)
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
nicolai zei:
wat is eigenlijk het doel van dit topic? doen we dit voor de lol, of gaat iemand (de ts?) er iets mee doen ofzo.
Klik om te vergroten...
Gewoon voor de lol een beetje :mrgreen:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hete vrouwen achter de bar, en een lekker bubbelbad! :rolleyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Danseressen, xboxen, grote waterpijpen, lavalampen, visuals op schermen, joints uit de muur, joint-draai-apparaatjes, muziek en natuurlijk heerlijke banken.

Lachgas is een goed idee :mrgreen:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
hans zei:
Danseressen, xboxen, grote waterpijpen, lavalampen, visuals op schermen, joints uit de muur, joint-draai-apparaatjes, muziek en natuurlijk heerlijke banken.

Lachgas is een goed idee :mrgreen:
Klik om te vergroten...

is er soms iets beter dan dat ? :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het zou er chill moeten zijn. Niet zo'n donker rokerig hok.

Beetje lichte kleuren, chille stoelen en tafeltjes voor het normale gedeelte, en dan ook een aparte ruimte waar alleen puur mag worden gerookt. Hier een wat donkerdere sfeer, maar nog steeds met voldoende licht. Hier zouden van die chille banken in moeten staan waar je zo lekker in kan wegzinken, en wat spacy wandkleden aan de muur.
Verder nog een chille shisha of vaporizer erbij.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooie goa decoraties dat je lekker binnen kan trippen :P :hearteyes:
M
MatthijsNLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een degelijke geluidsinstallatie...

V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
[quote="Snuifdoos"- zetels[/quote]


Grote, ruime, zachte zetels wel te verstaan :hearteyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuifdoos zei:
- snookertafels, geen pooltafels, maar snooker gvd. Ben ik nog nergens tegengekomen =)

- Chille elektro

- obers. liefst één met dreadlocks die je wiet, eten en drinken komt brengen, praat met een Jamaicaans accent, goed wiet-advies geeft, goedlachs is en jokes vertelt.

- zetels
Klik om te vergroten...
OMG! Geniaal! :hearteyes:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#13
een shitload aan topsoorten voor een goeie prijs :hearteyes: :stoned:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja

Er zijn zoveel dingen beter dan lachgas ^^
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Omdat het onder de geneesmiddelenwet valt is verkoop voor ander gebruik verboden... :P
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een grote shop met 2 ruimtes, 1 lounge ruimte met sofa's, veeeel kussens en warm licht. 't Andere deel als de "gewone" shop, gezellige tafeltjes met stoelen en de gewone banken+salon tafels. En het liefste moet het er warm uitzien, liever geen metaal enzo maar meer hout ed.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
-Dicht bij mij
-Goeie kwaliteit & goedkoper dan elders
-Moeilijk te vinden locatie (kwestie van drugstoeristen buiten te houden & lokaal is altijd beter)
-Relax & Lounge achtig
-Apperitiefjes
-Heerlijke lichtte hapjes!
-Podium voor de comedian stand ups voor al hun grappen & grollen & nog veel vermaak!

Meer moet dat niet.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is misschien een beetje offtopic, maar denk toch wel dat dit hier thuishoort

Ik zit in eindhoven op school, en langs mijn school is wat voor mij de ideale coffeeshop is (Indian www.indian.nu als je benieuwd bent, op de site kun je een kijkje nemen in de shop):

De shop:
Heel mooi, en modern ingericht, alles word goed onderhouden en schoongehouden, het interieur ziet er gewoon goed uit en alles past bij elkaar, het is niet zo'n bij elkaar geraapte zooi als je soms ziet. Verder altijd genoeg personeel, zelfs uitsmijter ( wat ik toch wel fijn vind ) en overal camerabewaking, wat niet iedereen op prijs stelt, maar ik wel omdat ik er regelmatig met me laptoppie ga zitten werken, en ik dus zeker weet dat als ik van het toilet terug kom dat ie er nog steeds staat

Interieur:
Er zijn verschillende banken die vast zitten, met tafeltjes ervoor die ook vast staan ( niet verschuifbaar ofzo ) verder heb je er een heel aantal comfortabele houten stoelen, met tafels ervoor die je gewoon als tafel kab gebruiken, maar, houd je vast, ook als dam en sommige andere als schaaktafel ! Bord zit gewoon in de tafel ingebouwd, en je kan kosteloos damstenen of schaakpoinnen halen bij de bar :) Tenslotte een lage bar, ook met dezelfde comfortabele stoelen (veeeeeeel beter als barkrukken vind ik) en hebben ze nog een lekker zacht bankstel

Faciliteiten:
Hier hebben ze werkelijk alles wat ik me kan wensen in een coffeeshop, zelfs meer !

- Een pooltafel die goed staat (in de shop waar ik woon hebben ze er ook een, maar kan je van een kant niet stoten wat ze oplossen door een afgezaagde keu erbij te zetten voor als je toevallig eens van die kant moet stoten)
- Tafelvoetbal
- (online) photoplay ding, 2 zelfs
- Spelletjes die je aan de bar kan vragen zoals backgammon, maar dus ook de schaakpionnen of damstenen die op de tafels kan gebruiken
- 3 Computers met internet en een paar spelletjes, die gratis ! te gebruiken zijn
- Een flink plasmascherm wat voor het lekker zachte bankstel staat, waar je kosteloos de afstandbediening voor kan vragen aan de bar
- Een dvd speler bij je plasmascherm, waar je zelf dvd's voor mee kan nemen en bekijken
- Een snoepautomaat :P
- Een of ander vaag kasje (gebruik ik nooit) waar je voor 20 cent je eigen nummer aan kan vragen (staat alle nieuwe shit in, top40 enzo, verder wat raggae en andere stonermuziek)

Verkoop:
Het aanbod wiet en hasj is redelijk groot, en de mensen achter de bar hebben ook verstand van zaken. Ook hebben ze allerhande verschillende voorgedraaide joints. Verder hebben ze denk ik het grootste aanbod aan drankjes wat ik ooit gezien heb in een shop. Ik drink zelf bijvoorbeeld eigenlijk altijd lipton ice tea, en daar heb ik al de keuze uit 4 verschillende soorten van lipton, maar daarnaast ook nog eens van nestea. Verder hebben ze alle mogelijke vruchtendrankjes, frisdranken, energiedrankjes alles wat maar kan zolang het geen alcohol bevat. En voor een goeie prijs. Ook verkopen ze tosti's, worstebroodjes, pizzadingen en kweet niet wat allemaal... Vanalles en nogwat in ieder geval, genoeg om je honger te stillen, of je vreetkick tegoed te doen :P
Verder hebben ze allerlei smokers items, oogdruppels, waterpijpen, etc etc etc... Ohja, en wat ik zelf meestal niet gebruik, maar wat ik me wel kan voorstellen dat handig is, ze verkopen er ook sigaretten voor 30 cent, als je bijvoorbeeld neit rookt en toch zelf je jointje wil draaien...

En tenslotte vind ik het een ENORM pluspunt dat ze eenklantenkaart hebben, waar je eenmalig € 5 voor betaald, en dan op AL je aankopen 12,5% korting krijgt, dat is dus inclusief eten en drinken :) als je er dus regelmatig komt heb je die € 5 in een week makkelijk terug verdiend
Ook hebben ze vaker bijvoorbeeld pool toernooien of dat soort dingen...

Nou dat is pretty much everything wat ik me kan wensen voor een coffeeshop :) als ie nou van mij was zou ik er nog een vapourizer neerzetten die gratis te gebruiken is met eigen wiet (zoals in de pink, ook in eindhoven) en misschien WiFi voor laptopgebruikers.... Maargoed dat is wel erg overbodige luxe, in principe. Ben er HEEL tevreden mee, vooral dus omdat ie op 3 minuten loopafstand van mijn school ligt, geen saaie tussenuurtjes meer dus.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat is eigenlijk het doel van dit topic? doen we dit voor de lol, of gaat iemand (de ts?) er iets mee doen ofzo.
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hebben jullie nooit het idee gehad van eigenlijk zou ik zelf wel een shop willen....?
Wat voor spullen zouden jullie daar dan willen hebben?
Kortom verzin hier je ideale coffeeshop ! :stoned: :hearteyes:

Buiten de wiet om !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."